logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: Premiera nowych ekranów digital signage

  PR 30.05.2019, przeczytano 687 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent iiyama wprowadził właśnie na rynek cztery profesjonalne panele wielkoformatowe o przekątnych ekranu od 32 do 55 cali. Wyposażono je w matryce IPS o rozdzielczości Full HD, mają też wgrany system operacyjny Android. Natomiast funkcja daisy chain w prosty sposób pozwala na stworzenie jednego obrazu z kilku paneli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-premiera-nowych-ekranow-digital-signage,382686,artykul.html

Najnowsze urządzenia z serii ProLite o bardzo szerokim zastosowaniu to: LH3246HS-B1 (przekątna ekranu 32’), LH4346HS-B1 (43’), LH4946HS-B1 (49’) i LH5546HS-B1 (55’). Ekrany o formacie 16:9 mają matrycę IPS o rozdzielczości natywnej Full HD. Zapewnia ona szerokie kąty widzenia i wierne odwzorowanie kolorów, które są głębokie oraz żywe. Charakteryzuje się także kontrastem statycznym 1100:1. W zależności od konkretnego modelu, czas reakcji wynosi od 10 do 12ms, a jasność 400 lub 450 cd/m². Każdy z paneli pracuje w oparciu o system Android. Wersja systemu, przygotowana specjalnie dla monitorów wielkoformatowych, pozwoli na instalację własnego oprogramowania do zarządzania treścią i materiałami. Co ważne, urządzenia mogą działać w trybie 24 godzin na dobę.

Wszystkie modele zostały wyposażone w Media Player. Zintegrowany odtwarzacz może służyć jako tablica informacyjna i uruchamiać Player automatycznie na zadanym pliku (pamięć USB, pamięć wewnętrzna). Wbudowany harmonogram pozwoli uruchomić film korporacyjny o konkretnej godzinie, w konkretne dni.

Ekrany iiyama wyróżniają się funkcją daisy chain, która pozwala na „łańcuchowe” połączenie wielu egzemplarzy razem. Takie rozwiązanie technologiczne zapewnia maksymalną prostotę instalacji. Kolejne ekrany dołącza się do następnych za pośrednictwem łącza DisplayPort, bez konieczności łączenia ze sobą wszystkich poszczególnych egzemplarzy. Możliwe jest zawieszenie ich na ścianie zarówno w orientacji poziomej, jak i w pionowej. Taki łańcuch paneli można więc szybko i sprawnie powiększać o kolejne ogniwa. Smukłe ramki matowej obudowy gwarantują efekt praktycznie nieprzerwanych wyświetlanych treści. Dzięki temu panele mogą mieć idealne zastosowanie w reklamie, biznesie, sieciach usługowych, punktach sprzedaży, szkołach i uczelniach wyższych czy kioskach informacyjnych.      

Producent zadbał o szeroki wachlarz wejść: VGA, DVI, HDMI i DisplayPort. Co więcej, nie brak złączy USB, micro USB i micro SD, a także głośników 2 x 10W. 

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764