logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe

  PR 19.06.2019, przeczytano 216 razy
ilustracjastrzałka

Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/iiyama-wprowadza-nowe-22-calowe-monitory-biurowe,382951,artykul.html

Pierwszą propozycją spośród nowych modeli biurowych japońskiego producenta jest ProLite XU2292HS-B1, 22 calowy monitor w formacie 16:9 z matrycą w technologii IPS o rozdzielczości Full HD (1920 x 1080). Zapewnia ona szerokie kąty widzenia i doskonałą reprodukcję kolorów, które są głębokie i żywe. Jasność wynosi 250 cd/m², zaś kontrast statyczny 1000:1. Panel charakteryzuje się bardzo szybkim jak na tego typu matrycę czasem reakcji na poziomie 4ms. Częstotliwość odświeżania ekranu wynosi 75Hz. Urządzenie zostało wyposażone w technologię Flicker-free, która likwiduje problem migotania dzięki zastosowaniu kontroli jasności ekranu poprzez regulację natężenia prądu (DC dimming). Ma też funkcję redukcji najbardziej szkodliwego dla wzroku niebieskiego światła. Monitor zaopatrzono w trzy wejścia sygnału: analogowe VGA oraz cyfrowe HDMI i DisplayPort. Nie zabrakło również dwóch portów USB  i wbudowanych głośników 2x1 W.

Pod względem designu monitor wyróżnia się swoimi smukłymi ramkami, które – pomijając walory estetyczne -  pozwalają na bezproblemowe łączenie paneli w jeden duży ekran. Cena tego modelu wynosi 529 zł.

Kolejną nowość stanowi 22-calowy ProLite XUB2292HS-B1. Jego matryca odznacza się takimi samymi parametrami technicznymi, natomiast dodatkowo otrzymał funkcję Pivot i regulację wysokości stopki. Dzięki możliwości obrotu ekranu do trybu portretowego jest szczególnie polecany wszystkim osobom pracującym z edytorem tekstu lub arkuszami kalkulacyjnymi. Możemy go kupić w cenie 629 zł.

W ofercie iiyama znalazł się też monitor ProLite XU2294HSU-B1, również o przekątnej ekranu 22 cali. Wyposażono go w matrycę typu VA w formacie 16:9, gwarantującą szerokie kąty widzenia i realistyczne odwzorowanie barw. Panel oferuje rozdzielczość Full HD, a czas reakcji wynosi tu 4ms. Uwagę zwraca bardzo wysoki kontrast statyczny na poziomie 3000:1. Częstotliwość odświeżania ekranu wynosi 75Hz, a zapewnia on jasność rzędu 250 cd/m². W tym modelu również nie zabrakło technologii Flicker-free i redukcji niebieskiego światła. Producent zaopatrzył go także w funkcję Advanced Contrast Ratio, automatycznie dostosowującą kontrast i jasność obrazu do oświetlenia w pomieszczeniu. Ma to kluczowe znaczenie szczególnie podczas grania i oglądania filmów. Do dyspozycji użytkownika są trzy wejścia sygnału: analogowe VGA oraz cyfrowe HDMI i DisplayPort, a także dwa porty USB. Jeśli ktoś nie lubi korzystać ze słuchawek, ucieszą go dwa wbudowane głośniki o mocy 1 W każdy. Cenę rynkową ustalono na poziomie 529 zł.

Możemy też zdecydować się na bliźniaczy model ProLite XUB2294HSU-B1 ze stopką z regulacją wysokości i Pivotem w cenie 599 zł.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764