logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

III. edycja Międzynarodowej Konferencji Digital Signage Trends 2012

  PR 19.03.2012, przeczytano 1329 razy

W dniach 29-30 maja br. w warszawskim hotelu Novotel Airport odbędzie się trzecia już edycja międzynarodowej konferencji Digital Signage Trends - branżowej imprezy kierowanej do firm oraz instytucji, zainteresowanych wykorzystaniem lub stworzeniem sieci Digital Signage do celów reklamowych lub informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się kilkuset przedstawicieli różnych branż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iii.-edycja-miedzynarodowej-konferencji-digital-signage-trends-2012,15015,artykul.html

W tym roku, wychodząc naprzeciw sugestiom uczestników poprzednich edycji, organizator wprowadził dwie zasadnicze zmiany. Przede wszystkim, wprowadzono podział tematyki konferencji na dwa, niezależnie programowo dni, dzięki czemu uczestnicy konferencji mogą wziąć udział w dwudniowych obradach, bądź też tylko w wybranym jednym dniu. Drugą nowością jest bezpłatne wejście na Expo, przez co oferta Sponsorów i Wystawców dotrze do szerszej publiczności.

Tematyka pierwszego dnia będzie dotyczyła całokształtu zagadnień związanych z reklamą na nośnikach DS. Zostaną przedstawione m.in. takie tematy jak: przegląd sieci DS w Polsce, standaryzacja i wyniki badań, kontent reklamowy, agregacja nośników i dostępnego czasu reklamowego oraz współpraca z domami mediowymi i reklamodawcami. Ponadto Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association planuje przestawienie raportu dotyczącego rynku DS w Polsce. Równolegle zaplanowano drugą edycję Content Day, czyli sesji dla osób zajmujących się przygotowywaniem przekazu wizualnego i merytorycznego na nośnikach DS. W ramach warsztatów odbędzie się wymiana informacji i przegląd różnych koncepcji z Polski i zagranicy, z których najciekawsze zostaną zaprezentowane wszystkim uczestnikom konferencji.

Dzień zakończy gala „PDSA Awards”, na której zostaną wręczone nagrody dla laureatów konkursu, któremu patronuje Polish Digital Signage Association.

Drugi dzień to DS reklamowy i informacyjny, instalowany w obiektach własnych (np. banki, operatorzy telekomunikacyjni itp.) oraz w miejscach użyteczności publicznej (dworce, stadiony, muzea, hotele itp.). Przykłady najciekawszych rozwiązań, nowe trendy i technologie (interakcja, dotyk, gesty), rozwiązania sprzętowe i oprogramowanie. PDSA planuje również przedstawienie zbioru dobrych praktyk instalacji systemów DS.

DS EXPO, to targi, które będą towarzyszyć przez 2 dni obradom konferencyjnym, na których prezentować będą się firmy reprezentujące rynek DS w Polsce. Niezależnie, w trakcie konferencji odbywać się będą targi na powierzchni 400m2.

Patronem merytorycznym konferencji jest Polish Digital Signage Association, a Sponsorem Generalnym firma NEC Display Solutions.

Źródło: 4Press

www.digitalsignagetrends.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764