logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III edycja Label Innovations: Przedstawiamy prelegentów

   26.03.2018, przeczytano 1061 razy
ilustracjastrzałka

Konferencja, które odbędzie się 17 kwietnia, podczas targów Packaging Innovations, to spotkanie właścicieli firm produkcyjnych, brand managerów, marketingowców i grafików - osób zainteresowanych kompleksowym podejściem do kreowania wizerunku swoich produktów za pomocą opakowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-label-innovations%3A-przedstawiamy-prelegentow,35928,artykul.html

Tematy:

  • Nowe możliwości uszlachetniania opakowań
  • Aspekty związane z ochroną prawną wizerunku marki
  • Sposoby na dostosowanie opakowania do wieku konsumenta
  • Tajniki kreatywnego projektowania  etykiet i opakowań


Nasi eksperci:

Arletta Miciukiewicz–Dutt 

Radca prawny w Kancelarii Patentowej JWP

Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw własności przemysłowej
Jak zrobić  z opakowania znak rozpoznawczy swojego produktu i zabezpieczyć go przed nieuczciwą konkurencją?

Renata Nestorowicz

dr Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Design opakowania a wiek konsumenta
Jak dostosować opakowanie do wieku konsumenta i kiedy warto na opakowaniu podkreślać wiek konsumenta?

Jacek Kłosiński

grafik kreatywny, trener, bloger

Tak powstaje dzieło –najbardziej istotne elementy podczas projektowania opakowań
i etykiet

Jak stworzyć projekt, który przyciągnie wzrok konsumenta? Gdzie szukać inspiracji?

Jacek Bisiorek

Właściciel firmy Splinx

Kolory przyszłości- unikalne zastosowanie farb i lakierów
Czy farba to tylko kolor? Jak farby reagują na temperaturę, i które świecą w ciemności?

Iwona Studzińska

Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf

Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają etykiety, które sprzedają
Czy zawsze przychodzisz po wydruk i wychodzisz z dobrą etykietą?

Arkadiusz Janke

Business Manager w Pc Print

Sztuka uszlachetniania opakowań i etykiet
Co powoduje, że jedne opakowania są bardzo widoczne, a inne konsument nie zwraca uwagi? Ja się wyróżnić wśród konkurencji?


NIE ZAPOMNIJ RÓWNIEŻ O BEZPŁATNEJ REJESTRACJI NA TARGI PACKAGING INNOVATIONS: http://rejestracja.x24.pl/?lang=pl

Konferencja Label Innovations oraz targi Packaging Innovations objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Etykiety.pl Etigraf

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764