logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III edycja #Printonwebinair

  PR 15.03.2021, przeczytano 763 razy
ilustracja

#PrintOnWebinAir to kolejny projekt, będący realizacją celów statutowych Stowarzyszenia. Pierwsze spotkanie z cyklu webinarów zostało zorganizowane z końcem listopada i jego celem była prezentacja rozwiązań mogących pomóc odnaleźć się drukarniom w nowej rzeczywistości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-printonwebinair,390613,artykul.html

Z kolei druga edycja była dobrą okazją do tego, aby ponownie spotkać się i porozmawiać w szerszym gronie o kierunkach rozwoju, trendach jakie będą panować na rynku oraz o tym jakie wyzwania stoją przed branżą poligraficzną.

Jak poinformował Jacek Stencel, Prezes Stowarzyszenia: - Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego od kilkudziesięciu lat zajmuje się wymianą doświadczeń, organizacją szkoleń i seminariów specjalistycznych. Podstawowym zadaniem Stowarzyszenia jest szeroko rozumiana współpraca i wzajemna pomoc w obrębie działalności członków. W nowej post-pandemicznej rzeczywistości chcemy jeszcze mocniej jednoczyć naszą branżę w celu dalszego jej rozwoju.

Joanna Zjawin, Dyrektor Stowarzyszenia, dodała: - Zarówno pierwsza jak i druga wideokonferencja spotkała się z dużym zainteresowaniem, dlatego też na prośbę Uczestników zdecydowaliśmy o trzeciej już edycji, która jest kontynuacją rozmów nt. przyszłości rynku poligraficznego.

#PrintOnWebinAir3 będzie obfitował w interesujących Prelegentów, wśród których znajdą się przedstawiciele firm usługowych, drukarni oraz projektant zdobień tekstyliów. Dodatkowo swoje spostrzeżenia w kontekście przyszłości branży, przekażą nam specjalnie zaproszeni organizatorzy znanych branżowych targów.

Wydarzenie zostało objęte patronatem medialnym przez Gifts Journal Polska, OOH Magazine, Signs.pl, Poligrafika, Świat Druku, Świat Poligrafii PRO.

  • Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do rejestracji TUTAJ

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764