logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja

  PR 26.03.2021, przeczytano 686 razy
ilustracjastrzałka

Iggy Pop nazywany „ojcem chrzestnym” punk rocka jest twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Legendarny utwór „Passanger” pomoże łamać stereotypu związane z piwami smakowymi. Marakuja to kolejny produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA wprowadzany na rynek, po sukcesie BUHa.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iggy-pop-twarza-kampanii-promujacej-piwo-tenczynek-marakuja,390797,artykul.html

Premierze rynkowej Marakui towarzyszy kampania pod hasłem #NieWstydźSię!, która przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach, zachęca do wyrażania swojego zdania w każdej kwestii. Twarzą nowej kampanii Tenczynka został Iggy Pop światowa ikona muzyki punk i Nowej Fali. Iggy jest głównym bohaterem kreacji reklamowych, w tym w video promocyjnego kręconego ze względów ograniczeń pandemicznych równocześnie w Polsce i w USA. Ogólnopolska kampania startuje od 29 marca.

- Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem-symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy, pokazuje że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców. Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. A świetne jakościowo piwo Marakuia to produkt dla silnych osobowości. Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach. – powiedział Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek, w jego obecnym kształcie.

Ścieżkę dźwiękową klipu promującego tenczyńską Marakuję stanowi fragment jednego z ikonicznych utworów w wykonaniu Iggy’ego - “The Passenger”. Powstał  w roku 1977 i został wydany przez Iggy'ego Popa na albumie Lust for Life. Tekst utworu luźno nawiązuje do jednego z wierszy Jima Morrisona. Powstał na pokładzie berlińskiej kolei miejskiej S-Bahn. Muzykę skomponował gitarzysta Ricky Gardiner. Za produkcję video z udziałem Iggy Popa odpowiadał Lulu Production, kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.

Premiera video będzie miała miejsce 27.03 na kanałach social media Janusza Palikota.

Tenczynek Marakuja to piwo w klasycznym stylu Lager, wzbogacone smakiem tropikalnego owocu marakui. Ma przyjemny lekki smak. Cechą wyróżniającą jest wyraźne uderzenie smaku marakui odczuwalne wraz z pierwszym łykiem. Za recepturę piwa Marakuja odpowiada piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński.

- Do najlepszego jakościowo piwa dodaliśmy marakuję. Tak powstał pyszny, lekki lager o owocowym, orzeźwiającym smaku. Z pewnością znajdzie szerokie grono fanów. Już jego pierwszy łyk przynosi wyraźne uderzenie marakui. Lekka, ale niezbyt zalegająca słodycz ustępuje na finiszu delikatnej chmielowej goryczce, ujawniając prawdziwie piwny profil - opisuje Sebastian Jabłoński.

Tenczynek Marakuja w sprzedaży pojawi się premierowo tylko w Żabce od 31.03, w pojemności 330 ml. Produkt w pojemności 500 ml będzie dostępny także, w sklepie firmowym Browaru Tenczynek.

Właścicielami Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA, do której należy Browar Tenczynek są Janusz Palikot i Dariusz Chrząstowski. W roku 2018 roku odkupili od Marka Jakubiaka historyczny, małopolski browar – Tenczynek i przekształcili go w browar warzący piwa rzemieślnicze. W styczniu br. premierę miało piwo powstające z dodatkiem suszu konopnego - BUH.

Źródło: Manufaktura Piwa, Wódki i Wina SA,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Dałbym trzeci raz akapit opisu autorstwa pana Sebastiana. Może tym razem w trzeciej osobie liczby mnogiej.
Byłoby więcej tekstu.

avatar użytkownika
,

Daj.  

,

Tenczynek Marakuja to klasyczny Lager o smaku marakui, egzotycznego owocu, dodawanego do klasycznych piw, w celu wzbogacenia ich smaku egzotycznymi owocami. Marakuja ma też przyjemny lekki smak co sprawia, że ten lager o smaku marakui, pije się lekko, wyczuwając wyraźny smak marakui – Sebastian Jabłoński.  

avatar użytkownika
,

Brawo, udało się!  

,

Pisał Sebastian, więc nie mogło się nie udać.

Ale teraz, po namyślę, sądzę, że powinno być co najmniej 5 akapitów o smaku marakui.
  

avatar użytkownika
,

Myślenie ma przyszłość. Podobno.  

,

Ale o marakui czy szerzej?  

avatar użytkownika
,

Dobrze, że myślisz o marakui, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby spróbować wyjść poza to ograniczenie. Można zacząć od małych kroków - na przykład od Tenczynka. Są tam fajne ruiny zamku - można sobie trochę o nich pomyśleć na początek.  

,

A co na to Pan Sebastian.
Czy nie obraxzi się, gdy zamiast o marakui pomyślimy o ruinach?

I czy taka konotacja z Tenczynkiem nie będzie szkodliwa dla rzeczonej marakui dającej smak temu napojowi.
  

avatar użytkownika
,

Skoro Iggy Pop pasuje wizerunkowo, to ruiny też będą OK.  

,

Ale Iggy jest dopasowany do marakui, nie ruin.
Chyba...
  

avatar użytkownika
,

Mowa o tym czy ruiny pasują do Marakui. Skoro Iggy pasuje...  

,

A tym twierdzeniem nie naruszasz czasem dobrego imienia Tenczynka?  

avatar użytkownika
,

Masz na myśli miejscowość czy browar?  

,

Ty naruszasz więc chyba wiesz co naruszasz,  

avatar użytkownika
,

Trochę się pogubiłeś, ale to może z powodu nikłej wiedzy na temat Iggy Popa i zamku w Tenczynku.  

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764