logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ignacy Bochiński jurorem Stevie Awards

  PR 09.07.2021, przeczytano 329 razy
ilustracjastrzałka

Ignacy Bochiński, partner w KERRIS Group, został jurorem Stevie Awards w prestiżowym programie The International Business Awards w aż 4 kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ignacy-bochinski-jurorem-stevie-awards,392218,artykul.html

Bochiński zajmie się oceną case studies z kategorii: Marketing Awards, New Product Awards, Websites/Mobile Sites/Apps oraz Public Relations. Ma przed sobą ponad 190 zgłoszeń z całego świata m.in. z Hong Kongu, Europy i Stanów Zjednoczonych.

Komisja jurorska doceniła wiedzę i ekspertyzę Bochińskiego z zakresu ocenianych kategorii oraz zrozumienie międzynarodowych rynków, a także wcześniejsze uczestnictwo w takich wydarzeniach jak: Tech Week New York, Tech Crunch San Francisco, Web Summit. Bochiński był wcześniej jurorem i mentorem w Polskiej edycji międzynarodowego konkursu L’oreal Brandstorm. Z KERRIS Group związany jest od początków istnienia agencji.

Nagrody biznesowe Stevie Awards powstały w 2002 roku, by uhonorować osiągnięcia organizacji i profesjonalistów biznesowych na całym świecie. Jurorami Stevie Award jest co roku 200 menedżerowów, przedsiębiorców, innowatorów i edukatorów biznesu. Istnieje osiem programów Stevie Awards, z których każdy ma swój własny cel, listę kategorii i harmonogram. Nagrody The International Business Awards są otwarte dla organizacji na całym świecie z kategoriami obejmującymi osiągnięcia ze wszystkich aspektów życia zawodowego.

Źródło: KERRIS Group

www.kerrisgroup.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Łukasz Majewski w jury konkursu IAB Mixx Awards 2021
Łukasz Majewski, head of PR & communications w VMLY&R Poland, zasiada w jury piętnastej edycji IAB MIXX Awards. To konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność.
Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji - Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Samsung ogłasza konkurs „Projektuj z Bespoke”
19 lipca wystartował konkurs Samsung skierowany do studentów, architektów, projektantów oraz stylistów wnętrz. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie kuchni z uwzględnieniem lodówki Bespoke oraz innego wybranego sprzętu kuchennego marki Samsung. Łączna pula nagród wynosi 20 000 PLN brutto.
Kampania „Polska Kronika Amica”, zrealizowana we współpracy z agencją H2H.tech, otrzymała nagrody Golden Arrow w dwóch kategoriach: wysyłka bezpośrednia B2B oraz promocja sprzedaży B2B. Uwagę jury zwrócił także projekt „Dekady Amica”, który zdobył wyróżnienie w kategorii program lojalnościowy B2B. Wyniki zostały ogłoszone...
Google ogłasza pierwszą polską edycję YouTube Works Awards. W konkursie nagrodzeni zostaną marketerzy i agencje, którzy odpowiadają za najodważniejsze i najskuteczniejsze kampanie reklamowe na platformie YouTube. To pierwszy konkurs w Polsce, który doceni jednocześnie kreatywność i efektywność działań reklamowych. Zgłoszenia potrwają do 15 września, a nagrody...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764