logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III edycja kampanii edukacyjnej „Lubella inspiruje i edukuje”

  PR 24.11.2017, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz trzeci Lubella inspiruje i edukuje uczniów w polskich szkołach. Tegoroczna odsłona programu edukacyjnego skierowana jest do uczniów VI-VII klas szkoły podstawowej i II-III klas gimnazjum. W ramach  akcji uczestnicy poznają zasady prawidłowego żywienia oraz rolę produktów zbożowych w codziennie diecie. Materiały programu przygotowane zostały w oparciu o metodę uczenia się poprzez doświadczenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-kampanii-edukacyjnej-_lubella-inspiruje-i-edukuje_,34603,artykul.html

Program „Lubella inspiruje i edukuje” realizowany jest od trzech lat w szkołach w całej Polsce i ma na celu wspieranie nauczycieli w edukowaniu uczniów w zakresie prawidłowego żywienia, w tym na temat roli produktów zbożowych w codziennej diecie. W ramach akcji edukacyjnej  nauczyciele otrzymują ciekawe materiały edukacyjnie jako narzędzia do prowadzenia zajęć.

Koncept merytoryczny oraz scenariusze lekcji zostały opracowane we współpracy z ekspertami – metodykami i dietetykami. Tegoroczny Program inspiruje uczniów do zdobywania wiedzy poprzez angażowanie różnych zmysłów w proces uczenia się. Dzięki temu zdobyte informacje na temat roli produktów zbożowych w codziennej diecie mogą być odpowiednio przyswojone i zapamiętane. W ramach programu przewidziany został także dodatkowy konkurs dla szkół, w którym można zdobyć atrakcyjne nagrody, m.in. warsztaty kulinarne z ekspertem marki Lubella.

Program edukacyjny rozpoczął się 8 listopada br. i potrwa do 15 stycznia 2018 r. Organizowany jest z inicjatywy firmy Lubella. Patronem Honorowym akcji są Stowarzyszenia Dietetyków oraz Kuratoria Oświaty.

Działania komunikacyjne wspierające idee akcji będą skierowane do prasy, internetu i radia. We współpracy z niezależnymi ekspertami powstanie także specjalny cykl artykułów edukacyjnych szerzący wiedzę na temat zasad prawidłowego odżywiania.

Za komunikację programu odpowiada agencja PR Michael Bridge Communication.

Źródło: Michael Bridge Communication

www.michaelbridge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764