logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: dwa nowe ekrany o niecodziennych proporcjach

  PR 25.02.2019, przeczytano 740 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama do swojego portfolio rozwiązań z zakresu Digital Signage dodała dwa nowe ekrany typu stretched: 38-calowy model ProLite S3820HSB-B1 oraz 28-calowy model ProLite S2820HSB-B1. „Rozciągnięte” urządzenia powstały z myślą o miejscach uniemożliwiających zainstalowanie konstrukcji o standardowych proporcjach. Co więcej, by zagwarantować najwyższą jakość i widoczność wyświetlanych materiałów w każdych warunkach oświetleniowych, panele charakteryzują się wysoką jasnością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-dwa-nowe-ekrany-o-niecodziennych-proporcjach,381393,artykul.html

Zaprezentowane na targach ISE 2019 dwa nowe urządzenia dostępne są już na polskim rynku. Modele ProLite S3820HSB-B1 o rozdzielczości 1920 x 540 pikseli oraz ProLite S2820HSB-B1 o rozdzielczości 1920 x 360 pikseli zostały wyposażone w matryce o jasności wynoszącej 1000 cd/m², co gwarantuje, że wyświetlane materiały będą wyraźne i ostre, nawet jeśli promienie słoneczne padają prosto na matrycę.

- Ekrany typu stretched powstały z myślą o sklepach oraz samoobsługowych automatach vendingowych. Ich niewielkie rozmiary pozwalają na montaż nad półkami i między regałami w celu ożywienia ekspozycji. W efekcie umożliwia to wyświetlanie dodatkowych informacji o produkcie, rozszerzając kontekst np. o historię, skład bądź zastosowanie. Co ważne, jasność ekranów wynosi 1000 kandeli, dzięki czemu wyświetlają one czytelny obraz bez względu na warunki oświetleniowe otoczenia. - powiedział Robert Tomaszewski, Key Account Manager w iiyama Polska.

38-calowy model ProLite S3820HSB-B1 posiada matrycę wykonaną w technologii AMVA3, dzięki czemu w porównaniu z panelami TN zapewnia lepszą reprodukcję barw i szersze kąty widzenia – w efekcie obraz wygląda dobrze niezależnie od tego, pod jakim kątem na niego patrzymy. Z kolei 28-calowy ProLite S2820HSB-B1 otrzymał matrycę IPS, która sprawia, że kolory są realistyczne i nasycone. Nowe ekrany pozwalają na prace w trybie 24/7 oraz instalację w orientacji poziomej i pionowej. Natomiast niska waga wynosząca kolejno 5.5 kg w przypadku ProLite S2820HSB-B1 oraz 8.8 kg w przypadku ProLite S3820HSB-B1 umożliwia łatwe mocowanie na dowolnym uchwycie zgodnym ze standardem VESA.

Pod względem wzornictwa estetyczne ramki zostały wykończone czarnym matem. Ekrany wyposażono także w dwa głośniki o mocy 5W każdy oraz szereg portów takich jak VGA, DVI, HDMI oraz wejście Mini Jack. Co więcej, zaawansowane opcje dostosowywania obrazu pozwalają m.in. na regulację jasności obrazu, kontrastu oraz temperatury kolorów. Oba modele dzięki swoim niestandardowym proporcjom oraz specyfikacji technicznej idealnie nadają się do wykorzystania w sprzedaży, transporcie czy służbie zdrowia.

ilustracjastrzałka

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej zakrzywione monitory na świecie trafiają do sprzedaży
Seria monitorów Samsung T55 to urządzenia dla tych, którzy dzień pracy spędzają przed monitorem. Matryca 1000R z największym dostępnym zakrzywieniem oraz funkcje Eye Saver i Flicker Free gwarantują ochronę oczu użytkownika, potwierdzoną certyfikatem Eye Comfort 2.0 TÜV Rheinland. Monitory dostępne są w rozmiarach 24, 27 i 32 cale. Seria T55 została wyposażona w...
#Sendinglove – światowa kampania Digital Out-of-Home także w Polsce
Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.
„Równość zaczyna się w domu” – kampania Centrum Praw Kobiet
26 maja obchodzimy Dzień Matki. W tym szczególnym dniu Centrum Praw Kobiet przypomina, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.
Ruszyła kampania promocyjna gry „The Crown Korona Rzeczpospolitej“, której wydawcą jest Fundacja Książąt Lubomirskich. Za kompleksową obsługę projektu odpowiada Cityboard Media.
Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego - firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa, oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764