logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ignitionone wyróżniona w konkursie American Business Awards 2014

  PR 13.05.2014, przeczytano 645 razy

Firma IgnitionOne specjalizująca się w rozwiązaniach digital marketing, jest finalistą w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu American Business Awards i w tej chwili pozostaje tylko pytanie, czy zdobędzie złoto, srebro, czy brąz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ignitionone-wyrozniona-w-konkursie-american-business-awards-2014,21612,artykul.html

W tym roku ponad 3 300 firm różnych wielkości reprezentujących różne sektory branży internetowej starało się o nominację w tym konkursie w wielu kategoriach. IgnitionOne otrzymało nominacje w kategoriach:

  • Najbardziej Innowacyjna Firma Roku (do 2500 pracowników),
  • Nowy Produkt lub Usługa Roku – Software (Rozwiązanie Marketing/Public Relations).

   
– Innowacyjność to bardzo ważna część naszego wkładu w rozwój branży. Przez ponad dekadę jako pierwsi wprowadzaliśmy wiele nowych rozwiązań, m. in. atrybucję, zintegrowany scoring użytkowników, optymalizację portfolio, czy rozwiązania SmartRemarketing i pierwszy, wyjątkowy Digital Marketing Suite – powiedział Will Margiloff, CEO IgnitionOne. – Mogę powiedzieć, w imieniu IgnitionOne, że jesteśmy dumni z uczestnictwa w finale we wspomnianych 2 wysoko konkurencyjnych kategoriach oraz z faktu, że zostaliśmy dostrzeżeni za naszą pracę, która ułatwia życie marketerów, poprawia efektywność i daje lepsze zrozumienie i dotarcie do użytkowników.

Finalistów wybierało grono 150 profesjonalistów z całego świata w kwietniu i maju. Teraz ponad 150 członków wyspecjalizowanych komitetów sędziowskich wybierze z obecnych finalistów zwycięzcę Stevie Award podczas ostatecznego głosowania, które odbywać się będzie w dniach 12-22 maja.

Przed jury wybierającym zwycięzców w finale stoi niełatwe zadanie, ponieważ w tym roku jest tak dużo świetnych nominacji – dodaje prezes i założyciel Stevie Awards, Michel Gallagher.

Źródło: IgnitionOne

www.DigitalMarketingBlog.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764