logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

II edycja Marketing Inspire: Dzielmy się doświadczeniami

  PR 21.09.2018, przeczytano 1197 razy
ilustracjastrzałka

„Musimy zacząć uczyć się na podstawie naszych wspólnych doświadczeń – tych dobrych i tych złych” - tak w jednym zdaniu można podsumować II edycję Marketing Inspire. To wydarzenie skierowane do branży kreatywnej, którego ostatnia edycja odbyła się 19 września we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ii-edycja-marketing-inspire%3A-dzielmy-sie-doswiadczeniami,379427,artykul.html

Nie bójmy się naszych „fakapów”

Brakuje wydarzeń, na których prelegenci dzielą się nie tylko najlepszymi praktykami, ale też porażkami. Sam uwielbiam opowiadać o własnych doświadczeniach, również o tym co nie do końca wyszło. To jest niesamowita wartość” – powiedział Michał Sadowski, współzałożyciel i prezes Brand24. Budując swoją firmę od 0 do 2500 klientów z 110 krajów, nie kryje, że wpadki się zdarzają. Po prostu, lepiej o nich dyskutować niż je kryć. Z jednej strony ktoś może się nauczyć na naszych błędach. Z drugiej, możemy znaleźć wsparcie i wspólnie rozwiązać problem, z którym się zmagamy.

Eksperci z całego świata

Swoimi doświadczeniami w trakcie wydarzenia dzielili się również eksperci spoza Polski. Fernando Angulo, Manager ds. Współpracy Międzynarodowych w firmie SEMrush, podzielił się z uczestnikami najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed strategiami marketingowymi dzisiaj i w najbliższej przyszłości. Jednym z takich wyzwań jest brak kultury content marketingowej. Badania jakie przytoczył Fernando, pokazują, że w minionym roku zaledwie 9% marketerów rozwijało systematyczne podejście do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści. To właśnie tutaj możemy zacząć budować naszą przewagę konkurencyjną. A od czego zacząć? “Match your audience with your content and make it easy to reach” – tak w jednym zdaniu podsumował część swojego wystąpienia specjalista SEMrush.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nie zabrakło również tematów kontrowersyjnych. O tym czym są „białe kłamstwa” w SEO i czy warto je stosować, opowiedział Miłosz Krasiński związany z Chilli Fruit Web Consulting. Czy faktycznie „white lies” są niegroźne i można je z powodzeniem wpisać do swojej strategii? O tym każdy będzie mógł się przekonać już niedługo na profilu Marketing Inspire na Facebooku, gdzie zostaną opublikowane filmy całego wydarzenia.

RelatiON – relacje to fundament

Budujmy relacje. Zarówno te branżowe, które pomogą łączyć specjalistów branży kreatywnej ze sobą, jak również te biznesowe, z naszymi klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi. Magdalena Urbaniak, Grzegorz Mikosza, Patryk Wojcieszek i Bogumił Mateja, to czwórka wrocławian, którzy wspólnie postanowili zintegrować, ale i zainspirować branżę do pogłębiania wiedzy. Mocno zachęcają do dzielenia się doświadczeniami oraz wymiany najlepszych praktyk. Razem tworzą inicjatywę RelatiON oraz organizują cykliczne spotkania Marketing Inspire.

- Jako praktycy, sami zadaliśmy sobie pytanie: jak robić dobry i skuteczny marketing? Jesteśmy zgodni, że potrzebne jest doświadczenie. Idealnie, gdy możemy je czerpać od tych, którzy zdobywali je latami, z sukcesami. Dlatego organizujemy otwarte spotkania z ekspertami, którzy przybliżą Wam taktyki, które naprawdę działają – powiedziała Magdalena Urbaniak, współorganizatorka wydarzenia.

Marketing Inspire to cykliczne, otwarte spotkania specjalistów zajmujących się marketingiem, social media oraz public relations. Dotychczas jako prelegenci wystąpili na nich m.in. marketer i autor bestsellerowych książek Paweł Tkaczyk oraz Katarzyna Sowicka, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Źródło: Marketing Inspire

marketinginspire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764