logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

II edycja warsztatów oklejania samochodów foliami Omega Skinz

  PR 29.08.2024, przeczytano 656 razy
ilustracja

Zapraszamy na II edycję warsztatów oklejania samochodów foliami Omega Skinz. Po sukcesie pierwszej edycji, z radością ogłaszamy, że kolejna edycja odbędzie się 26-27 września w naszej siedzibie w Atrium i Ikonos. To wyjątkowa okazja, aby zdobyć nowe umiejętności, poszerzyć swoją wiedzę oraz nawiązać cenne kontakty w branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ii-edycja-warsztatow-oklejania-samochodow-foliami-omega-skinz,405470,artykul.html

Warsztaty są dedykowane zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych specjalistów. Warsztaty poprowadzą doświadczeni specjaliści z kraju, a także z zagranicy, zapewniając uczestnikom wydarzenia solidną dawkę praktycznej wiedzy oraz profesjonalne wsparcie na każdym etapie szkolenia.

Co przygotowaliśmy?

  • 2 dniowe szkolenie praktyczne oraz teoretyczne prowadzone przez specjalistów z Polski i Belgii.
  • Najnowsze techniki i trendy w oklejaniu samochodów
  • Prezentacje folli Omega Skinz, oferujących modne i wysokomarżowe kolory
  • Wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami
  • Nocleg w hotelu
  • Certyfikat ukończenia warsztatów

Zalety Folii Omega Skinz:

  • folia wylewana klasy premium o wysokiej głębi odcieni
  • folia dystrybuowana „na metry”
  • ponad 70 dostępnych kolorów, modne kolory na czasie, które umożliwiają osiągnięcie wysokiej marży
  • grubość 100-140 mikronów (w zależności od wybranego koloru)
  • konstrukcja kanapkowa, grubsza i trwalsza folia, która jest jednocześnie mocna i stabilna podczas aplikacji
  • niezwykle miękka i elastyczna po podgrzaniu opalarką lub lampą na podczerwień
  • folia składa się z kilku warstw, które znoszą naprężenia folii podczas rozciągania i odkształcania
  • górna warstwa folii, to przezroczysta folia PVC, która nadaje folii dodatkową głębię koloru
  • folia po aplikacji „zapamiętuje” kształt, przez co jest odporna na uszkodzenia mechaniczne
  • folia posiada specjalny klej kanalikowy OS-ICS-21, struktura kanalików powietrznych jest niewidoczna
  • klej OS-ICS-21 możliwy do repozycjonowania, również po mocnym dociśnięciu. Ostateczna przyczepność osiągana jest dopiero po kilku godzinach
  • folie PPF ochrona oklejonego elementu lub pojazdu przed zarysowaniem
  • produkcja europejska

Data: 26-27 września Miejsce: Atrium i Ikonos

Udział w warsztatach łączy się z symboliczna opłatą, która wynosi 100 zł netto od osoby + 500 zł netto (do wykorzystania na zakup folli Omega Skinz). Do zapłaty 600 zł netto (brutto 738 zł od osoby). Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Pobierz i wypełnij formularz rejestracyjny. Następnie wyślij go pod adres email biuro(at)atrium.com.pl

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: M_Blaszczuk

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764