logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ignacy Bochiński i Jacek Stefanowicz w jury Stevie Awards

  PR 04.07.2022, przeczytano 633 razy

Ignacy Bochiński, Partner KERRIS oraz Jacek Stefanowicz, Dyrektor Kreatywny, zostali powołani do jury międzynarodowego konkursu branży marketingowej Stevie Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ignacy-bochinski-i-jacek-stefanowicz-w-jury-stevie-awards,396479,artykul.html

Bochiński i Stefanowicz ocenią pracę w kategoriach Marketing oraz Creative. Kategoria Marketing obejmuje projekty począwszy od reklamowych, poprzez opakowaniowe, po te związane z dystrybucją. Natomiast w kategorii Creative zawierają się: zarządzanie kreatywne, copywriting, kierownictwo artystyczne, edytorstwo, produkcja audiowizualna, animacja, ilustracja czy fotografia.

Nagrody biznesowe Stevie Awards powstały w 2002 roku, by uhonorować osiągnięcia organizacji i profesjonalistów biznesowych na całym świecie. Jurorami Stevie Award jest co roku 200 menedżerowów, przedsiębiorców, innowatorów i edukatorów biznesu. Istnieje osiem programów Stevie Awards, z których każdy ma swój własny cel, listę kategorii i harmonogram.

Agencja KERRIS dwukrotnie otrzymała nagrodę Stevie Awards: za „Najlepszy Fundament? Wodoodporność!” realizowaną dla SWISS KRONO oraz „Nowy Rower? Nowy Romet” dla firmy Romet.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764