logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Premiera nowych ekranów digital signage

  PR 30.05.2019, przeczytano 397 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent iiyama wprowadził właśnie na rynek cztery profesjonalne panele wielkoformatowe o przekątnych ekranu od 32 do 55 cali. Wyposażono je w matryce IPS o rozdzielczości Full HD, mają też wgrany system operacyjny Android. Natomiast funkcja daisy chain w prosty sposób pozwala na stworzenie jednego obrazu z kilku paneli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-premiera-nowych-ekranow-digital-signage,382686,artykul.html

Najnowsze urządzenia z serii ProLite o bardzo szerokim zastosowaniu to: LH3246HS-B1 (przekątna ekranu 32’), LH4346HS-B1 (43’), LH4946HS-B1 (49’) i LH5546HS-B1 (55’). Ekrany o formacie 16:9 mają matrycę IPS o rozdzielczości natywnej Full HD. Zapewnia ona szerokie kąty widzenia i wierne odwzorowanie kolorów, które są głębokie oraz żywe. Charakteryzuje się także kontrastem statycznym 1100:1. W zależności od konkretnego modelu, czas reakcji wynosi od 10 do 12ms, a jasność 400 lub 450 cd/m². Każdy z paneli pracuje w oparciu o system Android. Wersja systemu, przygotowana specjalnie dla monitorów wielkoformatowych, pozwoli na instalację własnego oprogramowania do zarządzania treścią i materiałami. Co ważne, urządzenia mogą działać w trybie 24 godzin na dobę.

Wszystkie modele zostały wyposażone w Media Player. Zintegrowany odtwarzacz może służyć jako tablica informacyjna i uruchamiać Player automatycznie na zadanym pliku (pamięć USB, pamięć wewnętrzna). Wbudowany harmonogram pozwoli uruchomić film korporacyjny o konkretnej godzinie, w konkretne dni.

Ekrany iiyama wyróżniają się funkcją daisy chain, która pozwala na „łańcuchowe” połączenie wielu egzemplarzy razem. Takie rozwiązanie technologiczne zapewnia maksymalną prostotę instalacji. Kolejne ekrany dołącza się do następnych za pośrednictwem łącza DisplayPort, bez konieczności łączenia ze sobą wszystkich poszczególnych egzemplarzy. Możliwe jest zawieszenie ich na ścianie zarówno w orientacji poziomej, jak i w pionowej. Taki łańcuch paneli można więc szybko i sprawnie powiększać o kolejne ogniwa. Smukłe ramki matowej obudowy gwarantują efekt praktycznie nieprzerwanych wyświetlanych treści. Dzięki temu panele mogą mieć idealne zastosowanie w reklamie, biznesie, sieciach usługowych, punktach sprzedaży, szkołach i uczelniach wyższych czy kioskach informacyjnych.      

Producent zadbał o szeroki wachlarz wejść: VGA, DVI, HDMI i DisplayPort. Co więcej, nie brak złączy USB, micro USB i micro SD, a także głośników 2 x 10W. 

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Via Color odlicza dni do największych targów branży reklamy i poligrafii – RemaDays 2020. W dniach 12 – 14 lutego, już po raz kolejny, odwiedzający będą mieli możliwość spotkania się z przedstawicielami firmy w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie koło Warszawy.
Drugie życie banerów reklamowych
Według badań przeprowadzonych przez firmę Biffa zajmującą się gospodarką odpadami, w każde święta Bożego Narodzenia ilość odpadów wytwarzanych w Wielkiej Brytanii wzrasta o 30 procent. I chociaż sami Polacy nie generują porażającej ilości śmieci, na finalny poziom wielkości wyprodukowanych odpadków wpływa specyfika naszego przemysłu oraz produkcja energii....
Wrocławska spółka Kogifi Consulting Group – zajmująca się wdrożeniami rozwiązań marketingu cyfrowego i customer experience – otworzyła pierwszą zagraniczną placówkę w Szwecji. Nowym biurem zarządzają doświadczeni eksperci z lokalnego rynku IT: Jonas Billing i Tobias Folkensson. Ekspansja na rynek skandynawski to kolejny krok na drodze budowania i rozwijania...
Harbingers wita Weronikę Bazarnik – Content Marketing Specialist
W grudniu szeregi krakowskiej agencji digitalowej Harbingers zasiliła Weronika Bazarnik. Weronika dołączyła do zespołu jako Content Marketing Specialist.
ORLEN Team wzmocnił kolejny utytułowany sportowiec – Bartłomiej Marszałek, pierwszy w historii Polak startujący w wodnej Formule 1, najbardziej prestiżowej i widowiskowej klasie wyścigów motorowodnych na świecie. PKN ORLEN w sezonie 2020 i 2021 będzie wspierać go w walce o mistrzowski tytuł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764