logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: dwa nowe ekrany o niecodziennych proporcjach

  PR 25.02.2019, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama do swojego portfolio rozwiązań z zakresu Digital Signage dodała dwa nowe ekrany typu stretched: 38-calowy model ProLite S3820HSB-B1 oraz 28-calowy model ProLite S2820HSB-B1. „Rozciągnięte” urządzenia powstały z myślą o miejscach uniemożliwiających zainstalowanie konstrukcji o standardowych proporcjach. Co więcej, by zagwarantować najwyższą jakość i widoczność wyświetlanych materiałów w każdych warunkach oświetleniowych, panele charakteryzują się wysoką jasnością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-dwa-nowe-ekrany-o-niecodziennych-proporcjach,381393,artykul.html

Zaprezentowane na targach ISE 2019 dwa nowe urządzenia dostępne są już na polskim rynku. Modele ProLite S3820HSB-B1 o rozdzielczości 1920 x 540 pikseli oraz ProLite S2820HSB-B1 o rozdzielczości 1920 x 360 pikseli zostały wyposażone w matryce o jasności wynoszącej 1000 cd/m², co gwarantuje, że wyświetlane materiały będą wyraźne i ostre, nawet jeśli promienie słoneczne padają prosto na matrycę.

- Ekrany typu stretched powstały z myślą o sklepach oraz samoobsługowych automatach vendingowych. Ich niewielkie rozmiary pozwalają na montaż nad półkami i między regałami w celu ożywienia ekspozycji. W efekcie umożliwia to wyświetlanie dodatkowych informacji o produkcie, rozszerzając kontekst np. o historię, skład bądź zastosowanie. Co ważne, jasność ekranów wynosi 1000 kandeli, dzięki czemu wyświetlają one czytelny obraz bez względu na warunki oświetleniowe otoczenia. - powiedział Robert Tomaszewski, Key Account Manager w iiyama Polska.

38-calowy model ProLite S3820HSB-B1 posiada matrycę wykonaną w technologii AMVA3, dzięki czemu w porównaniu z panelami TN zapewnia lepszą reprodukcję barw i szersze kąty widzenia – w efekcie obraz wygląda dobrze niezależnie od tego, pod jakim kątem na niego patrzymy. Z kolei 28-calowy ProLite S2820HSB-B1 otrzymał matrycę IPS, która sprawia, że kolory są realistyczne i nasycone. Nowe ekrany pozwalają na prace w trybie 24/7 oraz instalację w orientacji poziomej i pionowej. Natomiast niska waga wynosząca kolejno 5.5 kg w przypadku ProLite S2820HSB-B1 oraz 8.8 kg w przypadku ProLite S3820HSB-B1 umożliwia łatwe mocowanie na dowolnym uchwycie zgodnym ze standardem VESA.

Pod względem wzornictwa estetyczne ramki zostały wykończone czarnym matem. Ekrany wyposażono także w dwa głośniki o mocy 5W każdy oraz szereg portów takich jak VGA, DVI, HDMI oraz wejście Mini Jack. Co więcej, zaawansowane opcje dostosowywania obrazu pozwalają m.in. na regulację jasności obrazu, kontrastu oraz temperatury kolorów. Oba modele dzięki swoim niestandardowym proporcjom oraz specyfikacji technicznej idealnie nadają się do wykorzystania w sprzedaży, transporcie czy służbie zdrowia.

ilustracjastrzałka

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców
W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również  w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
Już 15 listopada 2019 roku Nikon po raz kolejny wyruszy w fotograficzną podróż po Polsce. To już czwarta edycja pokazów bezlusterkowych aparatów serii Z. Tym razem patronuje jej najnowszy model – Nikon Z50. W listopadzie i grudniu spotkania odbędą się w salonach fotograficznych AB FOTO w 13 miastach w całej Polsce. Wszyscy oddani miłośnicy fotografii i ci,...
Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w okresie 2019-2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii Beauty. Jak wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts - opublikowanego przez agencję mediową Zenith - do 2021...
Dla nowych kadr w poligrafii – współpraca Canon i Politechniki Warszawskiej
Z raportu pt. „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” wydanego przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga we współpracy z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim wynika, że w naszym kraju liczba pracowników sektora poligraficznego przekroczyła 50 tysięcy osób. Pod tym względem ustępujemy już tylko największym gospodarkom Europy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764