logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: dwa nowe ekrany o niecodziennych proporcjach

  PR 25.02.2019, przeczytano 1223 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama do swojego portfolio rozwiązań z zakresu Digital Signage dodała dwa nowe ekrany typu stretched: 38-calowy model ProLite S3820HSB-B1 oraz 28-calowy model ProLite S2820HSB-B1. „Rozciągnięte” urządzenia powstały z myślą o miejscach uniemożliwiających zainstalowanie konstrukcji o standardowych proporcjach. Co więcej, by zagwarantować najwyższą jakość i widoczność wyświetlanych materiałów w każdych warunkach oświetleniowych, panele charakteryzują się wysoką jasnością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-dwa-nowe-ekrany-o-niecodziennych-proporcjach,381393,artykul.html

Zaprezentowane na targach ISE 2019 dwa nowe urządzenia dostępne są już na polskim rynku. Modele ProLite S3820HSB-B1 o rozdzielczości 1920 x 540 pikseli oraz ProLite S2820HSB-B1 o rozdzielczości 1920 x 360 pikseli zostały wyposażone w matryce o jasności wynoszącej 1000 cd/m², co gwarantuje, że wyświetlane materiały będą wyraźne i ostre, nawet jeśli promienie słoneczne padają prosto na matrycę.

- Ekrany typu stretched powstały z myślą o sklepach oraz samoobsługowych automatach vendingowych. Ich niewielkie rozmiary pozwalają na montaż nad półkami i między regałami w celu ożywienia ekspozycji. W efekcie umożliwia to wyświetlanie dodatkowych informacji o produkcie, rozszerzając kontekst np. o historię, skład bądź zastosowanie. Co ważne, jasność ekranów wynosi 1000 kandeli, dzięki czemu wyświetlają one czytelny obraz bez względu na warunki oświetleniowe otoczenia. - powiedział Robert Tomaszewski, Key Account Manager w iiyama Polska.

38-calowy model ProLite S3820HSB-B1 posiada matrycę wykonaną w technologii AMVA3, dzięki czemu w porównaniu z panelami TN zapewnia lepszą reprodukcję barw i szersze kąty widzenia – w efekcie obraz wygląda dobrze niezależnie od tego, pod jakim kątem na niego patrzymy. Z kolei 28-calowy ProLite S2820HSB-B1 otrzymał matrycę IPS, która sprawia, że kolory są realistyczne i nasycone. Nowe ekrany pozwalają na prace w trybie 24/7 oraz instalację w orientacji poziomej i pionowej. Natomiast niska waga wynosząca kolejno 5.5 kg w przypadku ProLite S2820HSB-B1 oraz 8.8 kg w przypadku ProLite S3820HSB-B1 umożliwia łatwe mocowanie na dowolnym uchwycie zgodnym ze standardem VESA.

Pod względem wzornictwa estetyczne ramki zostały wykończone czarnym matem. Ekrany wyposażono także w dwa głośniki o mocy 5W każdy oraz szereg portów takich jak VGA, DVI, HDMI oraz wejście Mini Jack. Co więcej, zaawansowane opcje dostosowywania obrazu pozwalają m.in. na regulację jasności obrazu, kontrastu oraz temperatury kolorów. Oba modele dzięki swoim niestandardowym proporcjom oraz specyfikacji technicznej idealnie nadają się do wykorzystania w sprzedaży, transporcie czy służbie zdrowia.

ilustracjastrzałka

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764