logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Premiera nowych ekranów digital signage

  PR 30.05.2019, przeczytano 446 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent iiyama wprowadził właśnie na rynek cztery profesjonalne panele wielkoformatowe o przekątnych ekranu od 32 do 55 cali. Wyposażono je w matryce IPS o rozdzielczości Full HD, mają też wgrany system operacyjny Android. Natomiast funkcja daisy chain w prosty sposób pozwala na stworzenie jednego obrazu z kilku paneli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-premiera-nowych-ekranow-digital-signage,382686,artykul.html

Najnowsze urządzenia z serii ProLite o bardzo szerokim zastosowaniu to: LH3246HS-B1 (przekątna ekranu 32’), LH4346HS-B1 (43’), LH4946HS-B1 (49’) i LH5546HS-B1 (55’). Ekrany o formacie 16:9 mają matrycę IPS o rozdzielczości natywnej Full HD. Zapewnia ona szerokie kąty widzenia i wierne odwzorowanie kolorów, które są głębokie oraz żywe. Charakteryzuje się także kontrastem statycznym 1100:1. W zależności od konkretnego modelu, czas reakcji wynosi od 10 do 12ms, a jasność 400 lub 450 cd/m². Każdy z paneli pracuje w oparciu o system Android. Wersja systemu, przygotowana specjalnie dla monitorów wielkoformatowych, pozwoli na instalację własnego oprogramowania do zarządzania treścią i materiałami. Co ważne, urządzenia mogą działać w trybie 24 godzin na dobę.

Wszystkie modele zostały wyposażone w Media Player. Zintegrowany odtwarzacz może służyć jako tablica informacyjna i uruchamiać Player automatycznie na zadanym pliku (pamięć USB, pamięć wewnętrzna). Wbudowany harmonogram pozwoli uruchomić film korporacyjny o konkretnej godzinie, w konkretne dni.

Ekrany iiyama wyróżniają się funkcją daisy chain, która pozwala na „łańcuchowe” połączenie wielu egzemplarzy razem. Takie rozwiązanie technologiczne zapewnia maksymalną prostotę instalacji. Kolejne ekrany dołącza się do następnych za pośrednictwem łącza DisplayPort, bez konieczności łączenia ze sobą wszystkich poszczególnych egzemplarzy. Możliwe jest zawieszenie ich na ścianie zarówno w orientacji poziomej, jak i w pionowej. Taki łańcuch paneli można więc szybko i sprawnie powiększać o kolejne ogniwa. Smukłe ramki matowej obudowy gwarantują efekt praktycznie nieprzerwanych wyświetlanych treści. Dzięki temu panele mogą mieć idealne zastosowanie w reklamie, biznesie, sieciach usługowych, punktach sprzedaży, szkołach i uczelniach wyższych czy kioskach informacyjnych.      

Producent zadbał o szeroki wachlarz wejść: VGA, DVI, HDMI i DisplayPort. Co więcej, nie brak złączy USB, micro USB i micro SD, a także głośników 2 x 10W. 

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764