logo
WIADOMOŚCI

Ikea Centres wybrała agencje do obsługi PR i social media dla Wola Parku

  PR 14.09.2018, przeczytano 210 razy

IKEA Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ikea-centres-wybrala-agencje-do-obslugi-pr-i-social-media-dla-wola-parku-,37906,artykul.html

Obsługa w zakresie Public Relations została powierzona agencji Havas PR Warsaw i rozpoczęła się od września 2018 roku. W ramach współpracy, Havas PR Warsaw opracuje nową strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym Centrum Handlowego oraz wsparciem w realizowanych przez Wola Park projektach. Zamknięty przetarg na obsługę PR w Wola Parku IKEA Centres rozpoczęła czerwcu br. Do udziału zostali zaproszeni – Agencja Beyond PR – dotychczasowy partner Wola Parku oraz Garden of Words, PR Inspiration, Havas PR Warsaw, Valkea, About Marketing & Communication, Questia PR oraz Personal PR.

W obszarze mediów społecznościowych, obsługą Wola Park zajmie się Agencja Warszawa, która wygrała również przetarg na agencję kreatywną dla trzech centrów handlowych IKEA Centres – Wola Park, Port Łódź oraz Park Handlowy Matarnia. Nowa agencja rozpoczęła współpracę z Wola Parkiem również od września 2018 roku. Do zadań agencji będzie należeć opracowanie nowej strategii obecności centrum handlowego Wola Park w mediach społecznościowych oraz efektywne prowadzenie profili na Facebooku oraz Instagramie.

- Rozpoczynamy nowy etap w działalności Centrum Handlowego Wola Park, stąd też decyzja o przetargu i wyborze nowych partnerów, z którymi będziemy współpracować w obszarze komunikacji. Wierzę, że poradzą sobie z różnymi wyzwaniami, przed którymi obecnie stoimy – powiedziała Kamila Popławska-Bernatowicz – Marketing Manager Centrum Handlowego Wola Park.

Źródło: Wola Park

www.wolapark.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Architektura spersonalizowana elementem brandingu TME
Budynki biurowe w naszym otoczeniu powstają jak grzyby po deszczu. W krajobrazie wielkich miast przywykliśmy już do zunifikowanej, utylitarnej architektury kodu kreskowego, która oferuje luksusowe, choć najczęściej pozbawione indywidualizmu biurowce pod wynajem. Rzadziej inwestorzy decydują się na budowę obiektu biurowego ściśle dopasowanego do ich własnych potrzeb – budynku,...
Durex w kampanii profilaktyki AIDS
Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith.
Black Friday, Cyber Monday oraz zakupy świąteczne stanowią dla detalistów i producentów ostatnią prostą w handlowym maratonie roku. Ze względu na rosnący udział zakupów dokonywanych za pomocą urządzeń mobilnych na tym etapie istotną rolę odegra kanał sprzedaży online, z każdym rokiem coraz ważniejszy element w strategii omnichannel.
Spółka Centrum Targowo-Kongresowe, zarządzająca obiektem Global Expo wybudowanym na dawnych terenach FSO, podpisała 5-letnią umowę o współpracy z Health and Beauty Media należącą do wiodącego organizatora targów kosmetycznych w Europie – Health and Beauty Group. W ramach kontraktu w latach 2019-2023 na terenie niedawno otwartego, nowoczesnego centrum przy...
Dom mediowy Value Media, zdobywa budżet reklamowy iSpot, największego polskiego dystrybutora produktów Apple. Współpraca, nawiązana w drodze przetargu, ma charakter długofalowy i obejmuje działania w kanałach cyfrowych. Value Media odpowiada za strategię mediową, planowanie i zakup mediów. Doradztwem, analityką oraz optymalizacją procesu sprzedaży zajmie się...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone