logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III edycja „Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” już wkrótce

  PR 15.05.2018, przeczytano 572 razy
ilustracjastrzałka

Cykl szkoleniowy pt. „RoadShow - Wrappingowa dawka emocji!” to wydarzenie niezwykle wyczekiwane w branży car wrappingowej. Mimo że do tej pory odbyły się jedynie dwie edycje, to popularność tego cyklu jest niezmiernie duża i w dodatku ciągle rośnie. Aplikatorów na szkolenie przyciąga przede wszystkim wysoki poziom warsztatów, postać wielkiego autorytetu branżowego jakim jest Rafał Żmuda oraz tak cenione na rynku folie samochodowe marki 3M.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-_roadshow---wrappingowa-dawka-emocji%21_-juz-wkrotce,36515,artykul.html

Podobnie jak dwie pozostałe edycje także i ta organizowana jest we współpracy z firmą 3M. Warsztaty poprowadzi cieszący się wielkim autorytetem branży Rafał Żmuda. Rafał jest oficjalnym aplikatorem marki 3M oraz właścicielem centrum szkoleniowego The Wrap Center. W trakcie warsztatów uczestnicy będą mogli zobaczyć także 3M DemoVan - dostawczy samochód będący mobilnym centrum szkoleniowym, wyposażonym w mock-up’y do próbnych aplikacji i prezentacji produktów z linii automotive marki 3M.

W programie warsztatów znajdują się graficzne folie samochodowe 3M IJ180mC, do zmiany koloru 3M Wrap Film 1080, taśmy tnące 3M Knifeless, folie do przyciemniania szyb 3M Black Shade oraz 3M FX ST. Uczestnicy mogą liczyć, że oprócz praktycznych umiejętności czy pożytecznych sztuczek aplikatorskich z warsztatów wyniosą także sporą dawkę wiedzy na temat folii samochodowych.

Wzięcie udziału w „RoadShow - Wrappingowa dawka emocji!” wiąże się z wniesieniem opłaty. Więcej szczegółów oraz możliwość rejestracji na stronie Rejestratora Online firmy Integart.

Agenda warsztatów

  • 9.00 - 9.15 - przywitanie Uczestników
  • 9.15 – 10.30 - prezentacja rozwiązań mediowych w obszarze car wrappingu /Integart/3M
  • 10.30 - 11.15 - prezentacja The Wrap Center/ Rafał Żmuda
  • 11.15 - 11.30 - przerwa kawowa
  • 11.30 - 16.45 - część warsztatowa oraz prezentacja 3MDemoVan
  • 14.00 -14.30 - lunch
  • 16.45- 17.00- zakończenie i wręczenie Dyplomów

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764