logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

II Konkurs Graficzny Filharmonii Narodowej

   17.08.2011, przeczytano 4442 razy
ilustracjastrzałka
fot. J. Noworol

Filharmonia Narodowa we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej ogłasza II Konkurs Graficzny na ujednolicenie wizerunku instytucji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ii-konkurs-graficzny-filharmonii-narodowej,13256,artykul.html

Celem Konkursu jest opracowanie elementów graficznej identyfikacji wizerunku Filharmonii Narodowej, które pozwolą na:

• zbudowanie spójnej i rozpoznawalnej marki instytucji
• stworzenie przejrzystego, nowoczesnego systemu identyfikacji
• zwiększenie komunikatywności, zbudowanie hierarchii informacji za pomocą elementów graficznych
• łatwą adaptację projektów do zmieniających się treści poszczególnych koncertów
• odświeżenie wizerunku instytucji

Uczestnicy Konkursu
Konkurs skierowany jest do projektantów i firm projektowych.

Harmonogram Konkursu
Konkurs ma charakter ogólnopolski, otwarty, trzyetapowy.

  • Etap I – zbieranie portfolio, które powinno zawierać co najmniej trzy przykładowe projekty materiałów graficznych (afisze, plakaty, ulotki, broszury) dla instytucji kultury.
  • Etap II – odpłatne przygotowanie wstępnej koncepcji przez pięciu wybranych projektantów
  • Etap III – realizacja zwycięskiej koncepcji


Terminy

  • Data przesłania portfolio – 7 września 2011
  • Ogłoszenie listy pięciu wybranych do kolejnego etapu Projektantów – 9 września 2011
  • Data przesłania prac – 10 października 2011
  • Ogłoszenie Zwycięzcy, podpisanie umowy ze Zwycięzcą – 11 października 2011
  • Zakończenie prac projektowych, wdrożenie projektów – 10 listopada 2011


Prace należy dostarczyć:
- w przypadku pierwszego etapu: pocztą elektroniczną w formacie PDF na adres: konkurs@filharmonia.pl
- w przypadku drugiego etapu: pocztą elektroniczną w formacie PDF wraz z opisem projektu ( max. 2000 znaków, format PDF, doc.) na adres: konkurs@filharmonia.pl

Nagrody
Wynagrodzenie za przygotowanie projektów w etapie II – 1 500 zł brutto dla każdego Uczestnika.
Wynagrodzenie dla Zwycięzcy w etapie III – 15 000 zł brutto (w tym 1000 zł za przekazanie praw autorskich)

Skład Komisji Konkursowej

  • Jerzy Noworol – Przewodniczący Komisji, kierownik Działu Promocji Filharmonii Narodowej
  • Marta Sienkiewicz – Sekretarz Komisji, pracownik Działu Promocji Organizatora
  • Hanna Szeliga-Czajkowska – grafik i drukarz
  • Dawid Korzekwa – prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej
  • Prof. Lech Majewski – projektant, wykładowca ASP w Warszawie
  • Prof. Piotr Kunce – projektant, wykładowca ASP w Krakowie

Wszelkich informacji o Konkursie udzielają przedstawiciele Organizatora:

Marta Sienkiewicz – msienkiewicz(at)filharmonia.pl, tel. 22 55 17 121
Jerzy Noworol – promocja(at)filharmonia.pl, tel. 22 55 17 105

Informacje można uzyskać także osobiście kontaktując się z w/w osobami w siedzibie Organizatora, pod adresem: Filharmonia Narodowa ul. Jasna 5, Warszawa

Źródło: Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy zwycięzców 25. edycji Effie Awards Poland
Ponad 200 ekspertów i ekspertek z 14 grup jurorskich oceniało projekty zgłoszone w 27 kategoriach, pracując pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Empik. Jury wyróżniło nominacją 29 prac, przyznało 63 nagrody w tym 34 brązy, 25 sreber i 4 złota.
CSR Poland Awards - 3. edycja konkursu dla firm
Równowaga między dobrem społecznym a korzyściami dla biznesu jest możliwa i wzajemnie korzystna. Dowodem na to są liczne działania CSR/ESG, realizowane przez firmy i liderów, którzy przygotowują programy dla pracowników i lokalnych społeczności, wspierają ważne projekty charytatywne oraz rozwijają wolontariat pracowniczy. Jesteś jedną z takich...
IAB MIXX Awards – Hochland Polska wśród nominowanych
IAB MIXX Awards to konkurs nagradzający inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia, wykorzystujące kanały i narzędzia cyfrowe w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny. W tym roku ze 155 zgłoszeń jury wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody. Wśród nich, w kategorii ‘Games & Esport’, nominację otrzymał projekt Hochland...
Natalia Borawska jurorką konkursu Galerii Plakatu AMS
Zadaniem uczestników konkursu jest zaprojektowanie plakatu, który odpowie na pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie. Zgłoszenia będzie oceniać m.in. Natalia Borawska, Creative Director w VML.
Potrójny międzynarodowy sukces pracowni Tremend
Projekty spod kreski pracowni architektonicznej Tremend zdobyły aż trzy nagrody w prestiżowym konkursie European Property Award 2024, zwyciężając w swoich kategoriach. Tym samym polscy architekci zakwalifikowali się do międzynarodowego etapu i już wkrótce powalczą o statuetkę International Property Award 2024.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764