logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa na targach Remadays: podsumowanie

  PR 19.02.2014, przeczytano 2320 razy
ilustracjastrzałka

Igepa Polska w tym roku po raz pierwszy uczestniczyła w targach RemaDays jako wystawca. Wiązało się to więc z dużymi emocjami i oczekiwaniami. Igepa Polska jest dobrze znana w branży papierniczej, natomiast poprzez obecność na targach RemaDays chcieliśmy ugruntować naszą pozycję jako dystrybutora materiałów dla reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-na-targach-remadays%3A-podsumowanie,20934,artykul.html

Na naszym stoisku zaprezentowaliśmy szerokie spektrum tego typu materiałów: media do druku wielkoformatowego, folie samoprzylepne oraz płyty z tworzyw sztucznych. Na szczególną uwagę zasługiwała prezentacja szerokiej gamy folii ploterowych marki Avery Dennison, które od końca ubiegłego roku dostępne są w stałej ofercie magazynowej Igepa.

Nasze stoisko wykonane zostało w całości z oferowanych przez nas materiałów: ścianki z kompozytu XXL - częściowo zadrukowane w technologii UV, częściowo wyklejone folią ploterową i folią do druku. Wybrane ściany miały podświetloną dekorację z backlitu wodnego oraz z całej palety kolorów Avery 4500. Uzupełnieniem grafiki targowej była prezentacja próbek tworzyw z naszej oferty: PMMA XT i GS, ACP, HIPS, PCW oraz nowości - pianki FOAM-X i KAPA oraz płyty SmartX.

Cieszymy się, że nasza oferta targowa spotkała się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Ruch na naszym stoisku trwał nieustannie przez wszystkie dni targów. Odbyliśmy wiele rozmów, spotkań, nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów. Była też okazja do ugruntowania relacji z naszymi dotychczasowymi kontrahentami. Jesteśmy wdzięczni za wszystkie pytania i cenne uwagi. Przyczynią się one do jeszcze lepszego dostosowania naszej oferty do oczekiwań Klientów.

Z pewnością targi RemaDays na stałe wpiszą się w kalendarz wydarzeń, w których bierzemy udział.

Źródło: Igepa Polska


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: IGEPA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764