logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe

  PR 19.06.2019, przeczytano 573 razy
ilustracjastrzałka

Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama-wprowadza-nowe-22-calowe-monitory-biurowe,382951,artykul.html

Pierwszą propozycją spośród nowych modeli biurowych japońskiego producenta jest ProLite XU2292HS-B1, 22 calowy monitor w formacie 16:9 z matrycą w technologii IPS o rozdzielczości Full HD (1920 x 1080). Zapewnia ona szerokie kąty widzenia i doskonałą reprodukcję kolorów, które są głębokie i żywe. Jasność wynosi 250 cd/m², zaś kontrast statyczny 1000:1. Panel charakteryzuje się bardzo szybkim jak na tego typu matrycę czasem reakcji na poziomie 4ms. Częstotliwość odświeżania ekranu wynosi 75Hz. Urządzenie zostało wyposażone w technologię Flicker-free, która likwiduje problem migotania dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming). Ma też funkcję redukcji najbardziej szkodliwego dla wzroku niebieskiego światła. Monitor zaopatrzono w trzy wejścia sygnału: analogowe VGA oraz cyfrowe HDMI i DisplayPort. Nie zabrakło również dwóch portów USB  i wbudowanych głośników 2x1 W.

Pod względem designu monitor wyróżnia się swoimi smukłymi ramkami, które – pomijając walory estetyczne -  pozwalają na bezproblemowe łączenie paneli w jeden duży ekran. Cena tego modelu wynosi 529 zł.

Kolejną nowość stanowi 22-calowy ProLite XUB2292HS-B1. Jego matryca odznacza się takimi samymi parametrami technicznymi, natomiast dodatkowo otrzymał funkcję Pivot i regulację wysokości stopki. Dzięki możliwości obrotu ekranu do trybu portretowego jest szczególnie polecany wszystkim osobom pracującym z edytorem tekstu lub arkuszami kalkulacyjnymi. Możemy go kupić w cenie 629 zł.

W ofercie iiyama znalazł się też monitor ProLite XU2294HSU-B1, również o przekątnej ekranu 22 cali. Wyposażono go w matrycę typu VA w formacie 16:9, gwarantującą szerokie kąty widzenia i realistyczne odwzorowanie barw. Panel oferuje rozdzielczość Full HD, a czas reakcji wynosi tu 4ms. Uwagę zwraca bardzo wysoki kontrast statyczny na poziomie 3000:1. Częstotliwość odświeżania ekranu wynosi 75Hz, a zapewnia on jasność rzędu 250 cd/m². W tym modelu również nie zabrakło technologii Flicker-free i redukcji niebieskiego światła. Producent zaopatrzył go także w funkcję Advanced Contrast Ratio, automatycznie dostosowującą kontrast i jasność obrazu do oświetlenia w pomieszczeniu. Ma to kluczowe znaczenie szczególnie podczas grania i oglądania filmów. Do dyspozycji użytkownika są trzy wejścia sygnału: analogowe VGA oraz cyfrowe HDMI i DisplayPort, a także dwa porty USB. Jeśli ktoś nie lubi korzystać ze słuchawek, ucieszą go dwa wbudowane głośniki o mocy 1 W każdy. Cenę rynkową ustalono na poziomie 529 zł.

Możemy też zdecydować się na bliźniaczy model ProLite XUB2294HSU-B1 ze stopką z regulacją wysokości i Pivotem w cenie 599 zł.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764