logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ikea Centres wybrała agencje do obsługi PR i social media dla Wola Parku

  PR 14.09.2018, przeczytano 342 razy

IKEA Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikea-centres-wybrala-agencje-do-obslugi-pr-i-social-media-dla-wola-parku-,37906,artykul.html

Obsługa w zakresie Public Relations została powierzona agencji Havas PR Warsaw i rozpoczęła się od września 2018 roku. W ramach współpracy, Havas PR Warsaw opracuje nową strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym Centrum Handlowego oraz wsparciem w realizowanych przez Wola Park projektach. Zamknięty przetarg na obsługę PR w Wola Parku IKEA Centres rozpoczęła czerwcu br. Do udziału zostali zaproszeni – Agencja Beyond PR – dotychczasowy partner Wola Parku oraz Garden of Words, PR Inspiration, Havas PR Warsaw, Valkea, About Marketing & Communication, Questia PR oraz Personal PR.

W obszarze mediów społecznościowych, obsługą Wola Park zajmie się Agencja Warszawa, która wygrała również przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych IKEA Centres – Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Nowa agencja rozpoczęła współpracę z Wola Parkiem również od września 2018 roku. Do zadań agencji będzie należeć opracowanie nowej strategii obecności centrum handlowego Wola Park w mediach społecznościowych oraz efektywne prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie.

- Rozpoczynamy nowy etap w działalności Centrum Handlowego Wola Park, stąd też decyzja o przetargu i wyborze nowych partnerów, z którymi będziemy współpracować w obszarze komunikacji. Wierzę, że poradzą sobie z różnymi wyzwaniami, przed którymi obecnie stoimy – powiedziała Kamila Popławska-Bernatowicz – Marketing Manager Centrum Handlowego Wola Park.

Źródło: Wola Park

www.wolapark.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Océ Colorado 1650 Canon złotym medalistą targów Festiwaldruku.pl
Podczas tegorocznego FestiwaluDruku.pl jury konkursowe już po raz siódmy przyznało Złote Medale targów. Wśród wyróżnionych znalazł się ploter Océ Colorado 1650 firmy Canon – model, który swoją premierę miał kilka miesięcy temu na targach FESPA.
Mateusz Gessler w nowej kampanii Hortex
Gotowe zupy mrożone to nowość w portfolio marki Hortex. Po raz pierwszy w historii firmy do działań reklamowych zaangażowany został ambasador.
Po rozwiązaniu przez Roberta Kubicę umowy z ROKiT Williams Racing, także PKN ORLEN, zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, zakończy po tym sezonie współpracę sponsorską z zespołem. Koncern będzie kontynuował współpracę z zawodnikiem, pozostanie także w Formule 1 budując globalną rozpoznawalność marki.
W Integart Festiwal Druku trwa nadal!
Festiwal Druku 2019 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nasza oferta spotkała się z tak dobrym przyjęciem!
Opus B dla Gedeon-Richter
Wystartowała kampania marki Groprinosin. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764