logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą

   28.06.2009, przeczytano 1123 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. zaprasza na III Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą: „Color Management – sposób na zwiększenie konkurencyjności w obecnych realiach rynkowych”. Konferencja odbędzie się 15 września 2009 r. w godzinach 10–18 w Poznaniu (Sala Zielona, Hol Wschodni, Międzynarodowe Targi Poznańskie, ul. Głogowska 14).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-konferencja-z-cyklu-akademia-zarzadzania-barwa,9195,artykul.html

Konferencja ma na celu prezentację innowacyjnych rozwiązań z zakresu Color Managementu, przyczyniających się do oszczędzania czasu i obniżenia kosztów wykonywania prac poligraficznych. Zostaną przedstawione nowe urządzenia i oprogramowanie, jak również zagadnienia związane ze standaryzacją procesu poligraficznego.
Konferencja jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców – fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

W programie konferencji:
- Zarządzanie barwą w cyfrowej ciemni fotografa – Piotr Skoczeń (Cortland)
- Monitor LCD jako część systemu Color Management – Paweł Waszniewski (Alstor)
- Problemy z kolorem w drukarni to przeszłość – Mariusz Geras (Kodak Polska)
- ISO 12647 – nasz przyjaciel i obrońca w czasie kryzysu – Małgorzata Ungradova (X-Rite)
- System automatycznej standaryzacji druku – koniec ery cudotwórców – Marek Janowski (Reprograf)
- Nowatorskie rozwiązania w systemach proofingowych – Tomasz Kuciński (Epson Polska)
- Standardy reprodukcji w proofingu i procesach drukowania nakładowego – Maciej Baur (Agfa Graphics)
- Innowacyjne rozwiązania spektrofotometrycznego pomiaru i kontroli barwy inline w maszynie drukującej w zintegrowanym środowisku CMS – Andrzej Kunstetter (Heidelberg Polska)

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody.
W czasie przerw konferencyjnych będzie można zapoznać się z rozwiązaniami w dziedzinie Color Managementu na stoiskach Partnerów Konferencji.

Partnerzy Konferencji:
Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg, Kodak Polska, Reprograf, X-Rite

Koszt udziału w konferencji: 250 zł (przy wpłacie do 31 VIII 2009) lub 366 zł (przy wpłacie po tym terminie) obejmuje także przerwy kawowe i lunch oraz materiały konferencyjne. Wpłaty – na konto wydawnictwa Polski Drukarz sp. z o.o.:
PKO S.A. oddział w Łodzi nr konta: 24124015451111000011659583
Dodatkowych informacji udziela Jarosław Gaweł 042 6871292, 042 6887949, biuro(at)swiatdruku.com.pl

Współpraca:
Międzynarodowe Targi Poznańskie

Patronat:
Polska Izba Druku, Stowarzyszenie Sitodruku i Druku Cyfrowego, Stowarzyszenie Poligrafów Pomorskich

Patronat medialny:
Drukarnie.com.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl, Świat DRUKU, Pro-KREACJA

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764