logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa podsumowuje Festiwal Druku

  PR 13.09.2016, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Na tegoroczny Festiwal Druku Igepa przygotowała nowość w swojej ofercie: ploter drukujący marki FLORA. Maszyny tego typu zapewniają szerokość zadruku do 3,20 m, prędkość druku do 240 m2/h, zaopatrzone są w markowe głowice: Konica Minolta (Flora LJ 320K) lub Spectra Polaris (Flora LJ 320P). Jako optymalne tusze do tych urządzeń Igepa zaproponowała atramenty solwentowe ESPRINT HS 30 – także nowość tegorocznych targów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-podsumowuje-festiwal-druku,29905,artykul.html

Oprócz plotera FLORA, na stoisku Igepa zainstalowane zostały sztandarowe urządzenia marki ROLAND: plotery drukujące XF-640, Versa Camm VS-640i, ploter sublimacyjny Texart RT-640 oraz drukarka UV LED - LEF-20 umożliwiająca spersonalizowany druk na gadżetach. Laminatory reprezentowane były z kolei przez dwie maszyny: Drytac i Igepa MasterSEAL.

Ofertę maszyn uzupełniła ekspozycja podłoży do druku i płyt z tworzyw sztucznych oraz atramentów ekosolwentowych i solwentowych ESPRINT. Tusze te, produkowane w Niemczech specjalnie dla Igepa group, to wysokiej jakości produkty dedykowane do ploterów ROLAND i FLORA. Zapewniają szeroki gamut kolorów, dużą wydajność, wysoką odporność wydruków na warunki zewnętrze, brak toksycznych związków.

Dużo maszyn, duże i dobrze zlokalizowane przy samym wejściu na halę stoisko. Festiwal Druku świetnie pokazał, jak dynamicznie rozwija się nasza firma, jak zakres jej działalności rozszerza się na nowe obszary. Uwidoczniliśmy, że nasza oferta dla reklamy jest kompleksowa i zawiera wszystkie komponenty potrzebne do produkcji reklamowej.

Widać też, jak targi Festiwal Druku dynamicznie się rozwijają. Dobrym rozwiązaniem było umieszczenie w osobnych salach oferty maszyn do druku i gadżetów, dzięki czemu zmniejszyło się prawdopodobieństwo wizyt na stoisku osób przypadkowych. Prowadzone rozmowy był bardziej konkretne, efektywne.

Do zobaczenia za rok!

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764