logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

II edycja dnia otwartego w agencji On Board PR

  PR 17.04.2012, przeczytano 494 razy

Już 18 maja On Board PR Ecco Network, jedna z wiodących i najbardziej renomowanych firm public relations w Polsce, zorganizuje drugą edycję dnia otwartego dla studentów oraz absolwentów wyższych uczelni zainteresowanych rozpoczęciem kariery w doradztwie komunikacyjnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ii-edycja-dnia-otwartego-w-agencji-on-board-pr,15261,artykul.html

Dzień otwarty to nie tylko możliwość zapoznania się z codzienną pracą agencji, ale także szansa na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego. Dla uczestników przygotowano szereg interesujących atrakcji: warsztaty, omówienie najciekawszych projektów realizowanych przez On Board PR oraz konkurs, w którym główną nagrodą jest możliwość odbycia płatnego wakacyjnego stażu w wybranym dziale agencji.

- Zainteresowanie pierwszą edycją ze strony przyszłych adeptów public realtions przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Taki pozytywny odzew tylko utwierdził nas w przekonaniu, że naprawdę warto organizować tego typu inicjatywy, ponieważ dają one szansę młodym ludziom na znalezienie inspiracji dla określenia wymarzonej ścieżki kariery – wyjaśnia Norbert Ofmański, prezes On Board PR.

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w dniu otwartym w On Board PR mogą rejestrować się telefonicznie pod numerem (22) 321-51-00 lub drogą mailową: onboard(at)onboard.pl .

Harmonogram dnia otwartego w On Board PR:

  • 10.00 – 11.00 Prezentacja agencji On Board PR. Jak wygląda praca w agencji public relations, jak rozpocząć współpracę? – Norbert Ofmański, prezes On Board PR.
  • 11.10 – 11.40 Tour po działach agencji i możliwość przyjrzenia się codziennej pracy oraz zapoznania się z prowadzonymi projektami.
  • 11.50 – 12.40 Case study: „Fonoholizm”, nominowany do tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży public relations – SABRE Awards.
  • 12.50 – 13.40 Prezentacja projektu CSR zrealizowanego dla marki Kropla Beskidu wraz z projekcją filmu „Ostoja” Marka Kamińskiego i Wojciecha Szumowskiego.
  • 13.50 – 14.30 Sprawdzian wiedzy i umiejętności, w którym główną nagrodą jest wakacyjny staż w On Board PR.


Źródło: On Board PR Ecco Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764