logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa na Festiwalu Druku

  PR 29.08.2016, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Na tegoroczny Festiwal Druku Igepa Polska przygotowała nowość w swojej ofercie: nowoczesne plotery drukujące marki FLORA , zapewniające wyjątkową szybkość i rozdzielczość druku. Gwarancją sukcesu tych urządzeń są m. in. markowe głowice: Konica Minolta (model Flora LJ 320K) lub Spectra Polaris (model Flora 320P), solidna konstrukcja, wyjątkowo dokładny system podawania i prowadzenia materiału, system podgrzewania i suszenia mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-na-festiwalu-druku,29727,artykul.html

Na swoim stoisku Igepa Polska zaprezentuje również maszyny marki Roland: plotery drukujące XF-640, Versa Camm VS-640i, ploter sublimacyjny Texart RT-640 oraz UV LED - LEF-20 umożliwiający spersonalizowany druk na gadżetach. Uzupełnieniem oferty maszyn będą laminatory Drytac i Igepa MasterSEAL.

Zwiedzający targi mogą zapoznać się z nowoczesnymi atramentami ekosolwentowymi ESPRINT, made in Germany, produkowanymi specjalnie dla Igepa. Zaprezentujemy również pełną ofertę materiałów niezbędnych w produkcji reklamowej: podłoży do druku wielkoformatowego, płyt z tworzyw sztucznych oraz folii ploterowych i do druku Avery Dennison. Można osobiście przekonać się, jakie efekty w druku daje połączenie ploterów Roland z nowymi atramentami i podłożami z oferty Igepy.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska firmy Igepa Polska na tegorocznym Festiwalu Druku, Warszawa EXPO XXI , 7-8 września 2016. Stoisko nr G1.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Urzeczywistnia się idea cyfrowych billboardów komunikujących się z przechodniem
Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań takich jak sztuczna inteligencja czy rozszerzona rzeczywistość, a także z technologii blockchain, dzięki której może przejść rewolucję. W...
Czy polscy przedsiębiorcy korzystają z gadżetów reklamowych?
Troska o dotychczasowych klientów i starania dotyczące aktywnego pozyskiwania nowych są bardzo istotnymi elementami każdego {przedsięwzięcia|biznesu. W końcu bez nabywców przedsiębiorstwo nie ma racji bytu. Jak i po jakie gadżety reklamowe sięgają najczęściej polscy właściciele firm?
„Siła Natury” - Herbapol-Lublin startuje z kampanią napojów
„Herbapol-Lublin” S.A., jeden z największych polskich producentów herbat, dżemów i syropów, wprowadza na rynek gotowe do picia napoje ziołowe i herbaciane. Dotychczasowa oferta została wzbogacona o ziołowe napoje funkcjonalne „Uroda” i „Detox” na bazie ekstraktów z ziół i owoców oraz napoje herbaciane Herbapol...
Omega z wyjątkową kampanią telewizyjną
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
TFP Grafika na Festiwalmarketingu.pl: Druk 3D dla POS i branży opakowań
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764