logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa na Festiwalu Druku

  PR 29.08.2016, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Na tegoroczny Festiwal Druku Igepa Polska przygotowała nowość w swojej ofercie: nowoczesne plotery drukujące marki FLORA , zapewniające wyjątkową szybkość i rozdzielczość druku. Gwarancją sukcesu tych urządzeń są m. in. markowe głowice: Konica Minolta (model Flora LJ 320K) lub Spectra Polaris (model Flora 320P), solidna konstrukcja, wyjątkowo dokładny system podawania i prowadzenia materiału, system podgrzewania i suszenia mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-na-festiwalu-druku,29727,artykul.html

Na swoim stoisku Igepa Polska zaprezentuje również maszyny marki Roland: plotery drukujące XF-640, Versa Camm VS-640i, ploter sublimacyjny Texart RT-640 oraz UV LED - LEF-20 umożliwiający spersonalizowany druk na gadżetach. Uzupełnieniem oferty maszyn będą laminatory Drytac i Igepa MasterSEAL.

Zwiedzający targi mogą zapoznać się z nowoczesnymi atramentami ekosolwentowymi ESPRINT, made in Germany, produkowanymi specjalnie dla Igepa. Zaprezentujemy również pełną ofertę materiałów niezbędnych w produkcji reklamowej: podłoży do druku wielkoformatowego, płyt z tworzyw sztucznych oraz folii ploterowych i do druku Avery Dennison. Można osobiście przekonać się, jakie efekty w druku daje połączenie ploterów Roland z nowymi atramentami i podłożami z oferty Igepy.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska firmy Igepa Polska na tegorocznym Festiwalu Druku, Warszawa EXPO XXI , 7-8 września 2016. Stoisko nr G1.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza nowy cykl szkoleń online i warsztatów z drukowania 3D oraz pokrewnych technologii. CadXpert – wiodący dystrybutor drukarek 3D i skanerów 3D – przygotował serię bezpłatnych szkoleń online oraz szkoleń stacjonarnych, które mają przybliżyć technologie przyrostowe, urządzenia i materiały do druku 3D, a także ich zastosowania. Udział we...
Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem
Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.
PSPR wybrało nowe władze
Członkowie Polskiego Stowarzyszenie Public Relations na walnym zebraniu członków 8 lutego 2019 roku w Katowicach wybrali nowy zarząd i radę nadzorczą. Na czele PSPR stanęła Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami zostali Emilia Zakrzewska i Bartosz Milczarczyk. W zarządzie znaleźli się także Agnieszka Bednarczyk i Cyprian Maciejewski.
Badanie: Sport potrzebuje sponsorów
Ponad połowa Polaków lepiej ocenia firmy angażujące się w sponsoring sportu i kultury od tych, które się nie angażują. W ciągu ostatnich 10 lat wzrósł odsetek osób, które uważają, że sponsoring jest potrzebny w sporcie, zmalał zaś odsetek tych, którzy są zdania, że kultura potrzebuje sponsorów. Co piąty Polak przyznaje, że...
Ruszyła zimowa kampania reklamowa Frosty
FRoSTA wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii „Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Podkreślają zalety produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności oraz ich wysoką jakość. W kreacjach zobaczymy Mexican Chicken – kurczak z ryżem po...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764