logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa: Podsumowanie Remadays 2017

  PR 21.02.2017, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Trzy bardzo pracowite dni. Mnóstwo spotkań, wiele świetnie rokujących kontaktów i transakcji. Tak w dużym skrócie Igepa Polska podsumowuje tegoroczne REMADAYS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa%3A-podsumowanie-remadays-2017,31548,artykul.html

Ruch na stoisku Igepa trwał nieustannie przez wszystkie dni targów. Oferta firmy spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Bardzo przychylnie odebrana została jej premiera targowa - materiały tekstylne do druku sublimacyjnego, produkowane w Niemczech, znanej marki PONGS. Z tych właśnie materiałów zbudowane zostały ściany stoiska Igepa Polska, pokazując poprzez wyrazistą grafikę imitującą obraz 3D, jakie możliwości daje technika sublimacji.

Pomocny przy zapoznaniu się z dzianinami PONGS był również efektowny, przestrzenny ekspozytor oraz przygotowane próbki wydruków. Zwiedzający mogli na żywo śledzić proces sublimacji z wykorzystaniem materiałów PONGS na ploterze Roland Texart RT-640 oraz kalandrze Roland Texart CS-64.

Na stoisku Igepa nie mogło zabraknąć oczywiście innych maszyn marki Roland. Zaprezentowane zostały nowości i bestsellery tej firmy: plotery solwentowe Roland Versa Express RF-640, Roland TrueVIS VG-640 oraz drukarka UV Roland VERSA UVLEF-300 umożliwiająca spersonalizowany druk na gadżetach. Uzupełnieniem oferty ploterów były laminatory Drytac i Igepa MasterSEAL.

Igepa Polska nieustannie dąży do podniesienia atrakcyjności swojej oferty i optymalnego dostosowania jej do oczekiwań Klientów. Rozmowy i spotkania odbyte na targach z pewnością pomogą w osiągnięciu tego celu.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764