logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Premiera nowych ekranów digital signage

  PR 30.05.2019, przeczytano 679 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent iiyama wprowadził właśnie na rynek cztery profesjonalne panele wielkoformatowe o przekątnych ekranu od 32 do 55 cali. Wyposażono je w matryce IPS o rozdzielczości Full HD, mają też wgrany system operacyjny Android. Natomiast funkcja daisy chain w prosty sposób pozwala na stworzenie jednego obrazu z kilku paneli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-premiera-nowych-ekranow-digital-signage,382686,artykul.html

Najnowsze urządzenia z serii ProLite o bardzo szerokim zastosowaniu to: LH3246HS-B1 (przekątna ekranu 32’), LH4346HS-B1 (43’), LH4946HS-B1 (49’) i LH5546HS-B1 (55’). Ekrany o formacie 16:9 mają matrycę IPS o rozdzielczości natywnej Full HD. Zapewnia ona szerokie kąty widzenia i wierne odwzorowanie kolorów, które są głębokie oraz żywe. Charakteryzuje się także kontrastem statycznym 1100:1. W zależności od konkretnego modelu, czas reakcji wynosi od 10 do 12ms, a jasność 400 lub 450 cd/m². Każdy z paneli pracuje w oparciu o system Android. Wersja systemu, przygotowana specjalnie dla monitorów wielkoformatowych, pozwoli na instalację własnego oprogramowania do zarządzania treścią i materiałami. Co ważne, urządzenia mogą działać w trybie 24 godzin na dobę.

Wszystkie modele zostały wyposażone w Media Player. Zintegrowany odtwarzacz może służyć jako tablica informacyjna i uruchamiać Player automatycznie na zadanym pliku (pamięć USB, pamięć wewnętrzna). Wbudowany harmonogram pozwoli uruchomić film korporacyjny o konkretnej godzinie, w konkretne dni.

Ekrany iiyama wyróżniają się funkcją daisy chain, która pozwala na „łańcuchowe” połączenie wielu egzemplarzy razem. Takie rozwiązanie technologiczne zapewnia maksymalną prostotę instalacji. Kolejne ekrany dołącza się do następnych za pośrednictwem łącza DisplayPort, bez konieczności łączenia ze sobą wszystkich poszczególnych egzemplarzy. Możliwe jest zawieszenie ich na ścianie zarówno w orientacji poziomej, jak i w pionowej. Taki łańcuch paneli można więc szybko i sprawnie powiększać o kolejne ogniwa. Smukłe ramki matowej obudowy gwarantują efekt praktycznie nieprzerwanych wyświetlanych treści. Dzięki temu panele mogą mieć idealne zastosowanie w reklamie, biznesie, sieciach usługowych, punktach sprzedaży, szkołach i uczelniach wyższych czy kioskach informacyjnych.      

Producent zadbał o szeroki wachlarz wejść: VGA, DVI, HDMI i DisplayPort. Co więcej, nie brak złączy USB, micro USB i micro SD, a także głośników 2 x 10W. 

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764