logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III edycja Przeglądu Muzeum Widzialne: Trwa nabór prac

   20.09.2017, przeczytano 767 razy
ilustracja

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów ogłasza nabór projektów do III edycji Przeglądu Muzeum Widzialne. Do tegorocznego Przeglądu mogą być zgłaszane projekty graficzne oraz kampanie promocyjno-marketingowe, które zostały wdrożone przez muzea w okresie od 1 listopada 2015 roku (dzień zakończenia naboru zgłoszeń do poprzedniej edycji konkursu) do 30 września 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-edycja-przegladu-muzeum-widzialne%3A-trwa-nabor-prac,33795,artykul.html

Przegląd obejmuje pięć kategorii konkursowych:

  • Kategoria A - identyfikacja muzeum – ocenie podlegają wdrożone identyfikacje wizualne muzeów: logo, system informacji wewnątrz i na zewnątrz muzeum, w tym oznakowanie wystaw stałych, projekty druków firmowych, informacyjnych, materiałów edukacyjnych etc.
  • Kategoria B - identyfikacja wystaw czasowych – ocenie podlegają opracowane przez muzeum na potrzeby wystaw czasowych systemy identyfikacji wizualnej m.in.: projekty plakatów, folderów, tablic informacyjnych w przestrzeni wystawienniczej etc.
  • Kategoria C - wydawnictwa książkowe lub multimedialne – ocenie podlega projekt graficzny i jakość wydania pozycji książkowych lub multimedialnych.
  • Kategoria D - grafika strony internetowej – ocenie podlega projekt graficzny i funkcjonalność strony internetowej.
  • Kategoria E - kampanie promocyjno-marketingowe – ocenie podlegają zrealizowane przez muzeum kampanie promocyjno-marketingowe, których celem jest promocja muzeum lub wybranych wystaw (stałych lub czasowych).  Zgłoszenie w tej kategorii powinno prezentować poszczególne etapy kampanii w tym: wyznaczenie celów kampanii (co chciano osiągnąć poprzez kampanię); identyfikację grup docelowych (do kogo kierowano działania); wybór kanałów komunikacji (np. reklamy prasowe, reklamy w mediach elektronicznych, ulotki, profile społecznościowe etc.; promocyjne wydarzenia towarzyszące (np. koncerty, pokazy, warsztaty, projekcje etc); osiągnięte efekty (określenie skuteczności działań np. poprzez frekwencję, zainteresowanie mediów, etc.).


Prawo zgłoszenia projektów w ramach każdej z kategorii mają muzea, autorzy (studia graficzne i graficy) wdrożonych przez muzea projektów, agencje reklamowe. Każdy uczestnik Przeglądu może zgłosić dowolną liczbę projektów w każdej z kategorii.

Zgłoszenia do 30 września 2017 roku na adres muzeumwidzialne(at)nimoz.pl.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764