logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą

   28.06.2009, przeczytano 1238 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. zaprasza na III Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą: „Color Management – sposób na zwiększenie konkurencyjności w obecnych realiach rynkowych”. Konferencja odbędzie się 15 września 2009 r. w godzinach 10–18 w Poznaniu (Sala Zielona, Hol Wschodni, Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 14).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-konferencja-z-cyklu-akademia-zarzadzania-barwa,9195,artykul.html

Konferencja ma na celu prezentację innowacyjnych rozwiązań z zakresu Color Managementu, przyczyniających się do oszczędzania czasu i obniżenia kosztów wykonywania prac poligraficznych. Zostaną przedstawione nowe urządzenia i oprogramowanie, jak również zagadnienia związane ze standaryzacją procesu poligraficznego.
Konferencja jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców – fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

W programie konferencji:
- Zarządzanie barwą w cyfrowej ciemni fotografa – Piotr Skoczeń (Cortland)
- Monitor LCD jako część systemu Color Management – Paweł Waszniewski (Alstor)
- Problemy z kolorem w drukarni to przeszłość – Mariusz Geras (Kodak Polska)
- ISO 12647 – nasz przyjaciel i obrońca w czasie kryzysu – Małgorzata Ungradova (X-Rite)
- System automatycznej standaryzacji druku – koniec ery cudotwórców – Marek Janowski (Reprograf)
- Nowatorskie rozwiązania w systemach proofingowych – Tomasz Kuciński (Epson Polska)
- Standardy reprodukcji w proofingu i procesach drukowania nakładowego – Maciej Baur (Agfa Graphics)
- Innowacyjne rozwiązania spektrofotometrycznego pomiaru i kontroli barwy inline w maszynie drukującej w zintegrowanym środowisku CMS – Andrzej Kunstetter (Heidelberg Polska)

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody.
W czasie przerw konferencyjnych będzie można zapoznać się z rozwiązaniami w dziedzinie Color Managementu na stoiskach Partnerów Konferencji.

Partnerzy Konferencji:
Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg, Kodak Polska, Reprograf, X-Rite

Koszt udziału w konferencji: 250 zł (przy wpłacie do 31 VIII 2009) lub 366 zł (przy wpłacie po tym terminie) obejmuje także przerwy kawowe i lunch oraz materiały konferencyjne. Wpłaty – na konto wydawnictwa Polski Drukarz sp. z o.o.:
PKO S.A. oddział w Łodzi nr konta: 24124015451111000011659583
Dodatkowych informacji udziela Jarosław Gaweł 042 6871292, 042 6887949, biuro(at)swiatdruku.com.pl

Współpraca:
Międzynarodowe Targi Poznańskie

Patronat:
Polska Izba Druku, Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego, Stowarzyszenie Poligrafów Pomorskich

Patronat medialny:
Drukarnie.com.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl, Świat DRUKU, Pro-KREACJA

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764