logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa na Festiwalu Druku

  PR 29.08.2016, przeczytano 968 razy
ilustracjastrzałka

Na tegoroczny Festiwal Druku Igepa Polska przygotowała nowość w swojej ofercie: nowoczesne plotery drukujące marki FLORA , zapewniające wyjątkową szybkość i rozdzielczość druku. Gwarancją sukcesu tych urządzeń są m. in. markowe głowice: Konica Minolta (model Flora LJ 320K) lub Spectra Polaris (model Flora 320P), solidna konstrukcja, wyjątkowo dokładny system podawania i prowadzenia materiału, system podgrzewania i suszenia mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-na-festiwalu-druku,29727,artykul.html

Na swoim stoisku Igepa Polska zaprezentuje również maszyny marki Roland: plotery drukujące XF-640, Versa Camm VS-640i, ploter sublimacyjny Texart RT-640 oraz UV LED - LEF-20 umożliwiający spersonalizowany druk na gadżetach. Uzupełnieniem oferty maszyn będą laminatory Drytac i Igepa MasterSEAL.

Zwiedzający targi mogą zapoznać się z nowoczesnymi atramentami ekosolwentowymi ESPRINT, made in Germany, produkowanymi specjalnie dla Igepa. Zaprezentujemy również pełną ofertę materiałów niezbędnych w produkcji reklamowej: podłoży do druku wielkoformatowego, płyt z tworzyw sztucznych oraz folii ploterowych i do druku Avery Dennison. Można osobiście przekonać się, jakie efekty w druku daje połączenie ploterów Roland z nowymi atramentami i podłożami z oferty Igepy.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska firmy Igepa Polska na tegorocznym Festiwalu Druku, Warszawa EXPO XXI , 7-8 września 2016. Stoisko nr G1.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764