logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa Polska uruchomiła Portal Klienta Igepa24

  PR 14.10.2019, przeczytano 320 razy
ilustracjastrzałka

Dla podniesienia komfortu współpracy Klientów z firmą Igepa Polska, spółka uruchomiła Portal Klienta IGEPA24.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-polska-uruchomila-portal-klienta-igepa24,384347,artykul.html

Portal IGEPA24 to nowoczesna platforma informatyczna, która jest nie tylko kolejnym kanałem kontaktu z firmą Igepa, ale stanowi wyjątkowe udogodnienie dla Klientów oraz przynosi wiele wymiernych korzyści.

Portal Klienta IGEPA24 umożliwia m.in.:

  • szybkie składanie zamówień on-line,
  • śledzenie na bieżąco stanu rozliczeń,
  • sprawdzanie cen w indywidualnym cenniku Klienta,
  • dostęp do wystawionych Klientowi dokumentów, z możliwością pobrania w wersji pdf,
  • zdalne potwierdzanie korekt poprzez Portal,
  • szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Wejście do Portalu znajduje się na stronach internetowych Igepa Polska: www.igepa.pl i www.igepa-viscom.pl oraz w e-mailu aktywacyjnym, który przesyłany jest Klientom, po uzyskaniu od nich uprzednio zgody. Na stronach www oraz w e-mailu aktywacyjnym Klienci znajdą skróconą instrukcję użytkowania Portalu oraz regulamin korzystania z niego.

Biura Obsługi Klienta Igepa Polska służą kompletem informacji na temat Portalu i udzielą szczegółowych odpowiedzi na temat jego działania i funkcjonalności.

Portal IGEPA 24 przyczyni się do jeszcze lepszej współpracy pomiędzy Igepa Polska a jej Klientami. Narzędzie to będzie również sukcesywnie rozwijane.

Źródło: Igepa Polska Sp. z o.o.

www.igepa.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heidelberg wprowadza pakiet działań zwiększających rentowność
Zarząd Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) przyjął szeroko zakrojony pakiet działań w celu krótkoterminowej redukcji kosztów strukturalnych i długoterminowej poprawy rentowności Spółki. Koncentracja na zyskownej działalności podstawowej i systematyczna praca nad kosztami mają na celu poprawę EBITDA o 100 mln EUR, z wyłączeniem wyniku...
Innowacje w maszynach Speedmaster
Całkowicie przeprojektowana generacja Prinect Press Center z nowym systemem operacyjnym Speedmaster zapewnia funkcjonalność Push to Stop i połączenie z chmurą Prinect dla każdego Speedmastera.
Zakończenie procesu zmierzającego do stworzenia nowej struktury udziałowców Grupy Antalis poprzez zawarcie umowy z Kokusai Pulp and Paper na zakup wszystkich akcji będących w posiadaniu spółki Sequana, głównego akcjonariusza Antalis, jak również podpisanie umowy kupna wszystkich akcji będących w posiadaniu banku Bpifrance Participations, a także...
Czas przejść do drukowania z mniejszą ilością lub całkowicie bez IPA?
Szanowni Państwo, Wyjątkowa sytuacja międzynarodowa związana z pandemią koronawirusa doprowadziły do znacznych ograniczeń w dostawach oraz dużego wzrostu cen alkoholu izopropylowego (IPA).
Innowacyjny automat sztancujący w Janmar Centrum
Z końcem 2019 roku przedsiębiorstwo Janmar Centrum Sp. z o.o. sp. k. z Trzcinicy, będące producentem opakowań z tektury falistej, wzbogaciło swój park maszynowy o nowoczesny automat sztancujący Mastercut Power Register, szwajcarskiej firmy Bobst.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764