logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa: Nowe folie samoprzylepne Easyprint

  PR 29.03.2017, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

Igepa Polska poszerzyła swoją ofertę w zakresie folii samoprzylepnych do druku o nowe produkty: EasyPrint / EasyPrint Grey oraz EasyPrint Bubble Free. Dedykowanym do nich laminatem jest także nowość: EasyGuard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa%3A-nowe-folie-samoprzylepne-easyprint,31991,artykul.html

Są to ekonomiczne w użyciu rozwiązania zapewniające jednocześnie właściwą jakość.

EasyPrint / EasyPrint Grey to kalandrowana folia PCV z klejem akrylowy trwałym lub trwałym szarym. Grubość: 100 mic. Dedykowana dla reklamy krótkookresowej, sprawdza się zarówno w grafikach wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Trwałość: do 2 lat.

EasyPrint Bubble Free to zapobiegająca powstawaniu bąbelków podczas aplikacji folia, wyposażona w akrylowy trwały klej kanalikowy.

Uzupełnienie oferty folii stanowi dedykowany do nich laminat, EasyGuard. Jest to klasyczny laminat PCV z klejem trwałym. Eliminuje refleksy, podkreśla kontrasty i detale. Stanowi ochronę przed UV do 12 miesięcy. Grubość: 80 mic. Występuje w wersji błysk i matt.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764