logo
WIADOMOŚCI

Igepa na Festiwalu Druku

  PR 29.08.2016, przeczytano 561 razy
ilustracjastrzałka

Na tegoroczny Festiwal Druku Igepa Polska przygotowała nowość w swojej ofercie: nowoczesne plotery drukujące marki FLORA , zapewniające wyjątkową szybkość i rozdzielczość druku. Gwarancją sukcesu tych urządzeń są m. in. markowe głowice: Konica Minolta (model Flora LJ 320K) lub Spectra Polaris (model Flora 320P), solidna konstrukcja, wyjątkowo dokładny system podawania i prowadzenia materiału, system podgrzewania i suszenia mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-na-festiwalu-druku,29727,artykul.html

Na swoim stoisku Igepa Polska zaprezentuje również maszyny marki Roland: plotery drukujące XF-640, Versa Camm VS-640i, ploter sublimacyjny Texart RT-640 oraz UV LED - LEF-20 umożliwiający spersonalizowany druk na gadżetach. Uzupełnieniem oferty maszyn będą laminatory Drytac i Igepa MasterSEAL.

Zwiedzający targi mogą zapoznać się z nowoczesnymi atramentami ekosolwentowymi ESPRINT, made in Germany, produkowanymi specjalnie dla Igepa. Zaprezentujemy również pełną ofertę materiałów niezbędnych w produkcji reklamowej: podłoży do druku wielkoformatowego, płyt z tworzyw sztucznych oraz folii ploterowych i do druku Avery Dennison. Można osobiście przekonać się, jakie efekty w druku daje połączenie ploterów Roland z nowymi atramentami i podłożami z oferty Igepy.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska firmy Igepa Polska na tegorocznym Festiwalu Druku, Warszawa EXPO XXI , 7-8 września 2016. Stoisko nr G1.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone