logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igor Kaleński w globalnych strukturach IAA

  PR 19.10.2023, przeczytano 473 razy
ilustracja

Do Global Sustainability Council IAA dołączył Igor Kaleński, członek Zarządu IAA Polska, CEO Molecular Worldwide, Global E-commerce Lead. To kolejna osoba z Polski w globalnych władzach stowarzyszenia. Do Diversity, Equity and Inclusion Council IAA Global dołączyła ostatnio Dorota Haller, CMO, Marketing, Communications and Digital Director w Honor Polska. W globalnych strukturach jako Vice President Creative Advisory jest również Paweł Kowalewski, prezes Zarządu Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igor-kalenski-w-globalnych-strukturach-iaa,401785,artykul.html

Igor Kaleński zarządza Molecular Worldwide, agencją e-commerce o profilu strategiczno-produkcyjnym, wchodzącą w skład Omnicom Commerce Group. Jest arbitrem Komisji Etyki Reklamy, ekspertem THINKTANK, przewodniczącym Platformy Odbudowy i Rozwoju Ukrainy, działającej w ramach struktury org. Pracodawców RP oraz członkiem Rady Fundacji Res Publika i Rady Biznesu UW. Ukończył studia na Wydziale Finansów i Bankowości SGH, jest absolwentem studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW i stypendystą studiów doktoranckich na University of Rochester New York.

- Bardzo się cieszę, że działania Sustainability Council IAA Global wspiera Igor Kaleński – podkreśla Dagmara Szulce, Global Executive Director IAA. – Igor to niezwykle wrażliwy i kreatywny współtwórca efektownych i efektywnych kampanii, m.in. kampanii społecznej pro bono MySanctions na rzecz pomocy Ukrainie. Teraz jego pasja i energia wzmacniają sprawczość Rady Zrównoważonego Rozwoju – dodaje.

- To wyróżnienie, ale również odpowiedzialność współtworzyć ESG Council IAA Global. Bardzo bliskie są mi inicjatywy związane ze zrównoważonym rozwojem, więc z pełnym przekonaniem i energią będę wspierać działania globalnej rady stowarzyszenia – podkreśla Igor Kaleński.

W gronie członkiń i członków Sustainability Council IAA Global są: Herve de Clerck (przewodniczący), Kirsty Giordani, Dagmara SzulceThomas KolsterIsa KurataOlga MartinezRobert HaighAnne Bahr ThompsonAndisa NtsubaneMartin BinderNatalia Vega-BerryStan Stalnaker, Valer HancasHugo De AlmeidaShariful Islam oraz Igor Kaleński.

Źródło: IAA Polska

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764