logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa z nowym serwisem

  PR 24.10.2016, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

Zostały zakończone prace nad nową stroną internetową firmy Igepa, jednego z wiodących w Europie dystrybutorów papierów poligraficznych. Za projekt odpowiada agencja interaktywna Eura7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-z-nowym-serwisem,30335,artykul.html

Prace nad serwisem www.igepa.pl obejmowały analizę potrzeb klienta, stworzenie makiety, grafik oraz wykonanie serwisu. Serwis jest w pełni responsywny.

- Dzięki indywidualnemu podejściu do klienta i do realizowanych projektów już pierwsza współpraca z firmą Igepa okazała się sukcesem. Dzięki temu kilka miesięcy później Klient powierzył nam realizację kolejnego serwisu – mówi Tomasz Skrabalak, Managing Director w Eura7.

Igepa jest klientem agencji od stycznia 2015. Wcześniej Eura7 odpowiadała za realizację serwisu www.igepa-viscom.pl.

Źródło: Eura7

www.eura7.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764