logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Igor Przespolewski na czele działu marketingu Multikino

  PR 02.04.2019, przeczytano 658 razy

Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing Multikino S.A., zastępując Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/igor-przespolewski-na-czele-dzialu-marketingu-multikino,381914,artykul.html

Jako szef działu marketingu Igor Przespolewski odpowiada za tworzenie i realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina. Ponadto nadzoruje planowanie oraz realizację budżetu marketingowego, a także poszukuje nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.

- Multikino to marka, która w swoim DNA od początku miała oferowanie  rozrywki na najwyższym światowym poziomie, a w swojej strategii stawiała i stawia na ciągły rozwój oparty na wiedzy i 20 latach doświadczenia na polskim rynku. Obecne tempo zmian niesie za sobą konieczność modyfikacji komunikacji naszej marki z jej obecnymi i przyszłymi odbiorcami. A Igor posiada kluczowe kompetencje w tym zakresie oraz doskonałą znajomość rynku kinowego – mówi Mariusz Spisz.

Igor Przespolewski w obszarze marketingu działa już 9 lat. Z Multikinem związany jest od 2013 roku. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. W 2018 roku został wyróżniony honorowym „złotym biletem” – nagrodą Stowarzyszenia Kina Polskie za wybitne zasługi w rozpowszechnianiu filmów w Polsce. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i Grupa Novartis. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Strategii Marki Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

- Objęcie sterów w dziale marketingu Multikina to dla mnie wielki zaszczyt i wyróżnienie. Przed nami wiele ciekawych wyzwań. Moim celem jest umocnienie pozycji rynkowej Multikina i dalszy rozwój najsilniejszej marki kinowej w Polsce. Wierzę, że wraz z zespołem uda nam się tego dokonać. Multikino to świetna marka, know-how, innowacyjne kinowej projekty, a przede wszystkim pasja i miłość do kina – wyjaśnia nowy szef marketingu.

Źródło: Multikino S.A.

www.multikino.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764