logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Dwa monitory do biura i studia graficznego

  PR 19.07.2018, przeczytano 939 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama zaprezentowała właśnie dwa nowe monitory - XUB2395WSU-B1 oraz XU2395WSU-B1. Oba urządzenia zostały wyposażone w 22,5-calowe matryce IPS o proporcjach 16:10 i wpisują się w trend bezramkowego, nowoczesnego wzornictwa. Panele zapewniają doskonałą jakość obrazu oraz szerokie kąty widzenia. Nowe modele będą świetnym rozwiązaniem do standardowych zastosowań biurowych, ale sprawdzą się też doskonale w studiach projektowych oraz graficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-dwa-monitory-do-biura-i-studia-graficznego,37307,artykul.html

Zaprezentowane monitory posiadają matryce IPS o rozdzielczości 1920 x 1200, która w porównaniu z ekranami Full HD oferuje o 11 proc. więcej przestrzeni roboczej. Właśnie dlatego oba panele doskonale sprawdzą się w pracach z arkuszami kalkulacyjnymi oraz dokumentami. Matryce IPS świetnie odwzorowują kolory – barwy są nasycone, a czernie wyjątkowo głębokie, stąd idealnie nadają się do precyzyjnej obróbki grafiki.

Oba modele zostały wyposażone w szereg technologii, których zadaniem jest dbanie o bezpieczeństwo wzroku oraz poprawę parametrów obrazu. Wśród nich znaleźć możemy Flicker-free, która dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming), niweluje uciążliwe migotanie. Nie mogło w nich również zabraknąć opcji redukcji niebieskiego światła, które jest tak męczące dla naszych oczu. Aby z obrazu wydobyć jeszcze więcej, zastosowano ACR — Advanced Contrast Ratio czyli funkcję, która automatycznie reguluje kontrast i jasność obrazu.

Model XU2395WSU-B1 pozwala na regulację w pionie w zakresie 20° w górę i 4° w dół. Obudowa jest też kompatybilna ze standardem VESA, co sprawia, że monitor doskonale nadaje się do zamontowania na dowolnym stojaku lub ramieniu montażowym i tworzenia stanowisk składających się z kilku paneli.

Natomiast XUB2395WSU-B1 został dodatkowo wyposażony w funkcję PIVOT, która pozwala na zmianę orientacji ekranu z poziomej na pionową. Na pewno doceni to każdy, kto pracuje na obszernych dokumentach tekstowych, arkuszach kalkulacyjnych lub edytuje grafiki w trybie portretowym. Co więcej, stopa monitora pozwala na regulację wysokości w zakresie 130mm oraz obrót (90°; 45° w lewo; 45° w prawo).

Jak przystało na urządzenia klasy biznesowej, panele oferują szereg złączy. Wśród nich znaleźć możemy wejścia VGA, HDMI oraz DisplayPort. Dodatkowo monitory zostały wyposażone w dwa porty USB 2.0, wyjście słuchawkowe oraz wbudowanie głośniki stereo.

Sugerowane ceny:

  • ProLite XUB2395WSU-B1 - 799 PLN
  • ProLite XU2395WSU-B1 - 699 PLN

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

22,5" na najtańszym IPS dla studia graficznego? ...

avatar użytkownika
,

"Studio graficzne" to nie jest już dzisiaj to co rozumieliśmy pod tym pojęciem 10 czy 20 lat temu, gdy oznaczało to pracę na użytek poligrafii i konieczność kalibrowania sprzętu pod kątem efektów w druku. Dziś lwia część prac graficznych to multimedia różnego typu, a oglądane są nie na papierze, ale na najtańszych matrycach IPS właśnie.  

,

To jest dokładnie to samo co 20 lat temu.

