logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa podsumowuje Festiwal Druku

  PR 13.09.2016, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

Na tegoroczny Festiwal Druku Igepa przygotowała nowość w swojej ofercie: ploter drukujący marki FLORA. Maszyny tego typu zapewniają szerokość zadruku do 3,20 m, prędkość druku do 240 m2/h, zaopatrzone są w markowe głowice: Konica Minolta (Flora LJ 320K) lub Spectra Polaris (Flora LJ 320P). Jako optymalne tusze do tych urządzeń Igepa zaproponowała atramenty solwentowe ESPRINT HS 30 – także nowość tegorocznych targów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-podsumowuje-festiwal-druku,29905,artykul.html

Oprócz plotera FLORA, na stoisku Igepa zainstalowane zostały sztandarowe urządzenia marki ROLAND: plotery drukujące XF-640, Versa Camm VS-640i, ploter sublimacyjny Texart RT-640 oraz drukarka UV LED - LEF-20 umożliwiająca spersonalizowany druk na gadżetach. Laminatory reprezentowane były z kolei przez dwie maszyny: Drytac i Igepa MasterSEAL.

Ofertę maszyn uzupełniła ekspozycja podłoży do druku i płyt z tworzyw sztucznych oraz atramentów ekosolwentowych i solwentowych ESPRINT. Tusze te, produkowane w Niemczech specjalnie dla Igepa group, to wysokiej jakości produkty dedykowane do ploterów ROLAND i FLORA. Zapewniają szeroki gamut kolorów, dużą wydajność, wysoką odporność wydruków na warunki zewnętrze, brak toksycznych związków.

Dużo maszyn, duże i dobrze zlokalizowane przy samym wejściu na halę stoisko. Festiwal Druku świetnie pokazał, jak dynamicznie rozwija się nasza firma, jak zakres jej działalności rozszerza się na nowe obszary. Uwidoczniliśmy, że nasza oferta dla reklamy jest kompleksowa i zawiera wszystkie komponenty potrzebne do produkcji reklamowej.

Widać też, jak targi Festiwal Druku dynamicznie się rozwijają. Dobrym rozwiązaniem było umieszczenie w osobnych salach oferty maszyn do druku i gadżetów, dzięki czemu zmniejszyło się prawdopodobieństwo wizyt na stoisku osób przypadkowych. Prowadzone rozmowy był bardziej konkretne, efektywne.

Do zobaczenia za rok!

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV...
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764