logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa autoryzowanym dealerem Flora na 2018 rok

  PR 06.04.2018, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka
Henry Li - Flora i Tomasz Nowak - Igepa

To już oficjalnie potwierdzone certyfikatem: Igepa jest autoryzowanym dealerem ploterów Flora na 2018 rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-autoryzowanym-dealerem-flora-na-2018-rok,36075,artykul.html

Flora to marka znana w Polsce, obecna na rynku już od kilkunastu lat. Jest to marka międzynarodowa z najszerszym portfolio wśród dostawców dalekowschodnich.

Z Florą nawiązaliśmy współpracę ponad rok temu i mamy za sobą kilka pomyślnych instalacji - wyjaśnia Tomasz Nowak, Menadżer Działu Plotery i Atramenty Igepa Polska. Marka Flora ma najlepszy, moim zdaniem, stosunek jakości do ceny. Jej plotery spełniają jednocześnie dwa niezbędne warunki: drukują bardzo szybko i w doskonałej jakości. Dodatkowo poziom ten podnoszą atramenty solwentowe ESPRINT z oferty Igepa Polska, dedykowane do ploterów Flora.

W ofercie Igepa Polska dostępne są:

  • Plotery solwentowe Flora
  • Plotery LED UV rolowe Flora
  • Plotery LED UV płaskie Flora
  • Plotery LED UV hybrydowe Flora


Dystrybutor zaprasza do swojego Centrum Inspiracji w Łodzi, gdzie możliwe jest przetestowanie dwóch ploterów solwentowych marki Flora.

Źródło: Igepa Polska Sp. z o.o.

www.igepa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

A co na to "jedyny autoryzowany" Color Laboratory?

avatar użytkownika
,

"ziew"

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764