logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

II edycja programu „Zareklamuj swój biznes” ruszyła

  PR 10.06.2015, przeczytano 1618 razy

Targi dizajnu w Krakowie, studio kaligrafii, czy małe rzemiosło? Każdy pomysł ma szansę na 5 tysięcy euro, kamerę HTC RE oraz zestaw promocyjny od T-Mobile. II edycja programu „ZaREklamuj swój biznes” ruszyła!!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ii-edycja-programu-zareklamuj-swoj-biznes-ruszyla,25107,artykul.html

„ZaREklamuj swój biznes” to program grantowy, który wspiera ciekawe pomysły na biznes. Do pierwszej edycji konkursu zgłosiło się ponad 180 firm – w większości prowadzonych przez młode, ambitne osoby, pełne pomysłów.

Zwycięzcą pierwszej edycji konkursu jest inicjatywa Targi Plac Nowy na krakowskim Kazimierzu, która skupia lokalnych producentów żywności, designerów i rzemieślników. Targi są ważnym, międzypokoleniowym centrum spotkań na Kazimierzu, a filmik promocyjny od razu przykuł uwagę jury swoją koncepcją „Dołącz do kręgu przyjaciół”.

II nagroda powędrowała do HELLO calligraphy – nowoczesnego, acz pełnego magii studia liter, kaligrafii i papeterii. Ręcznie pisane przez Małgosię Małecką wyjątkowe liternictwo doskonale sprawdza się na zaproszeniach ślubnych, kartach dań, czy też personalizowanych upominkch dla gości weselnych.

III nagroda trafiła w ręce Mamapiki – marki modowej stworzonej przez kobiecy duet dla dziewczyn takich, jak one same: współczesnych, aktywnych, niezależnych, pewnych siebie. Absolwentki Akademii Sztuk Pięknych – Marta Garbińska i Kasia Rysiak łączą przyjaźń z modą i fascynacją miejskim życiem. Ich projekty wymykają się ciasnym schematom i taka właśnie była ich mikroREklama.

Wyniki konkursu skomentowała Aleksandra Grzybowska, Head of Marketing HTC Poland:

„Przyznam, że liczba oraz poziom zgłoszeń konkursowych pozytywnie nas zaskoczyła. Uczestnicy wykazali się nieprzeciętną kreatywnością i nieszablonowym podejściem do tematu, które nieraz budziło nasz podziw i zachwyt. Żałujemy, że nie możemy nagrodzić wszystkich.”

oraz Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO T-Mobile Polska:

„Już pierwsza edycja programu to był prawdziwy festiwal kreatywności oraz dowód na to, że w ludziach jest mnóstwo odwagi i determinacji w dążeniu do określonych celów. Choć często jest to droga alternatywna, wymagająca, to jednak dająca dużo satysfakcji i umożliwiająca robienie tego, co naprawdę lubią. Cieszę się więc, że ponownie będziemy mieli okazję wziąć udział w projekcie, i wesprzeć tych, którzy wykazali się inicjatywą i postanowili wziąć sprawę w swoje ręce."

Właśnie otworzyła się druga szansa na wykazanie się pomysłowością i zgarnięcie 5 tysięcy euro!

Co musisz zrobić, by wziąć udział w konkursie? Wystarczy nakręcić krótki, 15 sekundowy filmik – mikroREklamę, która w ciekawy sposób opowie, czym się zajmujesz i jaki jest Twój pomysł na biznes. Gotową, umieść na Instagramie z hashtagiem #zareklamujswojbiznes. Materiał automatycznie trafi na stronę zareklamujswojbiznes.pl, na której znajduje się również regulamin konkursu. Pamiętaj, by czas mikroREklamy nie przekroczył 15 sekund, oraz by film w jasny sposób opowiadał na czym polega Twój pomysł.

„Zdajemy sobie sprawę, że 15 sekund to za mało na pełną prezentację firmy. Te kilkanaście sekund ma wymóc na uczestnikach kreatywne podejście i pokazać ich twórczy potencjał.” – jak podkreśla Sylwia Kawalerowicz, redaktorka naczelna miesięcznika Aktivist, członkini jury.

Zwycięzca otrzyma ekwiwalent 5 tysiecy euro na wsparcie swojej działalności – sam decyduje na co dokładnie przeznaczy wygraną. Finaliści otrzymają także zestaw promocyjny Jump!proFirma S od T-Mobile oraz szerokokątne kamery HTC RE, za pomocą których zrealizują zarówno te najbardziej szalone i kreatywne filmy promocyjne, jak i zdjęcia prezentujące codzienną ofertę produktową firmy. Oprócz nagród rzeczowych, wszyscy uczestnicy konkursu zyskają jednak coś jeszcze – odwagę, aby kreatywnie promować swoją działalność, bez względu, czy mowa o drobnym rękodziele, czy też o większym butiku z autorską kolekcją odzieży.

Konkurs trwa od 1 czerwca do 6 lipca 2015 roku.

Szczegółowe informacje znajdują się na stronie ZaREklamuj swój biznes.

Źródło: HTC

www.htc.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764