logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iggy Pop twarzą kampanii promującej piwo Tenczynek Marakuja

  PR 26.03.2021, przeczytano 2225 razy
ilustracjastrzałka

Iggy Pop nazywany „ojcem chrzestnym” punk rocka jest twarzą kampanii #NieWstydźSię!, promującej nowe piwo Tenczynek Marakuja. Legendarny utwór „Passanger” pomoże łamać stereotypu związane z piwami smakowymi. Marakuja to kolejny produkt Browaru Tenczynek/Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA wprowadzany na rynek, po sukcesie BUHa.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iggy-pop-twarza-kampanii-promujacej-piwo-tenczynek-marakuja,390797,artykul.html

Premierze rynkowej Marakui towarzyszy kampania pod hasłem #NieWstydźSię!, która przekonuje, że nie warto tkwić w narzuconych schematach, zachęca do wyrażania swojego zdania w każdej kwestii. Twarzą nowej kampanii Tenczynka został Iggy Pop światowa ikona muzyki punk i Nowej Fali. Iggy jest głównym bohaterem kreacji reklamowych, w tym w video promocyjnego kręconego ze względów ograniczeń pandemicznych równocześnie w Polsce i w USA. Ogólnopolska kampania startuje od 29 marca.

- Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z człowiekiem-symbolem niczym nieskrępowanej niezależności, wielkim artystą. Iggy Pop od wielu lat łamie stereotypy, pokazuje że jedyne granice wyznacza nasza wyobraźnia. Inspiruje młodszych od siebie twórców. Chcemy wspólnie pokazać, że nic nie jest do końca oczywiste, jak się wydaje na pierwszy rzut oka. A świetne jakościowo piwo Marakuia to produkt dla silnych osobowości. Hasło #NieWstydźSię! to element kampanii łączącej w sobie elementy komercyjne i społeczne, którą jako Browar Tenczynek będziemy prowadzić w kolejnych miesiącach. – powiedział Janusz Palikot, inicjator i współtwórca Browaru Tenczynek, w jego obecnym kształcie.

Ścieżkę dźwiękową klipu promującego tenczyńską Marakuję stanowi fragment jednego z ikonicznych utworów w wykonaniu Iggy’ego - “The Passenger”. Powstał  w roku 1977 i został wydany przez Iggy'ego Popa na albumie Lust for Life. Tekst utworu luźno nawiązuje do jednego z wierszy Jima Morrisona. Powstał na pokładzie berlińskiej kolei miejskiej S-Bahn. Muzykę skomponował gitarzysta Ricky Gardiner. Za produkcję video z udziałem Iggy Popa odpowiadał Lulu Production, kreację i reżyserię Ania Łoskiewicz i Jacek Kołodziejski.

Premiera video będzie miała miejsce 27.03 na kanałach social media Janusza Palikota.

Tenczynek Marakuja to piwo w klasycznym stylu Lager, wzbogacone smakiem tropikalnego owocu marakui. Ma przyjemny lekki smak. Cechą wyróżniającą jest wyraźne uderzenie smaku marakui odczuwalne wraz z pierwszym łykiem. Za recepturę piwa Marakuja odpowiada piwowar związany od lat z Browarem Tenczynek – Sebastian Jabłoński.

- Do najlepszego jakościowo piwa dodaliśmy marakuję. Tak powstał pyszny, lekki lager o owocowym, orzeźwiającym smaku. Z pewnością znajdzie szerokie grono fanów. Już jego pierwszy łyk przynosi wyraźne uderzenie marakui. Lekka, ale niezbyt zalegająca słodycz ustępuje na finiszu delikatnej chmielowej goryczce, ujawniając prawdziwie piwny profil - opisuje Sebastian Jabłoński.

Tenczynek Marakuja w sprzedaży pojawi się premierowo tylko w Żabce od 31.03, w pojemności 330 ml. Produkt w pojemności 500 ml będzie dostępny także, w sklepie firmowym Browaru Tenczynek.

Właścicielami Manufaktury Piwa, Wódki i Wina SA, do której należy Browar Tenczynek są Janusz Palikot i Dariusz Chrząstowski. W roku 2018 roku odkupili od Marka Jakubiaka historyczny, małopolski browar – Tenczynek i przekształcili go w browar warzący piwa rzemieślnicze. W styczniu br. premierę miało piwo powstające z dodatkiem suszu konopnego - BUH.

Źródło: Manufaktura Piwa, Wódki i Wina SA,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764