logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa Polska dystrybutorem urządzeń Océ Colorado 1640

  PR 28.05.2018, przeczytano 1327 razy
ilustracjastrzałka

Firma Canon, podczas zakończonych niedawno targów FESPA 2018 w Berlinie, sfinalizowała zawarcie umowy partnerskiej z firmą Igepa Polska. Partnerstwo dotyczy dystrybucji na terenie Polski wielkoformatowych urządzeń Océ Colorado 1640 wyposażonych w innowacyjną technologię druku Canon UVgel. Tym samym Igepa dołącza do grona firm objętych programem partnerskim Canon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-polska-dystrybutorem-urzadzen-oc%C3%A9-colorado-1640,36662,artykul.html

Rok temu Canon zaprezentował przełomową technologię Canon UVgel, w którą wyposażone jest urządzenie Océ Colorado 1640. Technologia ta wyznaczyła kierunek rozwoju obecnym i potencjalnym klientom firmy. Dziś setki zadowolonych klientów na całym świecie w pełni wykorzystują potencjał tego plotera. W najbliższym czasie Canon chce inspirować kolejnych klientów w oparciu o innowacyjne technologie druku z roli. Stąd decyzja o partnerstwie z Igepa Polska, która będzie dla Canon idealnym partnerem technologicznym, posiada bowiem bogate doświadczenie branżowe i doskonale rozumie potrzeby dostawców usług druku wielkoformatowego. Obecność technologii Canon UVgel w ofercie Igepa Polska przyczyni się do szerszej promocji tej przełomowej technologii.

Océ Colorado 1640 to najszybsze urządzenie w swoim segmencie na rynku, które może drukować z prędkością nawet 159 m2/h. Przy najwyższym poziomie jakości ploter produkuje materiały z szybkością 40 m2/h. Prędkość tę gwarantuje przełomowy atrament Canon UVgel, który zostaje natychmiast utrwalony na nośniku poprzez system utwardzania LED-UV. Ogromną zaletą nowej technologii jest fakt, że utrwalony atrament jest niemal natychmiast suchy i gotowy do dalszej obróbki lub laminowania przy zachowaniu doskonałej jakości i powtarzalności produkcyjnej. Dzięki temu Océ Colorado 1640 odpowiada na potrzeby firm produkujących wydruki do zastosowań zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, m.in. plakatów, banerów, materiałów POS czy billboardów.

ilustracjastrzałka

Nowy dystrybutor Océ Colorado 1640, Igepa Polska, jest częścią Igepa group – firmy, która jest liderem w dystrybucji papierów poligraficznych i mediów do reklamy wizualnej na rynku niemieckim i wiodącym europejskim dostawcą w branży. Dzięki zawarciu umowy partnerskiej z Canon, Igepa stała się jednym z nielicznych polskich dystrybutorów urządzeń z technologią Uvgel.

Tym samym Igepa Polska dołączyła do grona firm, które w ramach Programu dla Partnerów ściśle współpracują z Canon, korzystając ze zdobywanej przez firmę nieprzerwanie przez ostatnie osiemdziesiąt lat wiedzy i doświadczenia. W ramach programu partnerskiego Canon pomaga w rozwoju działalności partnerów, wyróżnieniu się na rynku, budowaniu popytu oraz intensyfikacji działań marketingowych i sprzedażowych.

- W Canon chcemy zapewnić wszystkim naszym partnerom nie tylko najwyższej klasy technologię i narzędzia sprzedażowe niezbędne do zaspokajania potrzeb klientów końcowych. Naszą misją przy współpracy z dostawcami jest także wyposażenie ich w niezbędne do realizacji tych celów materiały, wiedzę ekspercką i know-how, który ma być fundamentem dalszego rozwoju ich własnej działalności – mówi Wiktor Różański, Document Solutions Country Director w Canon Polska. - Naszą innowacyjność kształtujemy w duchu współpracy z partnerami. Dobrze wiemy, że tylko wspólnie z nimi możemy tworzyć technologie, które zmieniają świat. Dlatego cieszę się, że grono naszych partnerów stale się rozrasta i możemy w nim powitać kolejną firmę.

- Zdecydowaliśmy na współpracę z Canon, aby zoptymalizować naszą obecną ofertę produktową o rozwiązanie gwarantujące maksymalną wydajność i spełnienie krótkich terminów realizacji nawet najbardziej złożonych zleceń – mówi Marcin Jaworowski, Prezes Zarządu Igepa Polska. - Technologia UVgel przyspiesza najczęstsze procesy zachodzące w drukarniach poprzez automatyzację pracy operatorów, a to jest niezwykle ważne dla naszych klientów. Jesteśmy przekonani o wyjątkowości rozwiązania Canon i chcemy być częścią projektu UVgel w Polsce.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764