logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama Prolite XUB2493HS-B1: 24-calowy monitor z biurowym zacięciem

  PR 10.08.2018, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

Firma iiyama prezentuje nowy model monitora ProLite XUB2493HS-B1. Urządzenie zostało wyposażone w 24-calową matrycę w technologii IPS o proporcjach 16:9. Panel zapewnia świetną jakość obrazu, gwarantując doskonałe odwzorowanie kolorów oraz szerokie kąty widzenia. Nowy model powstał z myślą o zastosowaniach biurowych, ale dzięki parametrom matrycy sprawdzi się również w studiach projektowych oraz graficznych. Pod względem designu wygląd obudowy jest utrzymany w bezramkowym wzornictwie, przez co świetnie prezentować się będzie w każdej przestrzeni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama-prolite-xub2493hs-b1%3A-24-calowy-monitor-z-biurowym-zacieciem,37552,artykul.html

Monitor posiada 24-calową matrycę o rozdzielczości Full HD w technologii IPS, która świetnie radzi sobie z reprodukcją kolorów, zapewniając nasycone barwy oraz wyjątkowo głębokie czernie. Mimo swojego biurowego charakteru, dzięki krótkiemu czasowi reakcji wynoszącemu 4ms urządzenie sprawdzi się także w większości gier.

Model ProLite XUB2493HS-B1 oprócz podstawowych opcji dostosowywania parametrów ekranu do indywidulanych preferencji, został wyposażony w ACR – Advanced Contrast Ratio. Funkcja ta pozwala na automatyczną regulację kontrastu i jasności w zależności od jego jasności. Technologia Flicker-free niweluje problem migotania dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming), a funkcja redukcji niebieskiego światła ogranicza emisję światła, które jest najbardziej uciążliwe dla oczu i może powodować problemy z zasypianiem.

Dzięki konstrukcji nóżki oraz podstawy model ProLite XUB2493HS-B1 pozwala na regulację wysokości w zakresie 130mm, obrót (90°; 45° w lewo; 45° w prawo) oraz pochył (21.5° w górę; 3.5° w dół). Co więcej, monitor został wyposażony w funkcję Pivot, która umożliwia zmianę orientacji z poziomej na pionową – jest to idealne rozwiązanie dla osób, które często pracują na obszernych dokumentach tekstowych, arkuszach kalkulacyjnych czy edytują grafiki w trybie portretowym. Warto dodać, że pod koniec sierpnia do sklepów trafi również model bez regulacji wysokości – ProLite XU2493HS-B1.

Monitor wyposażono dodatkowo w dwa głośniki o mocy 2W każdy oraz wyjście słuchawkowe. Zgodność z standardem VESA pozwala na montaż monitora na dedykowanym ramieniu, urządzenie jest również kompatybilne z Kensington-lock.

Źródło: iiyama

www.iiyama.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu
Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764