logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Ekrany digital signage do pracy w słonecznych warunkach

  PR 23.11.2018, przeczytano 1119 razy
ilustracjastrzałka

iiyama zaprezentowała dwa nowe modele ekranów o bardzo wysokiej jasności obrazu do wyświetlania treści reklamowych w nawet najbardziej nasłonecznionych miejscach takich jak np. wystawy sklepowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-ekrany-digital-signage-do-pracy-w-slonecznych-warunkach,380252,artykul.html

iiyama do swojego szerokiego portfolio rozwiązań z zakresu digital signage dodała dwa kolejne ekrany, które zostały zaprojektowane do pracy w warunkach ekspozycji na promienie słoneczne i wysokiej temperatury. Dzięki specjalnej matrycy IPS M+ LED oferującej jasność na poziomie do 3000cd/m2 oraz czujnikowi, który automatycznie dostosowuje podświetlenie ekranu do panujących warunków świetlnych, nowe modele idealnie nadają się do montażu w nasłonecznionych miejscach takich jak witryny sklepowe, ponieważ gwarantują, że obraz wyświetlany na ekranie jest zawsze ostry i czytelny.

Matryce w obu modelach ze względu na ultrawysoką jasność zapewniają optymalny obraz nawet wtedy, gdy promienie słoneczne padają bezpośrednio na matrycę. Co więcej, w przeciwieństwie do standardowych ekranów LED nowe modele są odporne na tzw. efekt wypalania obrazu – zaprojektowano je, by wytrzymywały temperaturę do 110℃ bez utraty jakości wyświetlanych materiałów i bez obaw o możliwość uszkodzenia matrycy w wyniku działania wysokiej temperatury.

- Cieszymy się bardzo, że naszym klientom możemy zaoferować dwa nowe, profesjonalne ekrany digital signage przystosowane do pracy w wymagających, z technologicznego punktu widzenia, warunkach wysokich temperatur i dużego nasłonecznienia. Co ważne, oferują one nie tylko najwyższą jakość obrazu, ale też wysoką energooszczędność. Kluczową cechą modelu LH5510HSHB-B1 jest bowiem niski pobór mocy, który wynosi 175W, czyli połowę tego, co średnio pobierają konkurencyjne ekrany o porównywalnym poziomie jasności. – powiedział Mariusz Kuczyński, General Manager iiyama Polska.

Model LH5510HSHB-B1 to 55-calowy ekran Full HD o jasności 2500cd/m², który posiada smukłą metalową obudowę oraz 4 wejścia sygnału (VGA, DVI, HDMI i DisplayPort). Większy ekran o oznaczeniu LH7510USHB-B1 został wyposażony w 75-calowy panel o rozdzielczości 4K UHD i jasności wynoszącej 3000cd/m² - do dyspozycji użytkownika oddano także wyjścia DVI, HDMI oraz DisplayPort. Co więcej, oba urządzenia mogą pracować w trybie 24/7, być sterowane za pomocą RS-232C oraz zamontowane w orientacji poziomej bądź pionowej.

Model LH5510HSHB-B1 już jest dostępny w sprzedaży; model LH7510USHB-B1 pojawi się w sprzedaży do końca roku.

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764