logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igepa: Podsumowanie Remadays 2017

  PR 21.02.2017, przeczytano 797 razy
ilustracjastrzałka

Trzy bardzo pracowite dni. Mnóstwo spotkań, wiele świetnie rokujących kontaktów i transakcji. Tak w dużym skrócie Igepa Polska podsumowuje tegoroczne REMADAYS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igepa%3A-podsumowanie-remadays-2017,31548,artykul.html

Ruch na stoisku Igepa trwał nieustannie przez wszystkie dni targów. Oferta firmy spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Bardzo przychylnie odebrana została jej premiera targowa - materiały tekstylne do druku sublimacyjnego, produkowane w Niemczech, znanej marki PONGS. Z tych właśnie materiałów zbudowane zostały ściany stoiska Igepa Polska, pokazując poprzez wyrazistą grafikę imitującą obraz 3D, jakie możliwości daje technika sublimacji.

Pomocny przy zapoznaniu się z dzianinami PONGS był również efektowny, przestrzenny ekspozytor oraz przygotowane próbki wydruków. Zwiedzający mogli na żywo śledzić proces sublimacji z wykorzystaniem materiałów PONGS na ploterze Roland Texart RT-640 oraz kalandrze Roland Texart CS-64.

Na stoisku Igepa nie mogło zabraknąć oczywiście innych maszyn marki Roland. Zaprezentowane zostały nowości i bestsellery tej firmy: plotery solwentowe Roland Versa Express RF-640, Roland TrueVIS VG-640 oraz drukarka UV Roland VERSA UVLEF-300 umożliwiająca spersonalizowany druk na gadżetach. Uzupełnieniem oferty ploterów były laminatory Drytac i Igepa MasterSEAL.

Igepa Polska nieustannie dąży do podniesienia atrakcyjności swojej oferty i optymalnego dostosowania jej do oczekiwań Klientów. Rozmowy i spotkania odbyte na targach z pewnością pomogą w osiągnięciu tego celu.

Źródło: Igepa Polska

www.igepa-viscom.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: ikasiczak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764