logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

  PR 25.10.2013, przeczytano 1126 razy

Nieważne, czy to niewielka miejscowość w górach czy duża aglomeracja w centrum kraju. Miasta i regiony choć wyjątkowe, to jednak stale potrzebują promocji. Jak skutecznie stworzyć rozpoznawalną markę i czy mogą w tym pomóc nowoczesne technologie? Między innymi o tym będzie mowa podczas III Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-kongres-innowacyjnego-marketingu-w-samorzadach,20064,artykul.html

Idea stworzenia wydarzenia dedykowanego przedstawicielom samorządów terytorialnych, którzy chcą zgłębić swoją wiedzę na temat komunikacji z otoczeniem zrodziła się w stolicy Podkarpacia dwa lata temu. Wówczas eksperci z zakresu marketingu, przy wsparciu lokalnych instytucji i organizacji, po raz pierwszy zorganizowali tę inicjatywę. Przed nami już trzecia edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, która odbędzie się w dniach 21-22 listopada br. w Rzeszowie. Temat przewodni tegorocznej konferencji brzmi: Technologie informatyczne i informacyjne w komunikacji samorządu z otoczeniem – rozwiązania przyszłości. Podczas spotkania spróbujemy znaleźć odpowiedzi na pytania: jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej samorządu, gdzie poszukiwać inspiracji i czy zawsze to, co innowacyjne jest skuteczne?

Kto opowie o technikach marketingu miejsc?

W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele uczelni, firm i agencji marketingowych oraz mediów z całej Polski. W gronie prelegentów znaleźli się między innymi: prof. dr hab. Małgorzata DUCZKOWSKA-PIASECKA i prof. dr hab. Katarzyna DUCZKOWSKA-MAŁYSZ, reprezentujące Instytut Rynków i Konkurencji, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Bohdan PAWŁOWICZ, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER Komisji Etyki Reklamy, Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu, Partner of Promotion, Jarosław RECZEK, Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki, Sportu i Współpracy Międzynarodowej, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Łukasz WILCZYŃSKI, Dyrektor Zarządzający, Planet PR, Michał KAMIŃSKI, Menadżer ds. badań ilościowych, KB Pretendent, Wiktor W. KAMMER, Szef Grupy Red Star Media, Agencja Filmowa CBC Film Productions, Rafał SANECKI, p.o. Regionalnego Kierownika Sprzedaży – Region Południowy, Onet.pl, Joanna GAJEWSKA, Dyrektor Generalny, CONTICA Solutions oraz dr Dariusz TWORZYDŁO, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. Pierwszy dzień Kongresu zakończy debata – Reklama w przestrzeni miejskiej – z udziałem ekspertów i zaproszonych gości. 

Tajniki komunikacji w praktyce

Rok temu formuła Kongresu została wzbogacona o warsztaty. Nowa konwencja, a przede wszystkim możliwość zweryfikowania oraz nabycia dodatkowych umiejętności, spotkały się z pozytywnym przyjęciem ze strony uczestników. Dlatego także, w ramach tej edycji, odbędą się zajęcia praktyczne. W programie drugiego dnia znalazły się warsztaty: Content marketing w samorządzie, współpraca z blogerami i vlogerami, prowadzony przez Roberta STĘPOWSKIEGO, Redaktora Naczelnego portalu MarketingMiejsca.com.pl i Macieja DOLATĘ, Partnera Zarządzającego, INSPIRE smarter branding, Efektywna komunikacja z mediami w pracy urzędu – aspekty praktyczne, moderowany przez Jana MATYSIKA, Prezesa Zarządu, Cumulus PR Sp. z o.o. i Aleksandrę DUNAJSKĄ – MINKIEWICZ, Redaktor Kuriera Lubelskiego, Samorząd w kryzysie... Jak komunikować, gdy się komunikować nie chce, prowadzony przez Bohdana PAWŁOWICZA, To ja Twoje internetowe RADIO – czyli samouczek jak zrobić własne radio w 15 minut, kierowany przez Krzysztofa NEPELSKIEGO, Pełnomocnika ds. Relacji Instytucjonalnych, Grupa RMF oraz Storytelling jako najlepsze narzędzie wykorzystania RADIA do promocji miejsca, z udziałem Łukasza WILCZYŃSKIEGO.

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 listopada br. W związku z dużym zainteresowaniem poprzednich edycji wydarzenia wśród uczestników – przy rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: EXACTO

www.podkarpackie.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764