logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa zaprasza na Remadays 2017

  PR 01.02.2017, przeczytano 898 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz czwarty Igepa Polska obecna będzie na targach RemaDays w roli wystawcy. W tym roku nowością targową tej firmy będą materiały tekstylne do druku sublimacyjnego, made in Germany, znanej marki PONGS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa-zaprasza-na-remadays-2017,31278,artykul.html

PONGS jest światowym liderem w produkcji tekstyliów do druku cyfrowego. To synonim najnowszej technologii produkcji, dbałości o detale i niemieckiego know-how. W stałej ofercie Igepa proponuje najpopularniejsze media Pongs do systemów Expo & Backlit, banerów wewnętrznych czy flag. Wszystkie podłoża spełniają surowe standardy REACH, a większość jest oferowana z europejskimi atestami trudnopalności.

Nowością Igepy z zakresu maszyn będą natomiast plotery drukujące FLORA, o szerokości zadruku 3,20 m, wyposażone w głowice Konica Minolta (model Flora LJ 320K) lub Spectra Polaris (model Flora 320P). Duża szybkość i jakość druku, solidna konstrukcja, dokładny system podawania i prowadzenia materiału, nowatorski system podgrzewania i suszenia mediów – to tylko niektóre atuty tych urządzeń.

Na stoisku Igepy nie może oczywiście zabraknąć ploterów ROLAND. Zaprezentowane zostaną nowości i bestsellery tej marki: plotery solwentowe - Roland Versa Express RF-640 i Roland TrueVIS VG-640, zestaw do sublimacji - ploter Roland Texart RT-640 plus kalander Roland Texart CS-64, drukarka UV - Roland VERSA UV LEF-300, umożliwiająca spersonalizowany druk na gadżetach. Uzupełnieniem oferty maszyn będą laminatory Drytac i Igepa MasterSEAL.

Na targach będzie możliwość sprawdzenia, jak drukują oferowane przez Igepa Polska atramenty ekosolwentowe ESPRINT. To wysokiej jakości atramenty zamienne do ploterów Roland i Mutoh, made in Germany. Charakteryzuje je szeroki gamut kolorystyczny, duża wydajność, doskonała adhezja do różnych podłoży, przyjazność dla głowic drukujących.

Stoisko Igepa Polska: HALA F, STOISKO NR S9.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Fajnie fajnie ale dwa maile i to do dwóch różnych handlowców i 0 (słownie zero) odpowiedzi..

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764