logo
WIADOMOŚCI

III edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl: Relacja

redakcja   30.04.2018, przeczytano 759 razy
strzałkistrzałka
III edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl: Relacja ZOBACZ ILUSTRACJE

III edycja Label Innovations Co mówi Twoje opakowanie? to kolejne wspólne przedsięwzięcie inicjatora, czyli firmy Etykiety.pl Etigraf, która tym razem do współpracy zaprosiła polskiego producenta farb - firmę Splinx oraz dystrybutora folii – PC Print. Motyw przewodni konferencji „Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet” uzyskał swoje merytoryczne rozwinięcie we wszystkich prelekcjach i został przeanalizowany w wielu aspektach przez naszych ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-label-innovations-pod-patronatem-signs.pl:-relacja,36344,artykul.html

Konferencja poruszyła wątki związane z ochroną patentową opakowań, dostosowaniem ich wyglądu do konsumentów w różnym wieku, zasadami projektowania obowiązującymi obecnie. Kreatywność została poparta wykładami o nowych możliwościach wydruku z zastosowaniem nietypowych folii i farb specjalnych. Wszystkie prelekcje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem prawie setki uczestników.

Konferencja Label Innovations rośnie w siłę. Trzeciej edycji patronowało aż 19 prestiżowych organizacji związanych z branżą spożywczą, kosmetyczną, marketingową i opakowaniową.

To dla nas ogromny zaszczyt i niesamowite wyróżnienie. Współpracujemy z producentami różnych branż oraz agencjami marketingowymi. Jesteśmy dla nich doradcą i dajemy inspiracje w zakresie innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych. Celem konferencji jest ukazanie potencjału opakowania w relacji z konsumentem, a żeby ono spełniało nie tylko funkcję ochronną, ale przede wszystkim przyciągało wzrok, musi zaistnieć synergia i współpraca miedzy producentem marki, grafikiem i drukarnią.” - mówi Anita Czarniecka Prezes Etykiety.pl Etigraf.

Inspiracją dla uczestników w kreowaniu własnych projektów był próbnik przygotowany przez organizatorów. Składał się z 8 etykiet samoprzylepnych, opartych na jednym projekcie graficznym pokazywały możliwości i efekty technologiczne. Zastosowanie różnych podłoży i farb specjalnych na tym samym projekcie graficznym udowodniło jak można go zmieniać i osiągać za każdym razem niesamowite efekty. Ten sam projekt graficzny może zyskać wiele „twarzy”.

W próbniku nieprzypadkowo znalazła się też sześciostronicowa etykieta typu peel- off. To świetny sposób na przekazanie wielu informacji, czy nawet zdjęć na małej powierzchni. Idealne rozwiązanie dla wielu branż, które łączy w sobie funkcje zarówno wizerunkową jak i informacyjną. Szczególne zastosowanie ma też w przypadku produktów eksportowych i tłumaczeniu etykiety na wiele języków. Peel - off może być również opakowaniem angażującym – umieszczanie przepisów kulinarnych na produktach spożywczych, konkursów, ciekawostek - to świetny sposób na zwrócenie uwagi klienta. Teraz nawet etykieta, która zawiera ogrom niezbędnych informacji może wyglądać elegancko i estetycznie.

Szczegółowo technologie i materiały zastosowane w próbniku omówiła Iwona Studzińska – Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf.

Uczestnicy III Edycji Label Innovations zostali potraktowani ogromną dawką wiedzy, ale nie spodziewali się doznań artystycznych. Te zapewnił im Teatr Trzcina pod kierownictwem Kariny Góry. Młodzi aktorzy zachwycili krótkimi wystąpieniami przed każdą prelekcją. Muzyka, gra świateł, talent i wyraz artystyczny sprawiały, że ta konferencja zostanie z pewnością zapamiętana przez wszystkich.

-„ Na konferencji pokazaliśmy, że proces kreacji zaczyna się od inspiracji. Nas inspirował teatr, bo od wieków sztuka pobudza wyobraźnię. Dlaczego więc z tego nie czerpać? Dlaczego więc etykieta czy opakowanie nie może być dziełem sztuki? Warto być innym, bo idąc czyimiś śladami nigdy go nie wyprzedzimy. Pokazaliśmy, że aby zostać zauważonym i zapamiętanym, trzeba zrobić coś innego w pozytywnym tego słowa znaczeniu. To wymaga większego wysiłku, jednak warto podejmować wyzwania, o czym codziennie przekonują nas nasi klienci. ”- podsumowuje Anita Czarniecka.

Konferencja, podobnie jak targi Packaging Innovations, objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.etykiety.pl

Galeria: III edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl: Relacja

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

SISTRADE – Software Consulting, S.A., po raz pierwszy uczestniczy jako wystawca na targach CNR Ambalaj 2018. Targi odbędą się w Stambule w CNR EXPO Yesilköy, w dniach 5-8 września.
Sharp powiększa serę urządzeń do druku produkcyjnego
Dwa nowe kolorowe urządzenia Sharp MX-7090N i MX-8090N, przeznaczone do druku produkcyjnego, są już dostępne w sprzedaży. Obydwa modele odświeżają linię urządzeń Sharp, przeznaczonych dla segmentu wejściowego druku produkcyjnego, zapewniając jeszcze większą wydajność środowiska druku oraz łatwiejszą obsługę.
Stanowiska do kontoli kolorów CCS w ofercie Lettero
Stanowiska kontrolne CCS to komory świetlne zaprojektowane do pracy w pozycji stojącej, przeznaczone do kontroli barwy dokonywanej zwykle w hali produkcyjnej w procesie druku. Znajdują również zastosowanie: w procesie pre-press, laboratoriach, przemyśle tekstylnym, kosmetycznym, farbiarskim. Wszędzie gdzie potrzebna jest obiektywna ocena i porównanie kolorów.
Targi Taropak 2018 coraz bliżej
Rozpoczynamy odliczanie Międzynarodowych Targów Techniki Pakowania i Etykietowania TAROPAK, które rozpoczną się 1 października 2018 roku.
Stora Enso poinformowała o modernizacji zakładów produkcyjnych w Maxau (Niemcy). Polegać ona będzie na instalacji  nowej turbiny parowej z zamkniętym systemem chłodzenia oraz na stworzeniu dodatkowej powierzchni magazynowej z myślą o biomasie. Inwestycja kosztować będzie 25 mln euro; projekt ma rozpocząć się w 3. kwartale br., a zakończyć – w 2020 roku.
 
środa 15.08.2018, 150 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone