logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa bliżej Klientów

  PR 07.01.2020, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Od 1 lutego 2020 Biuro Obsługi Klientów oddziału warszawskiego Igepa Polska przeniesione zostanie do biurowca w Warszawie. Biuro obejmie powierzchnię 150m2 w Bielany Business Center przy Alei Zjednoczenia 36. Ogromną zaletą nowej lokalizacji jest dobre i szybkie skomunikowanie z centrum stolicy i bliskość metra. Dzięki temu Klienci i Kontrahenci będą mieli ułatwiony bezpośredni kontakt z Firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-blizej-klientow,385255,artykul.html

Magazyn oddziału warszawskiego pozostanie jak dotychczas w Mosznej koło Brwinowa, ale zwiększona zostanie jego powierzchnia.

Zmiany te wpisują się w szerszy plan rozwoju Igepa Polska. Spółka podpisała dwie umowy na zwiększenie powierzchni magazynowych: w Poznaniu oraz w Mosznej pod Warszawą. Jednocześnie przedłużyła umowy najmu w Łodzi i Wrocławiu. Po wdrożeniu zmian, łączna powierzchnia magazynów w Igepa Polska zwiększy się o 27% do 17.800 m2.

Inwestycje w nowe lokalizacje biur i powiększenie magazynów mają na celu zwiększenie jakości obsługi Klientów, ułatwienie im kontaktu z Firmą, podniesienie poziomu usług logistycznych, umożliwienie poszerzania oferty. Zmiany podyktowane są również myślą o Pracownikach Spółki i zwiększeniem komfortu ich pracy.

Źródło: Igepa Polska Sp. z o.o.

www.igepa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764