Tylko sprzedawcy zmienili definicję dla swoich potrzeb, żeby pchnąć na rynek więcej taniego guana, wyświetlającego podkręcone, nienaturalne kolory i pozbawionego podstawowych regulacji.
  

avatar użytkownika
,

Twój opór wobec faktów jest mało produktywny. A fakty są takie, że te tanie monitory są dziś sprzedawane na użytek obróbki grafiki. Gdyby nie były, producent nie marnowałby zasobów na występowanie z taką ofertą. Widać przynosi mu to wzrost sprzedaży.  

,

Oczywiście, że tak.
Idiotów przekonanych, że są grafikami nie brakuje.
  

avatar użytkownika
,

Inwektywy nie pomogą. Świat się zmienił, większość "grafików" przygotowuje dziś prace oglądane na tanich matrycach. Użycie w takiej pracy wypasionego, kalibrowanego monitora do DTP świadczy o braku profesjonalizmu i jest najlepszą drogą do wyprodukowania pasztetów, których nie da się na stosowanym powszechnie sprzęcie oglądać. Popatrz sobie na nagłówek naszej strony. Na profesjonalnym monitorze czarny i szary pasek mocno się różnią, na zwykłym różnicę czasem wręcz trudno zauważyć. Na którym z tych monitorów grafik powinien pracować projektując interfejs?  

,

Świat się zmienił, więc wydawca dużego serwisu związanego z reklamą, pisze grafików w cudzym słowie?

To jest w zasadzie idealna konkluzja dyskusji - "graficy" kupią cokolwiek poleci im sprzedawca.
  

,

A odpowiadając na pytanie najprościej jak się da.

Na DOBRYM monitorze można ustawić profil z przeciętnymi kolorami.
Na PRZECIĘTNYM monitorze nie można ustawić profilu z dobrymi kolorami.
  

avatar użytkownika
,

Ale po co przepłacać 10 razy żeby ustawić "profil z przeciętnymi kolorami"?  

,

Po co kupować auto z klimą, skoro w tym bez klimy można otworzyć okna?   

avatar użytkownika
,

Po co kupować auto z klimą skoro ktoś zamierza chłodzić się otwierając okna?  

,

Durny szpan.
Przecież wiadomo, że tanie monitory są dobre, bo są dobre i tanie.
  

avatar użytkownika
,

Pełna zgoda - jeśli do konkretnych zastosowań graficznych są dobre, a do tego tanie, to obie te cechy są ich walorem. Możesz oczywiście nabijać się z Czukczy że nie chce płacić za klimę w aucie - ale istnieje obawa, że Czukcza wypali w odpowiedzi fajeczkę, popuka nią o buciora żeby wytrząsnąć popiół, wstanie i... pójdzie sobie nie odpowiadając nawet na Twoje zaczepki. A Ty będziesz dalej opowiadał historie o tym, że Czukcza jest idiotą przekonanym, że żyje na mroźnej Czukotce.  

,

Nie rozpoznałbyś ironii nawet gdyby podeszła i kopnęła Cię w d..ę.  

avatar użytkownika
,

A graficy nadal kupują tanie monitory...  

,

Wiem, a można ich rozpoznać po efektach pracy.  

avatar użytkownika
,

Nie każdy to potrafi. Trzeba być niezwykle bystrym.  

,

Lub też, tak po prostu, rozróżniać kolory.
  

avatar użytkownika
,

Jakoś wychodzi na to, że ci co rozróżniają nie widzą powodu aby przepłacać 10 razy za możliwość pochłodzenia się klimą na Czukotce.  

,

Zakup dobrego (ale naprawdę dobrego, a nie tylko zachwalanego jako dobry przez producenta) monitora, to domena ludzi mających pojęcie.
Produkty udające dobre kupują wyłącznie ignoranci.
Tyle w temacie.
  

avatar użytkownika
,

Ależ ci Czukcze prymitywni, niecywilizowani, bez pojęcia. Takie dobre, drogie klimy są dziś w zasięgu ręki, a oni wolą się chłodzić ot tak - chłodnym powietrzem, którym każdy może się ochłodzić.   

