logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama Prolite XB3288UHSU-B1: 32 cali 4K dla grafików i projektantów

  PR 08.07.2019, przeczytano 512 razy
ilustracjastrzałka

Model ProLite XB3288UHSU-B1 doskonale sprawdzi się w pracach graficznych, projektowaniu i programowaniu czy wirtualizacji danych


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama-prolite-xb3288uhsu-b1%3A-32-cali-4k-dla-grafikow-i-projektantow,383144,artykul.html

Najnowsza propozycja w ofercie japońskiego producenta to duży i funkcjonalny monitor, który powstał z myślą o profesjonalnych zastosowaniach związanych z projektowaniem, programowaniem, CAD/CAM, fotografią i wirtualizacją danych.

Najnowszy model ProLite XB3288UHSU-B1 to monitor o przekątnej 32 cali w formacie 16:9.  Zastosowana matryca ma rozdzielczość 4K (3840 x 2160). 4K, czyli Ultra HD, to dokładnie cztery razy większa przestrzeń niż w wypadku Full HD. Niektórzy profesjonaliści (projektanci, graficy, programiści) pracują na takich ekranach wyświetlając jednocześnie cztery okna o rozdzielczości 1920x1080. Innym sposobem wykorzystania tak dużej powierzchni roboczej jest użycie funkcji PIP (Picture in Picture), która dostępna jest w menu monitora i jednoczesne wyświetlanie obrazów z dwóch różnych źródeł sygnału. Znacząco wpływa to na wzrost komfortu pracy.

Matryca charakteryzuje się szerokimi kątami widzenia i doskonałym odzwierciedleniem barw (95% pokrycia palety NTSC). Wyświetla 10-bitowy kolor i jest zgodna z HDR. Jasność wynosi 300 cd/m², a kontrast statyczny 3000:1. Czas reakcji zastosowanego panelu VA to 3ms.  

ProLite XB3288UHSU-B1 dba o zdrowie swojego użytkownika. Monitor wyposażony jest w funkcję redukcji emisji niebieskiego światła (Blue Light Reducer), którego nadmiar ma niekorzystny wpływ na ludzkie zdrowie. Z kolei zastosowane rozwiązanie Flicker-free niweluje problem męczącego migotania ekranu - kontroli jasności realizowana jest poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming). Kolejną zastosowaną w monitorze technologią jest AMD FreeSync – system zapobiegający mikrozacięciom  (anti-stuttering) i rozdzieraniu ramek w grach (anti-tearing).

Monitor zaopatrzono wyłącznie w  cyfrowe wejścia sygnału: 2x HDMI (v. 2.0) i DisplayPort (v. 1.2). dostępny jest także hub USB (2x USB 3.0), wyjście słuchawkowe i głośniki 2 x 3W. Urządzenie można powiesić na uchwycie, jest zgodne ze standardem Vesa 100x100, ale w zestawie sprzedawane jest z funkcjonalną podstawą, która zajmuje niewiele miejsca na biurku, umożliwia przysunięcie jej do samej ściany i wygodne operowanie wysokością i kątem nachylenia matrycy.

  • Cenę modelu ProLite XB3288UHSU-B1 ustalono na poziomie 2099 zł.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764