Firma IgnitionOne specjalizująca się w rozwiązaniach digital marketing, jest finalistą w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu American Business Awards i w tej chwili pozostaje tylko pytanie, czy zdobędzie złoto, srebro, czy brąz.
W tym roku ponad 3 300 firm różnych wielkości reprezentujących różne sektory branży internetowej starało się o nominację w tym konkursie w wielu kategoriach. IgnitionOne otrzymało nominacje w kategoriach:
- Najbardziej Innowacyjna Firma Roku (do 2500 pracowników),
- Nowy Produkt lub Usługa Roku – Software (Rozwiązanie Marketing/Public Relations).
– Innowacyjność to bardzo ważna część naszego wkładu w rozwój branży. Przez ponad dekadę jako pierwsi wprowadzaliśmy wiele nowych rozwiązań, m. in. atrybucję, zintegrowany scoring użytkowników, optymalizację portfolio, czy rozwiązania SmartRemarketing i pierwszy, wyjątkowy Digital Marketing Suite – powiedział Will Margiloff, CEO IgnitionOne. – Mogę powiedzieć, w imieniu IgnitionOne, że jesteśmy dumni z uczestnictwa w finale we wspomnianych 2 wysoko konkurencyjnych kategoriach oraz z faktu, że zostaliśmy dostrzeżeni za naszą pracę, która ułatwia życie marketerów, poprawia efektywność i daje lepsze zrozumienie i dotarcie do użytkowników.
Finalistów wybierało grono 150 profesjonalistów z całego świata w kwietniu i maju. Teraz ponad 150 członków wyspecjalizowanych komitetów sędziowskich wybierze z obecnych finalistów zwycięzcę Stevie Award podczas ostatecznego głosowania, które odbywać się będzie w dniach 12-22 maja.
– Przed jury wybierającym zwycięzców w finale stoi niełatwe zadanie, ponieważ w tym roku jest tak dużo świetnych nominacji – dodaje prezes i założyciel Stevie Awards, Michel Gallagher.
Źródło: IgnitionOne