logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa: Nowe folie samoprzylepne Easyprint

  PR 29.03.2017, przeczytano 707 razy
ilustracjastrzałka

Igepa Polska poszerzyła swoją ofertę w zakresie folii samoprzylepnych do druku o nowe produkty: EasyPrint / EasyPrint Grey oraz EasyPrint Bubble Free. Dedykowanym do nich laminatem jest także nowość: EasyGuard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa%3A-nowe-folie-samoprzylepne-easyprint,31991,artykul.html

Są to ekonomiczne w użyciu rozwiązania zapewniające jednocześnie właściwą jakość.

EasyPrint / EasyPrint Grey to kalandrowana folia PCV z klejem akrylowy trwałym lub trwałym szarym. Grubość: 100 mic. Dedykowana dla reklamy krótkookresowej, sprawdza się zarówno w grafikach wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Trwałość: do 2 lat.

EasyPrint Bubble Free to zapobiegająca powstawaniu bąbelków podczas aplikacji folia, wyposażona w akrylowy trwały klej kanalikowy.

Uzupełnienie oferty folii stanowi dedykowany do nich laminat, EasyGuard. Jest to klasyczny laminat PCV z klejem trwałym. Eliminuje refleksy, podkreśla kontrasty i detale. Stanowi ochronę przed UV do 12 miesięcy. Grubość: 80 mic. Występuje w wersji błysk i matt.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764