logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikea: „Odkryj dom na nowo”

  PR 01.07.2022, przeczytano 412 razy
ilustracja

IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan Design Week czy H22 City Expo oraz w komunikacji globalnej. Polskie domy zobaczyć można natomiast w kampanii „Odkryj dom na nowo”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikea%3A-_odkryj-dom-na-nowo_,396469,artykul.html

W dzisiejszych czasach coraz mocniej doceniamy wartość domu i częściej poszukujemy w nim wytchnienia. Chwile relaksu i spokoju są niezwykle cenne. Z pomocą IKEA łatwo można przearanżować wnętrza, by w pełni cieszyć się każdą chwilą i odkryć nowy wymiar swoich czterech kątów. W najnowszej kampanii marka inspiruje do tego, żeby zmieniać i inwestować w domową przestrzeń, aby odnaleźć w niej oazę oraz miejsce do realizowania pasji. Swoją historię opisało ponad 60 ludzi z różnych zakątków świata, którzy podzielili się własnymi domowymi rytuałami i zwyczajami.

O swojej podróży po lepsze życie na co dzień opowiadają również bohaterowie z Polski. David mieszka w Warszawie, a w każdą środę urządza wieczór filmowy o konkretnej tematyce i zaprasza przyjaciół, aby wspólnie gotować oraz oglądać film. Ania jest makijażystką w filmie i reklamie, a także DJ-ką, która organizuje imprezy taneczne w swoim mieszkaniu. Alicja i Dawid to kreatywna para, rysująca i tworząca sztukę cyfrową, z której powstają wielkie murale w stolicy. Ola jest zapaloną fanką roślin i muzyki metalowej. W miejscu, w którym mieszka, nie ma drzew, więc wprowadziła naturę do swojego wnętrza. Z kolei opowieść Dominika to historia o przemianie i wolności, a Ewy o byciu kolekcjonerką i opiekunką uszkodzonych rzeźb oraz zabytkowych zestawów do kawy. Natomiast Jarmiła z ciepłem i gościnnością prowadzi miejsce, w którym potrawy oraz kultury z bliska i daleka stają się doskonałą receptą na radość i przynależność. Zuzanna niedawno wróciła do Polski po wielu latach spędzonych za granicą. Właśnie otrzymała klucze do swojego wymarzonego mieszkania w Warszawie, miejsca, które mogła wreszcie nazwać domem. Kiedy wybuchła wojna w Ukrainie, zamiast tego ofiarowała swoje nowe mieszkanie wielodzietnej rodzinie uciekającej z Ukrainy.

Polskie filmy z tymi bohaterami posłużyły do stworzenia kampanii „Odkryj dom na nowo”. Opowieści o zwykłych i niezwykłych sytuacjach z ich życia przeplatają się z obrazami wnętrz mieszkań. Uchwycone w kadrach mieszkania dopasowują się do potrzeb tych, którzy je zamieszkują tak, aby pozwolić im na rozwój pasji i zainteresowań. Nagrania wideo z ich niewystylizowanych, prawdziwych wnętrz to wycinek tego, jak mieszkamy i co jest dla nas ważne. Marka IKEA proponuje dla każdej z opisanych sytuacji rozwiązania produktowe tak, aby widzowie, którzy odnajdują swoje pasje w opowieściach bohaterów mogli zainspirować się do wyposażenia swojej własnej przestrzeni.

O kampanii

W ramach projektu powstało 8 pakietów wideo w wersjach 3’, 1’, 30” 15” (poziom) / 1’, 30”, 15” (pion) oraz serie portretów i zdjęcia wnętrz. Kampania jest obecna w mediach do końca czerwca 2022, natomiast materiały z historiami z domów można oglądać na kanale YouTube marki: IKEA Polska.

Za produkcję i nadzór kreatywny odpowiada agencja VMLY&R. Media pod kampanię zaplanowała i kupiła agencja Wavemaker, a reżyserią zajęli się Maciej Puczyński oraz Filip Skrońc.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764