logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Nowości digital signage na ISE 2019

  PR 28.01.2019, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

W ramach tegorocznej edycji targów audio-wideo ISE 2019 iiyama na swoim stoisku firmowym zaprezentuje najnowsze rozwiązania do Digital Signage. Wśród urządzeń zobaczyć będzie można ekrany o bardzo wysokiej jasności obrazu do wyświetlania treści reklamowych oraz szeroką gamę ekranów dotykowych. Wydarzenie odbywać się będzie w terminie od 5 do 8 lutego w Amsterdamie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-nowosci-digital-signage-na-ise-2019,380970,artykul.html

Na stoisku firmowym iiyama zostaną zaprezentowane m.in. ekrany, które zostały dostosowane do pracy w warunkach ekspozycji na promienie słoneczne i wysoką temperaturę. Modele LH5510HSHB-B1 o przekątnej 55" i rozdzielczości Full HD oraz LH7510USHB-B1 o przekątnej 75" i rozdzielczości 4K UHD wyposażono w matrycę IPS M+ LED, która oferuje jasność na poziomie do 3000cd/m². Panele charakteryzują się również odpornością na wysoką temperaturą wynoszącą do 110℃ bez utraty jakości wyświetlanych materiałów. Dzięki tym parametrom urządzenia idealnie nadają się do montażu w naświetlonych miejscach jak witryny sklepowe, sprawiając, że obraz bez względu na warunki zawsze będzie ostry i czytelny.

Ekrany wchodzące w skład serii 20 to natomiast dwa urządzenia (28” i 32”) o „rozciągniętych” proporcjach 16:3, które będą świetnym rozwiązaniem dla miejsc, które uniemożliwiają instalację standardowych konstrukcji 16:9. Panele o wysokiej jasności wynoszącej 1000cd/m² zostały dostosowane do pracy w słonecznych warunkach, co sprawia, że materiały reklamowe są widoczne, nawet jeśli promienie słoneczne padają prostopadle na matrycę. Co więcej, ekrany pozwalają na pracę w trybie 24/7, dzięki czemu idealnie nadają się do wykorzystania w sprzedaży, transporcie czy służbie zdrowia.

Zaprezentowana zostanie także nowa wersja profesjonalnych ekranów dotykowych wykorzystujących technologię pojemnościową z serii 15, zaprojektowanej z myślą o interaktywnych kioskach. Urządzenia dostępne są w rozmiarach 10”, 15”, 22” oraz 24” i charakteryzują się trwałością oraz wysoką odpornością na zarysowania. Front ekranu pokryty jest gładką szklaną powierzchnią, a piankowa otulina umieszczona na krawędzi obudowany zapewnia łatwą i precyzyjną instalację. Co więcej, urządzenia posiadają klasyfikację IP65, co oznacza, że mogą pracować w pomieszczeniach o dużym zapyleniu oraz są odporne na działania strumieni wody. Nowa odsłona tych ekranów oferuje dodatkowo funkcję through-glass.

Goście stoiska iiyama będą mogli również zapoznać się z możliwościami dotykowych ekranów serii 38, w skład której wchodzą urządzenia o przekątnych 32”, 43”, 49”, 55” oraz 65”. Dzięki ich szklanej, wzmacnianej powłoce o grubości od 3 do 5 mm urządzenia zostały dostosowane do pracy w najcięższych warunkach. By spełniały najwyższe standardy, poddawane są testom wytrzymałościowym takim jak zrzucenie piłki o ciężarze 0,5 kg z wysokości 1,3 metra. Pod względem konstrukcji, metalowa obudowa nie posiada ramek, dzięki czemu udało się osiągnąć efekt jednej, gładkiej tafli. Co więcej, urządzenia zapewniają pracę w trybie 24/7, oferują również funkcję orientacji poziomej, pionowej oraz face-up.

Stoisko firmy iiyama na ISE 2019  znajdować się będzie w hali nr 8 i ma numer G120. Targi odbywają się od 5 do 8 lutego 2019 roku w centrum konferencyjnym Amsterdam RAI.

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764