logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa zaprasza na Festiwal Druku

  PR 06.09.2017, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Na tegoroczne targi Festiwal Druku, Warszawa 13-14 września, Igepa Polska przygotowała kilka nowości oraz specjalne oferty i promocje targowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-zaprasza-na-festiwal-druku,33641,artykul.html

Ciekawą nowością są samoprzylepne folie do druku EASY Print oraz dedykowany do nich laminat EASY Guard. Są to ekonomiczne w użyciu rozwiązania zapewniające jednocześnie właściwą jakość. EASY Print to kalandrowana folia PCV z klejem akrylowy trwałym lub trwałym szarym. Jest dedykowana dla reklamy krótkookresowej. Sprawdza się zarówno w grafikach wewnętrznych, jak i zewnętrznych. EASY Print Bubble Free to z kolei zapobiegająca powstawaniu bąbelków podczas aplikacji folia, wyposażona w akrylowy trwały klej kanalikowy.

Nowym urządzeniem prezentowanym przez firmę Igepa będzie aplikator stołowy VRoller. Usprawnia on i skraca proces laminacji, a także aplikacji zalaminowanych wydruków. Zapewnia wygodną, bezproblemową aplikację, zmniejsza nakład pracy, oszczędza czas. Zapewnia gładki, dokładny efekt laminacji. Stwarza możliwość aplikacji na zarówno materiałach płaskich (płyty PCV, kompozytowe itp.), jak i elastycznych.

Na stoisku Igepa Polska nie może oczywiście zabraknąć ploterów ROLAND. Zaprezentowane zostaną zarówno nowości, jak i bestsellery tej marki: plotery solwentowe - Roland SolJet EJ-640, Roland Versa Express RF-640 i Roland TrueVIS VG-640 oraz drukarka UV - Roland VERSA UV LEF-300.

Dodatkowo Igepa pokaże plotery drukujące FLORA, o szerokości zadruku 3,20 m, wyposażone w głowice Konica Minolta (model Flora LJ 320K) lub Spectra Polaris (model Flora 320P). Duża szybkość i jakość druku, solidna konstrukcja, dokładny system podawania i prowadzenia materiału, nowatorski system podgrzewania i suszenia mediów – to tylko niektóre atuty tych urządzeń.

Na targach będzie możliwość sprawdzenia, jak drukują oferowane przez Igepa Polska atramenty ekosolwentowe ESPRINT. To wysokiej jakości atramenty zamienne do ploterów Roland i Mutoh, made in Germany. Charakteryzuje je szeroki gamut kolorystyczny, duża wydajność, doskonała adhezja do różnych podłoży, przyjazność dla głowic drukujących.

Stoisko Igepa Polska: G1.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764