logo
WIADOMOŚCI

Ikea Centres wybrała agencje do obsługi PR i social media dla Wola Parku

redakcja  PR 14.09.2018, przeczytano 171 razy

IKEA Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikea-centres-wybrala-agencje-do-obslugi-pr-i-social-media-dla-wola-parku-,37906,artykul.html

Obsługa w zakresie Public Relations została powierzona agencji Havas PR Warsaw i rozpoczęła się od września 2018 roku. W ramach współpracy, Havas PR Warsaw opracuje nową strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym Centrum Handlowego oraz wsparciem w realizowanych przez Wola Park projektach. Zamknięty przetarg na obsługę PR w Wola Parku IKEA Centres rozpoczęła czerwcu br. Do udziału zostali zaproszeni – Agencja Beyond PR – dotychczasowy partner Wola Parku oraz Garden of Words, PR Inspiration, Havas PR Warsaw, Valkea, About Marketing & Communication, Questia PR oraz Personal PR.

W obszarze mediów społecznościowych, obsługą Wola Park zajmie się Agencja Warszawa, która wygrała również przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych IKEA Centres – Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Nowa agencja rozpoczęła współpracę z Wola Parkiem również od września 2018 roku. Do zadań agencji będzie należeć opracowanie nowej strategii obecności centrum handlowego Wola Park w mediach społecznościowych oraz efektywne prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie.

- Rozpoczynamy nowy etap w działalności Centrum Handlowego Wola Park, stąd też decyzja o przetargu i wyborze nowych partnerów, z którymi będziemy współpracować w obszarze komunikacji. Wierzę, że poradzą sobie z różnymi wyzwaniami, przed którymi obecnie stoimy – powiedziała Kamila Popławska-Bernatowicz – Marketing Manager Centrum Handlowego Wola Park.

Źródło: Wola Park

www.wolapark.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone