logo
WIADOMOŚCI

II edycja Marketing Inspire: Dzielmy się doświadczeniami

  PR 21.09.2018, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

„Musimy zacząć uczyć się na podstawie naszych wspólnych doświadczeń – tych dobrych i tych złych” - tak w jednym zdaniu można podsumować II edycję Marketing Inspire. To wydarzenie skierowane do branży kreatywnej, którego ostatnia edycja odbyła się 19 września we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ii-edycja-marketing-inspire%3A-dzielmy-sie-doswiadczeniami,379427,artykul.html

Nie bójmy się naszych „fakapów”

Brakuje wydarzeń, na których prelegenci dzielą się nie tylko najlepszymi praktykami, ale też porażkami. Sam uwielbiam opowiadać o własnych doświadczeniach, również o tym co nie do końca wyszło. To jest niesamowita wartość” – powiedział Michał Sadowski, współzałożyciel i prezes Brand24. Budując swoją firmę od 0 do 2500 klientów z 110 krajów, nie kryje, że wpadki się zdarzają. Po prostu, lepiej o nich dyskutować niż je kryć. Z jednej strony ktoś może się nauczyć na naszych błędach. Z drugiej, możemy znaleźć wsparcie i wspólnie rozwiązać problem, z którym się zmagamy.

Eksperci z całego świata

Swoimi doświadczeniami w trakcie wydarzenia dzielili się również eksperci spoza Polski. Fernando Angulo, Manager ds. Współpracy Międzynarodowych w firmie SEMrush, podzielił się z uczestnikami najważniejszymi wyzwaniami stojącymi przed strategiami marketingowymi dzisiaj i w najbliższej przyszłości. Jednym z takich wyzwań jest brak kultury content marketingowej. Badania jakie przytoczył Fernando, pokazują, że w minionym roku zaledwie 9% marketerów rozwijało systematyczne podejście do tworzenia, zarządzania i dystrybucji treści. To właśnie tutaj możemy zacząć budować naszą przewagę konkurencyjną. A od czego zacząć? “Match your audience with your content and make it easy to reach” – tak w jednym zdaniu podsumował część swojego wystąpienia specjalista SEMrush.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Nie zabrakło również tematów kontrowersyjnych. O tym czym są „białe kłamstwa” w SEO i czy warto je stosować, opowiedział Miłosz Krasiński związany z Chilli Fruit Web Consulting. Czy faktycznie „white lies” są niegroźne i można je z powodzeniem wpisać do swojej strategii? O tym każdy będzie mógł się przekonać już niedługo na profilu Marketing Inspire na Facebooku, gdzie zostaną opublikowane filmy całego wydarzenia.

RelatiON – relacje to fundament

Budujmy relacje. Zarówno te branżowe, które pomogą łączyć specjalistów branży kreatywnej ze sobą, jak również te biznesowe, z naszymi klientami, kontrahentami i partnerami biznesowymi. Magdalena Urbaniak, Grzegorz Mikosza, Patryk Wojcieszek i Bogumił Mateja, to czwórka wrocławian, którzy wspólnie postanowili zintegrować, ale i zainspirować branżę do pogłębiania wiedzy. Mocno zachęcają do dzielenia się doświadczeniami oraz wymiany najlepszych praktyk. Razem tworzą inicjatywę RelatiON oraz organizują cykliczne spotkania Marketing Inspire.

- Jako praktycy, sami zadaliśmy sobie pytanie: jak robić dobry i skuteczny marketing? Jesteśmy zgodni, że potrzebne jest doświadczenie. Idealnie, gdy możemy je czerpać od tych, którzy zdobywali je latami, z sukcesami. Dlatego organizujemy otwarte spotkania z ekspertami, którzy przybliżą Wam taktyki, które naprawdę działają – powiedziała Magdalena Urbaniak, współorganizatorka wydarzenia.

Marketing Inspire to cykliczne, otwarte spotkania specjalistów zajmujących się marketingiem, social media oraz public relations. Dotychczas jako prelegenci wystąpili na nich m.in. marketer i autor bestsellerowych książek Paweł Tkaczyk oraz Katarzyna Sowicka, wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Źródło: Marketing Inspire

marketinginspire.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone