logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl: Relacja

   30.04.2018, przeczytano 1030 razy
strzałkistrzałka
III edycja Label Innovations pod patronatem Signs.pl: Relacja ZOBACZ ILUSTRACJE

III edycja Label Innovations Co mówi Twoje opakowanie? to kolejne wspólne przedsięwzięcie inicjatora, czyli firmy Etykiety.pl Etigraf, która tym razem do współpracy zaprosiła polskiego producenta farb - firmę Splinx oraz dystrybutora folii – PC Print. Motyw przewodni konferencji „Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet” uzyskał swoje merytoryczne rozwinięcie we wszystkich prelekcjach i został przeanalizowany w wielu aspektach przez naszych ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-label-innovations-pod-patronatem-signs.pl%3A-relacja,36344,artykul.html

Konferencja poruszyła wątki związane z ochroną patentową opakowań, dostosowaniem ich wyglądu do konsumentów w różnym wieku, zasadami projektowania obowiązującymi obecnie. Kreatywność została poparta wykładami o nowych możliwościach wydruku z zastosowaniem nietypowych folii i farb specjalnych. Wszystkie prelekcje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem prawie setki uczestników.

Konferencja Label Innovations rośnie w siłę. Trzeciej edycji patronowało aż 19 prestiżowych organizacji związanych z branżą spożywczą, kosmetyczną, marketingową i opakowaniową.

To dla nas ogromny zaszczyt i niesamowite wyróżnienie. Współpracujemy z producentami różnych branż oraz agencjami marketingowymi. Jesteśmy dla nich doradcą i dajemy inspiracje w zakresie innowacyjnych rozwiązań opakowaniowych. Celem konferencji jest ukazanie potencjału opakowania w relacji z konsumentem, a żeby ono spełniało nie tylko funkcję ochronną, ale przede wszystkim przyciągało wzrok, musi zaistnieć synergia i współpraca miedzy producentem marki, grafikiem i drukarnią.” - mówi Anita Czarniecka Prezes Etykiety.pl Etigraf.

Inspiracją dla uczestników w kreowaniu własnych projektów był próbnik przygotowany przez organizatorów. Składał się z 8 etykiet samoprzylepnych, opartych na jednym projekcie graficznym pokazywały możliwości i efekty technologiczne. Zastosowanie różnych podłoży i farb specjalnych na tym samym projekcie graficznym udowodniło jak można go zmieniać i osiągać za każdym razem niesamowite efekty. Ten sam projekt graficzny może zyskać wiele „twarzy”.

W próbniku nieprzypadkowo znalazła się też sześciostronicowa etykieta typu peel- off. To świetny sposób na przekazanie wielu informacji, czy nawet zdjęć na małej powierzchni. Idealne rozwiązanie dla wielu branż, które łączy w sobie funkcje zarówno wizerunkową jak i informacyjną. Szczególne zastosowanie ma też w przypadku produktów eksportowych i tłumaczeniu etykiety na wiele języków. Peel - off może być również opakowaniem angażującym – umieszczanie przepisów kulinarnych na produktach spożywczych, konkursów, ciekawostek - to świetny sposób na zwrócenie uwagi klienta. Teraz nawet etykieta, która zawiera ogrom niezbędnych informacji może wyglądać elegancko i estetycznie.

Szczegółowo technologie i materiały zastosowane w próbniku omówiła Iwona Studzińska – Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf.

Uczestnicy III Edycji Label Innovations zostali potraktowani ogromną dawką wiedzy, ale nie spodziewali się doznań artystycznych. Te zapewnił im Teatr Trzcina pod kierownictwem Kariny Góry. Młodzi aktorzy zachwycili krótkimi wystąpieniami przed każdą prelekcją. Muzyka, gra świateł, talent i wyraz artystyczny sprawiały, że ta konferencja zostanie z pewnością zapamiętana przez wszystkich.

-„ Na konferencji pokazaliśmy, że proces kreacji zaczyna się od inspiracji. Nas inspirował teatr, bo od wieków sztuka pobudza wyobraźnię. Dlaczego więc z tego nie czerpać? Dlaczego więc etykieta czy opakowanie nie może być dziełem sztuki? Warto być innym, bo idąc czyimiś śladami nigdy go nie wyprzedzimy. Pokazaliśmy, że aby zostać zauważonym i zapamiętanym, trzeba zrobić coś innego w pozytywnym tego słowa znaczeniu. To wymaga większego wysiłku, jednak warto podejmować wyzwania, o czym codziennie przekonują nas nasi klienci. ”- podsumowuje Anita Czarniecka.

Konferencja, podobnie jak targi Packaging Innovations, objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

www.etykiety.pl

Galeria: III edycja Label Innovations

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Automatic Letter Bender jedzie na targi Sign&Print Scandinavia 2019
Już niedługo, od 5 do 7 lutego firma Automatic Letter Bender będzie uczestniczyć w targach Sign& Print Scandinavia 2019 w Sztokholmie, gdzie zaprezentuje dwa sztandarowe modele giętarek spośród 9 dostępnych w ofercie.
Po raz kolejny już wśród wystawców Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, jakie odbywać się będą w dniach 13-15 lutego br. w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy, znajdzie się firma Sun Chemical. Na wspólnym stoisku (numer L8 w hali F) z firmami Zinart, E-Ploter i Service Call (jego dystrybutorami) prezentować będzie...
Introzap debiutuje na targach Remadays Warsaw
„Rozwiązania do produkcji opakowań z tektury litej i falistej” – takie motto będzie przyświecało premierowej obecności firmy Introzap (stoisko nr S16 w pawilonie F) na zbliżających się targach RemaDays Warsaw. Wydarzenie odbędzie się w dniach 13-15 lutego br. na terenach Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Jako wyłączny przedstawiciel marki Kolbus w...
Zmiany personalne w firmie Mark Andy
Firma Mark Andy poinformowała, że od 1 stycznia br. nastąpiły zmiany na stanowiskach w jej strukturach. Tom Cavalco, pełniący dotąd funkcję Managing Director na obszarze Europy, objął stanowisko Executive Vice President w globalnych strukturach Mark Andy Inc. Z kolei Przemysław Polkowski, pełniący dotąd funkcję Product Manager w Mark Andy Inc., objął stanowisko Mark Andy...
Konica Minolta i cyfrowe drukowanie etykiet w drukarni Flexon
Pierwsza w Polsce maszyna Konica Minolta do przemysłowego, cyfrowego druku etykiet z roli - Accurio Label 190 - rozpoczęła niedawno pracę w firmie FlexOn. Drukarnia ta od lat specjalizuje się w produkcji etykiet i naklejek do różnego typu zastosowań. Po niespełna trzech miesiącach od inwestycji Michał Pabiasz - właściciel przedsiębiorstwa, jest przekonany, że wdrożenie rolowego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone