logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach przed nami

  PR 16.07.2013, przeczytano 787 razy

Jak wypromować miasto, gminę czy województwo? Jakich narzędzi używać, by zachęcić do odwiedzania, studiowania, inwestowania i osiedlania się? W jaki sposób informować o atrakcjach regionu? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poszukiwać będą już w listopadzie uczestnicy III Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w Rzeszowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii-kongres-innowacyjnego-marketingu-w-samorzadach-przed-nami,19272,artykul.html

Kampanie promujące miasta i regiony to już nie tylko codzienność, ale konieczność. Z roku na rok rośnie świadomość tego, jak ważna dla regionu jest promocja. Urzędy Wojewódzkie, Miasta czy Gminy coraz częściej, a co ważniejsze chętniej, podejmują się budowania w sposób profesjonalny relacji z otoczeniem. Angażują w to ekspertów wykorzystujących posiadaną wiedzę i umiejętności w praktyce. Ponadto osoby odpowiedzialne w samorządach za komunikację podnoszą swoje kwalifikacje z zakresu marketingu terytorialnego i spotykają się na poświęconych tej tematyce wydarzeniach, by dyskutować oraz wymieniać się doświadczeniami.
 

Innowacyjne podejście do marketingu miejsc

Aby zainteresować potencjalnego odbiorcę kampanii promocyjnej regionu należy włożyć wiele wysiłku i pracy nie tylko w przygotowanie koncepcji, ale i samo zaplanowanie działań oraz ich późniejszą realizację. Chcąc dotrzeć ze swoim przekazem warto zaciekawić, zaintrygować, zainspirować. Trzeba w nieszablonowy sposób przebić się do świadomości i wyobraźni adresatów przy stosowaniu różnych narzędzi komunikacji. Właśnie dlatego z każdym rokiem uczymy się wykorzystywać w większym zakresie nowoczesne technologie. Social media, questing, aplikacje mobilne coraz częściej obecne są w marketingu miast i regionów.

Inspiracje z kraju i z zagranicy

Jeszcze do niedawna panowało przekonanie, że to co zagraniczne – jest lepsze. Dotyczy to również działań komunikacyjnych realizowanych przez samorządy. Ten stereotyp na szczęście powoli przestaje nas prześladować. Tworzone w Polsce kampanie są na równie wysokim poziomie, co te, realizowane poza granicami kraju. Dlatego warto spojrzeć także na „własne podwórko” i tam szukać inspiracji. III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 21-22 listopada br. w Rzeszowie, będzie okazją do wysłuchania licznych prelekcji ekspertów marketingu terytorialnego zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Wymianę poglądów i doświadczeń umożliwi panel dyskusyjny, a praktyczne nabycie umiejętności – warsztaty, które rok temu cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród uczestników wydarzenia. 

Podczas Kongresu zastanowimy się nad tym, w jakim kierunku zmierza e-marketing i m-marketing miejsc oraz jak dziś budować wizerunek, aby region był atrakcyjny dla inwestorów. Będziemy poszukiwać odpowiedzi na wiele nurtujących pytań, a w tym: w jaki sposób działania marketingowe wpływają na rozwój miast i regionów oraz jak zachęcić turystów do odwiedzania, a studentów – do zdobywania wiedzy właśnie w naszym mieście?

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Technicznie przedsięwzięcie wspiera Exacto Sp. z o.o. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym adresowanym do przedstawicieli administracji. Zgłoszenia przyjmowane będą do 12 listopada br. W związku z dużym zainteresowaniem poprzednich edycji spotkania wśród uczestników – przy rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: Exacto

www.podkarpackie.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764