logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III edycja Label Innovations: Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet

   27.02.2018, przeczytano 1634 razy
ilustracjastrzałka

Etykiety.pl Etigraf zaprasza na III edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?” Tym razem eksperci – praktycy przedstawią recepty na kreowanie unikalnych opakowań i etykiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-label-innovations%3A-kreowanie-unikalnych-opakowan-i-etykiet,35604,artykul.html

Konferencja adresowana jest do właścicieli firm, szefów sprzedaży, brand managerów, technologów, specjalistów ds. marketingu, projektantów opakowań - osób interesujących się nowościami technologicznymi w uszlachetnianiu opakowań i etykiet. W jej trakcie zaprezentowane zostaną sposoby na dotarcie do konsumentów w różnym wieku oraz metody wyróżnienia produktu za pomocą opakowania. Tematyka obejmuje także kwestie ochrony prawnej opakowań przed konkurencją.

Prelegenci poruszą następujące tematy:

  • Jak projektować opakowania, które przyciągają wzrok i wpłyną na wybór konsumenta?
  • W jaki sposób można uszlachetnić swoje opakowanie i etykietę, aby wyróżnić markę na półce?
  • Na jakie elementy opakowania zwracają uwagę osoby w różnym wieku i kiedy warto podkreślać wiek konsumenta?
  • Jak prawnie zabezpieczyć produkt przed kopiowaniem, jakie znaki można zastrzec i czym jest nieuczciwa konkurencja?


Klienci agencji marketingowych mają coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko pomysł i kreacja, ale też wiedza z zakresu prawa, technologii wydruku czy nowoczesnych materiałów. Dlatego podczas Konferencji przedstawione zostaną recepty na tworzenie opakowań i etykiet, które sprzedają produkty.


Organizatorzy zapewniają doświadczonych biznesowo ekspertów z dziedziny grafiki komputerowej, prawa, badań rynku oraz druku i uszlachetniania opakowań, a także pakiet materiałów konferencyjnych oraz możliwość nawiązania kontaktów biznesowych przy dobrej kawie. Każdą prelekcję poprzedzi część artystyczna - czyli występy teatru Trzcina/

Termin:
17 kwietnia 2018 r.
Miejsce: Targi Packaging Innovations w Warszawie w sali konferencyjnej C.
Koszt:  249zł netto

Pomysłodawcą i organizatorem  tego wydarzenia jest firma Etykiety.pl Etigraf – drukarnia specjalizująca się w produkcji etykiet samoprzylepnych.

W tej edycji współorganizatorami są firma Splinx – polski producent i dostawca farb i lakierów oraz firma PC Print – dostawca folii do uszlachetniania opakowań.

Program szczegółowy

  • 10:00 – 10:30 rejestracja i catering kawowy

  • 10:30 – 10:35 otwarcie konferencji

  • 10:40 – 11:25 Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw własności przemysłowej
    – Arletta Miciukiewicz – Dutt, Kancelaria JWP Rzecznicy Patentowi

  • 11:30 – 12:00 Design opakowania a wiek konsumenta
    – dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • 12:05 – 12:45 Sztuka uszlachetniania opakowań
    –  Arkadiusz Janke, Business Manager w PC Print

  • 12:45 – 13:10 przerwa cateringowa

  • 13:15 – 13:45 Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają   etykiety, które sprzedają
    – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf

  • 13:50 -14:30 Kolory przyszłości – unikalne zastosowanie farb i lakierów
    – Jacek Bisiorek, Właściciel firmy Splinx

  •  14:35 – 15:10 Tak powstaje dzieło – najbardziej istotne elementy podczas   projektowania  opakowań i etykiet
    – Jacek Kłosiński – grafik, designer, trener

  • 15:10 – 15:30 pytania do prelegentów, losowanie oraz zakończenie konferencji


Konferencja, a także targi Packaging Innovations objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.labelinnovations.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764