logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Dwa monitory do biura i studia graficznego

  PR 19.07.2018, przeczytano 1191 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama zaprezentowała właśnie dwa nowe monitory - XUB2395WSU-B1 oraz XU2395WSU-B1. Oba urządzenia zostały wyposażone w 22,5-calowe matryce IPS o proporcjach 16:10 i wpisują się w trend bezramkowego, nowoczesnego wzornictwa. Panele zapewniają doskonałą jakość obrazu oraz szerokie kąty widzenia. Nowe modele będą świetnym rozwiązaniem do standardowych zastosowań biurowych, ale sprawdzą się też doskonale w studiach projektowych oraz graficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-dwa-monitory-do-biura-i-studia-graficznego,37307,artykul.html

Zaprezentowane monitory posiadają matryce IPS o rozdzielczości 1920 x 1200, która w porównaniu z ekranami Full HD oferuje o 11 proc. więcej przestrzeni roboczej. Właśnie dlatego oba panele doskonale sprawdzą się w pracach z arkuszami kalkulacyjnymi oraz dokumentami. Matryce IPS świetnie odwzorowują kolory – barwy są nasycone, a czernie wyjątkowo głębokie, stąd idealnie nadają się do precyzyjnej obróbki grafiki.

Oba modele zostały wyposażone w szereg technologii, których zadaniem jest dbanie o bezpieczeństwo wzroku oraz poprawę parametrów obrazu. Wśród nich znaleźć możemy Flicker-free, która dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming), niweluje uciążliwe migotanie. Nie mogło w nich również zabraknąć opcji redukcji niebieskiego światła, które jest tak męczące dla naszych oczu. Aby z obrazu wydobyć jeszcze więcej, zastosowano ACR — Advanced Contrast Ratio czyli funkcję, która automatycznie reguluje kontrast i jasność obrazu.

Model XU2395WSU-B1 pozwala na regulację w pionie w zakresie 20° w górę i 4° w dół. Obudowa jest też kompatybilna ze standardem VESA, co sprawia, że monitor doskonale nadaje się do zamontowania na dowolnym stojaku lub ramieniu montażowym i tworzenia stanowisk składających się z kilku paneli.

Natomiast XUB2395WSU-B1 został dodatkowo wyposażony w funkcję PIVOT, która pozwala na zmianę orientacji ekranu z poziomej na pionową. Na pewno doceni to każdy, kto pracuje na obszernych dokumentach tekstowych, arkuszach kalkulacyjnych lub edytuje grafiki w trybie portretowym. Co więcej, stopa monitora pozwala na regulację wysokości w zakresie 130mm oraz obrót (90°; 45° w lewo; 45° w prawo).

Jak przystało na urządzenia klasy biznesowej, panele oferują szereg złączy. Wśród nich znaleźć możemy wejścia VGA, HDMI oraz DisplayPort. Dodatkowo monitory zostały wyposażone w dwa porty USB 2.0, wyjście słuchawkowe oraz wbudowanie głośniki stereo.

Sugerowane ceny:

  • ProLite XUB2395WSU-B1 - 799 PLN
  • ProLite XU2395WSU-B1 - 699 PLN

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764