logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa na targach Remadays: podsumowanie

  PR 19.02.2014, przeczytano 2248 razy
ilustracjastrzałka

Igepa Polska w tym roku po raz pierwszy uczestniczyła w targach RemaDays jako wystawca. Wiązało się to więc z dużymi emocjami i oczekiwaniami. Igepa Polska jest dobrze znana w branży papierniczej, natomiast poprzez obecność na targach RemaDays chcieliśmy ugruntować naszą pozycję jako dystrybutora materiałów dla reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-na-targach-remadays%3A-podsumowanie,20934,artykul.html

Na naszym stoisku zaprezentowaliśmy szerokie spektrum tego typu materiałów: media do druku wielkoformatowego, folie samoprzylepne oraz płyty z tworzyw sztucznych. Na szczególną uwagę zasługiwała prezentacja szerokiej gamy folii ploterowych marki Avery Dennison, które od końca ubiegłego roku dostępne są w stałej ofercie magazynowej Igepa.

Nasze stoisko wykonane zostało w całości z oferowanych przez nas materiałów: ścianki z kompozytu XXL - częściowo zadrukowane w technologii UV, częściowo wyklejone folią ploterową i folią do druku. Wybrane ściany miały podświetloną dekorację z backlitu wodnego oraz z całej palety kolorów Avery 4500. Uzupełnieniem grafiki targowej była prezentacja próbek tworzyw z naszej oferty: PMMA XT i GS, ACP, HIPS, PCW oraz nowości - pianki FOAM-X i KAPA oraz płyty SmartX.

Cieszymy się, że nasza oferta targowa spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Ruch na naszym stoisku trwał nieustannie przez wszystkie dni targów. Odbyliśmy wiele rozmów, spotkań, nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów. Była też okazja do ugruntowania relacji z naszymi dotychczasowymi kontrahentami. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie pytania i cenne uwagi. Przyczynią się one do jeszcze lepszego dostosowania naszej oferty do oczekiwań Klientów.

Z pewnością targi RemaDays na stałe wpiszą się w kalendarz wydarzeń, w których bierzemy udział.

Źródło: Igepa Polska


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: IGEPA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764