logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama Open Frame seria 15

  PR 22.03.2018, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

Japońska firma iiyama wprowadziła do oferty nową serię monitorów dotykowych Open Frame PCAP 15, przeznaczonych do najróżniejszych zastosowań profesjonalnych – np. montażu w showroomach, restauracjach, kioskach multimedialnych itp. Nowe urządzenia występują w czterech rozmiarach, wyróżniają się bezramkową konstrukcją (ułatwiającą ich montaż w dowolnym systemie) oraz odpornością na uszkodzenia i zalanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama-open-frame-seria-15,35880,artykul.html

Urządzenia doskonale sprawdzą się np. we wszelkiego rodzaju interaktywnych kioskach informacyjnych, systemach przemysłowych (jako ekrany kontrolne), showroomach (w których służyć mogą np. do przeglądania informacji o produktach lub składania zamówień), czy nawet muzeach oraz galeriach. Wszystkie modele można montować w orientacji pionowej, poziomej lub face-up.

Wyposażono je w złącza VGA, HDMI, DisplayPort oraz USB. Obsługujące 10 punktów dotyku nowości dostępne są w czterech wersjach, różniących się wielkością ekranu: 10,1; 15; 21,5 oraz 23,8 cali (o rozdzielczości od 1024x768 do 1920x1080 pikseli) – taka różnorodność sprawia, że każdy użytkownik jest w stanie znaleźć rozmiar idealnie dopasowany do swoich zastosowań. Ekrany pozbawione są ramek, ale wyposażono je w miękką gumowaną otulinę – to sprawia, że ich montaż jest niezwykle prosty i doskonale integrują się z najróżniejszymi systemami i środowiskami.

Dotykowe ekrany pokryte są szkłem – to, w połączeniu ze wzmocnioną obudową, sprawia, że nowości z serii Open Frame PCAP 15 są wysoce odporne na uszkodzenia, zarysowanie oraz działanie wilgoci i kurzu (przednie panele spełniają wymagania certyfikatu IP65). Warto odnotować, że wszystkie przeszły test wytrzymałości 60950-1 (polegający na upuszczeniu na ekran półkilogramowej stalowej kulki z wysokości 1,3 metra).

Urządzenia są zgodne ze standardem VESA i oferowane w zestawie z zewnętrznymi uchwytami montażowymi; integratorzy i użytkownicy docenią z pewnością również specjalną osłonę na okablowanie, pozwalającą utrzymać porządek w podłączonych do ekranu przewodach. Co istotne, kabel zasilający dzięki nakręcanej wtyczce jest zabezpieczony przed przypadkowym odłączeniem, co zwiększa niezawodność całego systemu.

Nowe produkty iiyama są już dostępne na polskim rynku. Ich ceny to

  • Open Frame PCAP 15 10,1”: 1870 zł
  • Open Frame PCAP 15 15”: 2530 zł
  • Open Frame PCAP 15 21,5”: 2640 zł
  • Open Frame PCAP 15 23,8”: 3410 zł


Urządzenia są objęte 36-miesięczną gwarancją.

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764