logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama: promocja Black or White

  PR 06.09.2019, przeczytano 612 razy
ilustracja

Ponieważ początek roku szkolnego często wiąże się z wydatkami, firma iiyama postanowiła przygotować prezent, dla tych, którzy szukają nowego monitora. Wybrane modele oferowane są teraz z rabatem nawet do 200 zł


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama%3A-promocja-black-or-white,383850,artykul.html

Czarne czy białe – kupuj taniej

W promocji Black or White dostępne jest pięć modeli monitorów w białej lub czarnej obudowie. Z całą pewnością każdy dobierze model, który będzie mu kolorystycznie pasował do otoczenia. Czemu tylko czarne i białe? Inne barwy są dalekie od ergonomii i w praktyce rzadko się sprawdzają jeżeli monitor ma służyć do pracy.

Z promocji można skorzystać z internetowym sklepie iiyamy.

Promocja trwa do końca września. Kupując wybrany monitor należy wpisać odpowiedni dla danego modelu kod rabatowy. Wszystkie kody podane są TUTAJ

Modele biorące udział w promocji:

ProLite XUB2294HSU-B1/W1

Niewielki monitor o przekątnej 22 cali, z cienką ramką dookoła ekranu. Wyposażony w matrycę VA o rozdzielczości 1920x1080 pikseli i odświeżaniu 75 Hz. Oprócz złącz HDMI i Display Port dysponuje też złączem VGA, oraz 2 złączami USB 2.0 i wbudowanymi głośnikami. Podstawa umożliwia regulację wysokości położenia ekranu i obrót (pivot). Standardowo dla iiyamy wyposażony jest w system Flicker Free oraz redukcję niebieskiego światła.

Kolor obudowy: czarny lub biały. Standardowa cena 599 zł. Z kodem BLACKWHITE50 – 549 zł

ProLite XUB2492HSU-B1/W1

Stylowy monitor o przekątnej 24 cali, z cienką ramką dookoła ekranu. Sprawdzi się zarówno w zastosowaniach biurowych, grach jak i digital signage. Wyposażony w matrycę IPS o rozdzielczości 1920x1080 pikseli i odświeżaniu 75 Hz. Oprócz złącz HDMI i Display Port dysponuje też złączem VGA, oraz 2 złączami USB 2.0 i wbudowanymi głośnikami. Podstawa umożliwia regulację wysokości położenia ekranu i obrót (pivot). Standardowo dla iiyamy wyposażony jest w system Flicker Free oraz redukcję niebieskiego światła.

Kolor obudowy: czarny lub biały. Standardowa cena 769 zł. Z kodem BLACKWHITE100 – 669 zł

G-MASTER GB2730HSU-B1

Duży monitor z serii Black Hawk przeznaczonej dla graczy. Ma jasną matrycę (300 cd/m2) o przekątnej 27 cali i rozdzielczości 1920x1080 pikseli wykonaną w technologii TN, z czasem reakcji 1 ms. Z pewnością przypadnie do gustu każdemu graczowi. Zwłaszcza, że odświeżanie to 75 Hz, a monitor jest wyposażony w technologię Freesync, oraz funkcję BlackTuner. Oprócz złącz HDMI i Display Port dysponuje też złączem VGA, oraz 2 złączami USB 2.0 i wbudowanymi głośnikami. Podstawa umożliwia regulację wysokości położenia ekranu i obrót (pivot). Standardowo dla iiyamy wyposażony jest w system Flicker Free oraz redukcję niebieskiego światła.

Kolor obudowy: czarny. Standardowa cena 889 zł. Z kodem BLACKWHITE100 – 789 zł

ProLite B2791HSU-W1

Duży monitor, który choć nie należy do serii dla graczy, doskonale sprawdzi się w takich zastosowaniach.  Cienka ramka otacza jasną (300 cd/m2) matrycę o przekątnej 27 cali i rozdzielczości 1920x1080 pikseli wykonaną w technologii TN z czasem reakcji 1 ms. Idealnej dla graczy. Matryca odświeżana jest z częstotliwością 75 Hz, a monitor jest wyposażony w technologię Freesync. Oprócz złącz HDMI i Display Port dysponuje też złączem VGA, oraz 2 złączami USB 2.0 i wbudowanymi głośnikami. Podstawa umożliwia regulację wysokości położenia ekranu i obrót (pivot). Standardowo dla iiyamy wyposażony jest w system Flicker Free oraz redukcję niebieskiego światła.

Kolor obudowy: biały. Standardowa cena 899 zł. Z kodem BLACKWHITE100 – 799 zł

ProLite XUB2792QSU-B1/W1

Duży monitor o przekątnej 27 cali, z cienką ramką dookoła ekranu. Sprawdzi się zarówno w zastosowaniach biurowych, grach jak i digital signage. Wszędzie tam gdzie potrzebna jest wyższa niż standardowa rozdzielczość ekranu. Monitor wyposażony jest w matrycę IPS o rozdzielczości 2560x1440 pikseli i odświeżaniu 75 Hz. Zastosowana technologia Freesync sprawia, ze docenią go szczególnie gracze. Oprócz złącz HDMI i Display Port dysponuje też złączem DVI, oraz 2 złączami USB 3.0 i wbudowanymi głośnikami. Podstawa umożliwia regulację wysokości położenia ekranu i obrót (pivot). Standardowo dla iiyamy wyposażony jest w system Flicker Free oraz redukcję niebieskiego światła.

Kolor obudowy: czarny lub biały. Standardowa cena 1379 zł. Z kodem BLACKWHITE200 – 1179 zł

Gwarancja

Na wszystkie swoje monitory iiyama udziela 36 miesięcznej gwarancji, czyli o cały rok dłużej niż obliguje do tego prawo. To świadczy o tym, ze firma jest pewna jakości swoich wyrobów. Dodatkowo przy zakupie monitora u autoryzowanego partnera obowiązuje gwarancja zero martwych pikseli przez 30 dni.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764