logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Dwa monitory do biura i studia graficznego

  PR 19.07.2018, przeczytano 1185 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama zaprezentowała właśnie dwa nowe monitory - XUB2395WSU-B1 oraz XU2395WSU-B1. Oba urządzenia zostały wyposażone w 22,5-calowe matryce IPS o proporcjach 16:10 i wpisują się w trend bezramkowego, nowoczesnego wzornictwa. Panele zapewniają doskonałą jakość obrazu oraz szerokie kąty widzenia. Nowe modele będą świetnym rozwiązaniem do standardowych zastosowań biurowych, ale sprawdzą się też doskonale w studiach projektowych oraz graficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-dwa-monitory-do-biura-i-studia-graficznego,37307,artykul.html

Zaprezentowane monitory posiadają matryce IPS o rozdzielczości 1920 x 1200, która w porównaniu z ekranami Full HD oferuje o 11 proc. więcej przestrzeni roboczej. Właśnie dlatego oba panele doskonale sprawdzą się w pracach z arkuszami kalkulacyjnymi oraz dokumentami. Matryce IPS świetnie odwzorowują kolory – barwy są nasycone, a czernie wyjątkowo głębokie, stąd idealnie nadają się do precyzyjnej obróbki grafiki.

Oba modele zostały wyposażone w szereg technologii, których zadaniem jest dbanie o bezpieczeństwo wzroku oraz poprawę parametrów obrazu. Wśród nich znaleźć możemy Flicker-free, która dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming), niweluje uciążliwe migotanie. Nie mogło w nich również zabraknąć opcji redukcji niebieskiego światła, które jest tak męczące dla naszych oczu. Aby z obrazu wydobyć jeszcze więcej, zastosowano ACR — Advanced Contrast Ratio czyli funkcję, która automatycznie reguluje kontrast i jasność obrazu.

Model XU2395WSU-B1 pozwala na regulację w pionie w zakresie 20° w górę i 4° w dół. Obudowa jest też kompatybilna ze standardem VESA, co sprawia, że monitor doskonale nadaje się do zamontowania na dowolnym stojaku lub ramieniu montażowym i tworzenia stanowisk składających się z kilku paneli.

Natomiast XUB2395WSU-B1 został dodatkowo wyposażony w funkcję PIVOT, która pozwala na zmianę orientacji ekranu z poziomej na pionową. Na pewno doceni to każdy, kto pracuje na obszernych dokumentach tekstowych, arkuszach kalkulacyjnych lub edytuje grafiki w trybie portretowym. Co więcej, stopa monitora pozwala na regulację wysokości w zakresie 130mm oraz obrót (90°; 45° w lewo; 45° w prawo).

Jak przystało na urządzenia klasy biznesowej, panele oferują szereg złączy. Wśród nich znaleźć możemy wejścia VGA, HDMI oraz DisplayPort. Dodatkowo monitory zostały wyposażone w dwa porty USB 2.0, wyjście słuchawkowe oraz wbudowanie głośniki stereo.

Sugerowane ceny:

  • ProLite XUB2395WSU-B1 - 799 PLN
  • ProLite XU2395WSU-B1 - 699 PLN

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764