,

Zakup dobrego (ale naprawdę dobrego, a nie tylko zachwalanego jako dobry przez producenta) monitora, to domena ludzi mających pojęcie.
Produkty udające dobre kupują wyłącznie ignoranci.
Koniec, kropka.
  

avatar użytkownika
,

I Czukcze.  

,

Czasem, zamiast uparcie bronić jakiegoś mocno reklamowanego guana, powinieneś po prostu milczeć.   

avatar użytkownika
,

Wprowadzasz ludzi w błąd rozpowszechniając informacje nieprawdziwe i tendencyjne - naszym obowiązkiem jest reagować w takich sytuacjach.  

,

"naszym obowiązkiem jest reagować"

Naprawdę?
To czemu jest pean na cześć nazwa pl a nie ma ani słowa o użyciu Lenina w reklamach?
Zabrałko odwagi by zareagować pomimo, że to jest "Waszym obowiązkiem"?
  

,

Ile jeszcze razy tak "reagowaliście" na brednie publikowane w nieoznaczonych reklamach udających notki PR?  

avatar użytkownika
,

Nie wdajemy się w dyskusje z treścią materiałów promocyjnych, wystarczy że są one w odpowiedni sposób oznaczone ostrzegając użytkownika, że zawarte w nich oceny reprezentują interes odpowiadającego za nie podmiotu, a nie osobiste opinie autora tekstu. Ty natomiast wypowiadasz (mamy nadzieję) własne, prawdziwe opinie - taki wpis zasługuje na reakcję i czasem reakcji wymaga.  

,

Ach, czyli nie napisaliście o Leninie w reklamach, bo to była Wasza wersja "naszym obowiązkiem jest reagować".

A teraz "waszym obowiązkiem jest reagować", bo ktoś pod tekstem o rzekomych monitorach do studia graficznego pisze, że to guano...
  

avatar użytkownika
,

Ocenę zostawmy grafikom.  

,

Hoho.... jeszcze na początku dyskusji oferowałeś ten szajs "grafikom", a teraz już graficy go kupują?  

avatar użytkownika
,

Kupują. Gdyby graficy nie kupowali, producent inaczej adresowałby przekaz promocyjny.  

,

Kupują graficy czy "graficy"?
Zdecyduj się.
  

avatar użytkownika
,

Myślisz że w ten sposób można zaklinać rzeczywistość?  

,

redakcja, 20.07.2018
Świat się zmienił, większość "grafików" przygotowuje (...)
  

avatar użytkownika
,

Cudzysłów znaczy tyle, różnie rozumiemy pojęcie "grafik".  

,

Nie.
W potocznym rozumieniu oznacza, że ktoś ujęty w cudzysłów nie jest tym za kogo się podaje.
  

avatar użytkownika
,

To jest jeden z wariantów stosowania cudzysłowu do zaznaczenia, że rozumienie oznaczonego pojęcia może zależeć od tego, kto rozumuje. Tutaj mamy do czynienia z takim przypadkiem. To co Ty rozumiesz przez pojęcie "grafik" nie ma już nic wspólnego z dzisiejszymi realiami.  

,

Znam wielu GRAFIKÓW. Żadnego z nich nie określiłbym "grafikiem".
Mało tego, nie sądzę, by zgodzili się oni z teorią, że coś się zmieniło.
Nic się nie zmienilo - nadal tanie mięso psy jedzą.
  

avatar użytkownika
,

Jak wielu?   

,

Żadnego "grafika" nie ma w tym gronie.  

avatar użytkownika
,

No to masz odpowiedź. Ty mówisz o monitorach dla GRAFIKÓW - a nie o sprzęcie dla grafików czy nawet "grafików". Żeby być GRAFIKIEM trzeba mieć oczywiście monitor za 8.900 zł i kolegować się z Tobą.   

,

I piszę to w serwisie dla profesjonalistów.
Czyż nie?
  

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764